הותר לפרסום: אייל נגר הוא הבכיר בארגון פשיעה שנעצר באשדוד

חדשות רחובות - אייל נגר צילום: באדיבות פוסטה - חוק איסור הלבנת הון - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הותר לפרסום: אייל נגר הוא הבכיר בארגון פשיעה שנעצר באשדוד.

מעצרו הוארך עד יום שני.

(תמונתו של אייל נגר באדיבות אתר פוסטה)

 

בכיר בארגון פשע מהדרום ותושב רחובות לשעבר, אייל נגר, נעצר אתמול (שלישי) במסגרת מבצע "מגדל קלפים".

יחד עם נגר נעצרו עוד שני חשודים מרכזיים נוספים וחשודים אחרים שנטלו חלק בארגון. במהלך החרמת רכבי היוקרה הוחרם רכבה של אישתו, רכב ב.מ.וו יוקרתי ורכבים פרטיים נוספים בשווי מיליוני שקלים.

בין העצורים- גיסתו של אייל נגר.

בפתח הדיון שנערך בבית משפט השלום באשקלון אמר נציג המשטרה: " העבירות המרכזיות המיוחסות משנת 2017 בהן ניהול ציינג' פיראטי שבמסגרת הוא עסק במתן הלוואות וריבית נשך שגבה ריבית דו ספרתית".

 

הכסף שנתפס צילום משטרה

השופטת רוני סלע האריכה את מעצרו עד יום שני הבא ונימקה: "בבקשה נטען כי המשיב ביחד עם אחרים עסק בשנים האחרונות במתן הלוואות בריבית, גבה כספים, השמיט הכנסה במזיד ונתן שירותי מטבע ללא רישום. משכך מיוחסות למשיב עבירות של איסור הלבנת הון, קשירת קשר לביצוע פשע, עשיית פעולה ברכוש אסור, השמטת הכנסה במזיד, עיסוק במתן שרות בנכס פיננסי בלא רישיון ומתן שירותי מטבע ללא רישום במרשם".

 

הסנגורית עו"ד תום הלפרין המשמשת כעורכת דינו ביקשה לשחררו וטענה כי מדובר בחומר ממוחזר: "זה תיקים שנחקרים שנים. הוא הגיע לפה בליווי משטרתי, הוא יושב שעות במדרגות בחוץ הוא בילה את כל הלילה בתחנת המעצר. מדובר פה בעבירות שהן כלכליות, לא פליליות במובן של המסוכנות, אין פה חלילה חשש לסחיטות. ולכן אני אבקש להורות על שחרורו. אם ביהמ"ש יראה את החקירה מאתמול אפשר לראות שיש פה העתק הדבק. שיביאו את האנשים יבצעו עימותים ונתקדם, לשאול אותו על אותם רכבים לא מקדם אותנו מה עוד שהרכבים נלקחים מבתים של אנשים שנעשה בהם שימוש, אלו לא רכבים פיקטיביים. אני אבקש לא להיעתר לבקשה, אני מבקשת שחרור, גם בתנאים מגבילים. אין טעם להשאיר אותו במעצר בשלב הזה".

רכבי היוקרה צילום משטרת ישראל

תזכורת: כוחות משטרת ישראל ורשות המסים פשטו היום על בתיהם של חשודים המחזיקים ברשותם רכוש, כספים ונכסים המשמשים כתשתית כלכלית ואמצעים לפעילות פלילית של אחד מארגוני הפשיעה הפועל בתחום מרחב לכיש – רכבי יוקרה בשווי מיליוני שקלים נתפסו.

ביחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי בשיתוף חוקרי יחידת יהלום ברשות המסים, מתנהלת מזה מספר חודשים חקירה סמויה שכונתה בשם "מגדל קלפים", שמטרתה המרכזית הנה למוטט את יכולותיהם הכלכליות של כנופיות הפשיעה, ובתוך כך לגדוע את התשתית הכלכלית שמאפשרת להם להתפתח ולהוציא אל הפועל פיגועים פליליים ולעסוק בעבירות הלבנת הון, כגון מתן הלוואות בריבית והפעלת בתי הימורים.

כסף שנתפס בחיפוש צילום משטרת ישראל

במהלך החקירה הסמויה, אספו חוקרי המשטרה שפעלו בשיתוף עם חוקרי יחידת יהלום ברשות המסים, ראיות וממצאים באשר לרכבי יוקרה וכספים רבים שעפ"י החשד רשומים על שמם של עשרות 'אנשי קש', ובפועל משמשים את אותם חשודים מרכזיים שנעצרו המשתייכים לאותו ארגון פשיעה.

עוד עלה החשד, כי 3 החשודים (אשדוד, ראשל"צ ונתניה) המרכזיים שנעצרו, מבצעים עבירות בתחום המיסוי והשמטת הכנסות שהיקפם נאמד בכ- 10 מיליון שקלים, ובתוך כך, צברו לעצמם נכסים יקרי ערך שהושגו עפ"י החשד בכספים שמקורם כאמור בעבירות הכלכליות.

במסגרת מעבר החקירה לשלב הגלוי, הבוקר התקיים מבצע החשיפה, ועם מתן האות פשטו כוחות משטרה של מרחב לכיש יחד עם יחידות מחוזיות על בתיהם של החשודים, בהם ערכו חיפושים שבמהלכם נתפסו 7 רכבי יוקרה, כ 100 אלף ש"ח במזומן ומטבע זר, מסמכים המעלים חשד לעבירות מתן הלוואות בריבית ומכשיר מדיה שעפ"י החשד משמש לניהול הרישומים.

כלל החשודים, בהם 3 המרכזיים ו 15 נוספים, עוכבו לחקירות בגין עבירות הלבנת הון, השמטת הכנסה, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות עפ"י חוק אשראי הוגן, שבסיומן יוחלט מי מהם יובא בפני בית המשפט לדיון בעניינו.

אופנועי החשודים צילום משטרת ישראל

משטרת ישראל תמשיך לפעול בשיתוף עם הרשויות וגופים אזרחיים נוספים, על מנת למוטט את יכולותיהם הכלכליות של אותם ארגוני פשיעה, ובמקביל להביא את החשודים לדין בגין העבירות הפליליות, כשהמטרה המרכזית הנה סיכול והפסקת פעילותם לאלתר.

קרדיט דוברות המשטרה

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *