הותר לפרסום: גופתו של הרחובותי רון בנימין חולצה מעזה במבצע צבאי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הותר לפרסום: גופתו של החטוף הרחובותי רון בנימין חולצה מעזה במבצע צבאי מורכב

 

בני משפחת החטוף הרחובותי רן בנימין, קיבלו במהלך השבת את הבשורה הקשה על מציאת וזיהוי גופת אבי המשפחה לאחר שחולצה בשישי לפנות בוקר מרצועת עזה במהלך מבצע צבאי מורכב.

ממטה משפחות החטופים: "מטה המשפחות להחזרת החטופים מרכין ראשו ומבכה עם קבלת הידיעה הקשה על רציחתו של רון בנימין על ידי מחבלי חמאס, וחטיפת גופתו לעזה. השבת גופתו לישראל היא משימה קדושה, שמאפשרת למשפחתו להעניק לו מנוחת עולמים באדמת ישראל.
מטה המשפחות הוסיף: 128 חטופים ממתינים להיגאל ולשוב לישראל כבר 225 ימים ולילות ארוכים. על ממשלת ישראל להתמקד במשימה היחידה שחשובה, להוציא צוותי מו״מ עוד הערב, ולהילחם על השבתם הביתה – החיים לשיקום, והנרצחים לקבורה בכבוד, כפי שהתאפשר לרון בנימין הערב".

רון בנימין ז"ל
רון בנימין ז"ל

 

העיר רחובות כולה מרכינה ראש עם הודעת דובר צה"ל על הירצחו של החטוף תושב העיר, רון בנימין ז"ל.

ראש העיר רחובות מתן דיל: "עם צאת השבת קיבלתי את הבשורה המרה והקשה כל כך. רון בנימין, תושב העיר רחובות, שיצא לרכיבת אופניים בבוקר שבת של חג נחטף לעזה, ומאז ועד היום לא התקבל ממנו כל אות וסימן. רון נרצח בידי חוטפיו, וגופתו חולצה מהתופת והובאה לקבורה בישראל".

ציור גרפיטי של רון ז"ל בלב העיר רחובות עם איילת אשתו של רון וגיל ביתו
ציור גרפיטי של רון ז"ל בלב העיר רחובות עם איילת אשתו של רון וגיל ביתו

"לאחר 225 ימים שנמשכו כמו נצח, ימים ארוכים שכל אזרחי המדינה ותושבות ותושבי רחובות חיכו יחד עם איילת אשתו, ועם שי וגיל בנותיו, לשובו של רון הביתה. איילת, שי וגיל יקרות ואהובות, העיר רחובות מרכינה הערב ראש באבלכן הכבד מנשוא. בשם תושבי ותושבות העיר אני שולח לכן ניחומים. אנחנו כאן בשבילכן בכל עת, מעתה ולעולם".

 

ראש העיר מתן דיל עם איילת בנימין, אשתו של רון ז"ל
ראש העיר מתן דיל עם איילת בנימין, אשתו של רון ז"ל

רון בנימין בן 53, נולד וגדל בראשון לציון ויחד עם איילת אשתו הם הקימו את ביתם ברחובות והביאו לעולם שתי בנות- שי (25) וגיל (21), הוא רוכב אופניים מושבע, כזה שתמיד מצויד בקסדה ולא מפספס את ההזדמנות לרכיבה בשטח פתוח. רון אוהב לתופף, לשמוע מוסיקת רוק וגם לטייל בארץ ובעולם.

 

החייל נמרוד כהן
החייל נמרוד כהן

החייל הרחובותי נמרוד כהן, נמצא עדיין בשבי החמאס ברצועת עזה.

נמרוד כהן בן 19 מרחובות, שרת בחיל שיריון ילד של טבע, טיולים ומשחקי מחשב, נולד וגדל ברחובות. הוא למד בבית הספר רמון ואח"כ המשיך ללמוד בתיכון אורט בעיר, הוא מאוד אוהב לשחק בקובייה הונגרית, לטייל בארץ ובעולם ובמשך כל שנות ילדותו לקח חלק בחוגי הסיירות של קק"ל. "נמרוד הוא ילד של שלום, לעולם לא נכנס לעימותים, תמיד מנסה לפייס בין אנשים ואי אפשר שלא להתחבר אליו. נמרוד ילד שקט ומופנם אבל יש לו עולם פנימי עשיר.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *