הותר לפרסום : אמרגנו של אייל גולן נחקר בחשד לעבירות מין

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
בני פרץ.(אינסטגרם)

בית המשפט העליון התיר לפרסם כי בני פרץ, אמרגנו של אייל גולן, נחקר בפרשת "משחקי חברה" בחשד לעבירות מין. תיק החקירה נגד פרץ נסגר בשנת 2015 בעילה של היעדר ראיות מספיקות.

שותפו ומנהלו האישי של אייל גולן עד לא מזמן, בני פרץ,מ"ליאם הפקות" ברחובות נחקר ונחשד בפרשת "משחקי חברה" וקיים יחסי מין עם אחת הנערות שזומנו להעיד בחקירה, כך התיר היום (שלישי) בית המשפט העליון לפרסום.לפי החשד בתיווך אביו של גולן. אף שהודה כי שכב עמה, אמר פרץ בראיונות כי המתלוננות בפרשה הן שקרניות. התיק נגדו, כמו שאר המעורבים בפרשה, נסגר מחוסר ראיות בשנת 2015 .להוציא את אביו של הזמר, דני ביטון, שהואשם בעבירות של הדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה. הוא נידון במסגרת הסדר טיעון לשנתיים מאסר.

בחודש יולי השנה, העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז פרסמו ברשת 13 עדויות נוספות על הפרשה, שלפיהן גולן ביקש ממעריצות קטינות "לפנק" את חבריו. הזמר וליאם הפקות ניסו למנוע את שידור הסרט, אך בית המשפט המחוזי בירושלים דחה את בקשתם למתן צו מניעה. חשוב לציין כי בשנת 2014 הפרקליטות סגרה את התיק נגד גולן, שטען שהקטינה שעמה היה במגע הציגה עצמה כבגירה, ומשנודע לו שהיא קטינה, פרש ממנה ועוד הוכח שארבע קטינות העידו עדות שקר בחקירתן. הנערות שהתייצבו במשטרה חזרו בהן מההאשמות כלפיו.

מליאם הפקות נמסר כי "בני פרץ פעל ופועל תמיד רק על פי החוק, וכך גם נקבע על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, אשר החליטה על סגירת תיק החקירה. לפני שבע שנים הוזמן בני פרץ לחקירה של חצי שעה בלבד. יודגש שמעולם לא הוגשה תלונה בפרשה כנגד בני פרץ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *