הושלמו ההכנות למשחק העונה בליגה א'

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

האוהדים האדומים בטירוף ומבטיחים חגיגה אדומה ביציעים שטרם נראו השנה. החלוץ עידן שריקי : " אני מאמין שעם הניסיון שיש בקבוצה בקרב השחקנים והאחווה שיש בחדר ההלבשה , אנחנו נתעלה ונעשה את זה".

שתי הקבוצות הלוהטות של ליגה א' יפגשו מחר (ו' 15:15 שידור ישיר בערוץ הספורט)למשחק עונה ב-'איצטוני' כשהפועל מרמורק המוליכה תארח את ס.כ נס ציונה הסגנית במסגרת המחזור ה-28 בליגת א' דרום. מאות אוהדים יעשו את דרכם למגרש הקטן ברח' ברנר שרק 520 איש יוכלו להיכנס לתחומי האיצטדיון צר המידות והחלוקה היא כזו 50 כרטיסים למרמורק 50 לנס ציונה כולל 15 הזמנות ו 70 הזמנות חוץ מזה 350 מנויים של מרמורק דהיינו 520
בצד המקצועי ,ארז בנודיס יצטרך להסתדר ללא 2 המגינים שהגיעו בחלון העברות האחרון ,דור מליחי ואלירן דנין . במועדון מודעים לעובדה שכל תוצאה מלבד הפסד תקרב את האגודה לליגה הלאומית , שהפער בין שתי הקבוצות עומד כרגע על שתי נקודות ובמידה וחניכיו של בנודיס ,אכן יעמדו במשימה ויזכו בשלוש הנקודות ,הפער יגדל לחמש נקודות ושישארו 2 מחזורים לסיום העונה יהיה קשה לראות סיטואציה שמרמורק תאבד את הכרטיס הנכסף
בגזרת האוהדים הוחלט באמצע השבוע להוריד פרופיל לקראת המשחק ולהתעסק יותר באביזרי עידוד וקונפטי


תמונות מהאימון המסכם הערב במרמורק
החלוץ עידן שריקי התייחס היום לקראת ההתמודדות ומבהיר כבר בתחילה את חשיבות המפגש מול נס ציונה.
שריקי: " משחק על עונה שלמה ,הכל מתנקז ל-90 דקות האלה' ומוסיף באותה נשימה. " המאמן ארז בנודיס הכין אותנו מצוין כל השבוע . ואני מאמין שעם הניסיון שיש בקבוצה בקרב השחקנים ,החדות והן האחווה שיש בחדר ההלבשה.אנחנו נתעלה ונעשה את זה,למרות שניצבת בפנינו משוכה מאוד קשה בדמותה של נס ציונה שהוכיחה לאורך כל הדרך שזו קבוצה מצויינת".
איך להערכתך יתפתח המשחק?
"לערכתי יהיה משחק שווה כוחות ומי שתבוא יותר מוכנה ותרצה יותר,תקח בסופו של דבר את הנקודות.אני מקווה ומאמין שזה יהיה בצד שלנו ונעלה בסוף העונה ליגה".

מי שמאמין לא מפחד,עידן שריקי (במרכז)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *