הותר לפרסום: יוסי עטר תושב רחובות נורה למוות במתחם הצימרים שבבעלותו "Nice place" בעיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הנרצח הוא דמות מוכרת למשטרת ישראל והשתחרר לפני כ-6 שנים ממאסר עולם בעקבות שוד שהסתבך. כוחות החירום נאלצו לפרוץ את דלת הדירה ממנה נשמעו קולות הירי. כשנכנסו הצוותים הם מצאו את עטר ירוי בפלג גופו העליון ובמצב אנוש. לאחר ניסיונות החייאה ממושכים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו בזירה.

קצת אחרי השעה 20:27 ליל שבת פלחו 7 יריות את השקט של שכונת אפרים בעיר רחובות .הדיווחים על קולות הירי הגיעו ממתחם הצימרים Nice place"" הממוקם ברחוב משה פריד על חורבות מחסני עיריית רחובות לשעבר.תוך זמן קצר הגיעו לאזור כוחות משטרה ופרמדיקים של מד"א שנאלצו לפרוץ את דלת הכניסה לדירה שבה על פי החשד נשמעו קולות הירי שבוצעה ע"י אקדח שנמצא בקרבת מקום. בשעה שנכנסו צוותי החירום פנימה הם גילו את יוסף(יוסי) עטר ז"ל בן ה-59 לחייו ירוי בפלג גופו העליון כשהוא במצב אנוש. לאחר ניסיונות החייאה ממושכים נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו.
עם היודע החשד לרצח כוחות גדולים של משטרה ובלשים הגיעו למתחם הדירות להשכרה וערכו סריקות ותשאולים כנגד חבורת נערים צעירה ששהתה במקום בימים האחרונים במסגרת מסיבה פרטית. עבור רבים מתחם הצימרים והספא מול אמריקן סיטי לא היה חדש ומי שהפעיל אותו היה יוסי עטר ז"ל שרק לפני כ-6 שנים השתחרר ממאסר עולם אותו ריצה בכלא אילון לאחר שהורשע ברצח תוך כדי שוד נהג משאית שהסתבך בשנת 88' בסמוך לצומת להבים בדרום . עטר,שבאותם ימים נחשב לאחד העבריינים הכבדים במדינת ישראל עמד בראש כנופיה שתכננה לשדוד משאית עם מוצרי חשמל ולהעביר את כל תכולתה לעזה ובתמורה לכך לקבל מזומנים על הסחורה .
כאמור, הוא נתפס והואשם יחד עם תושב יבנה במעורבות ברצח ובשנת 89' הוא נשלח למאסר עולם ושוחרר ממאסר בשנת 2011 לאחר שריצה את עונשו במשך 22 שנים. כחלק מתהליך שיקום תעסוקתי של אסיר משוחרר קיבל המנוח מעיריית רחובות את מחסני העירייה ששכנו באותו רחוב והיו מטרד לאנשי השכונה בעקבות הרעשים שבקעו מאותם מחסנים בשעות לא שעות שלא להזכיר את ריחות הצחנה העזים שנדפו במרחבי השכונה בעקבות שטיפת רכבי הזבל שבוצעו במקום. אך מנוחתם של התושבים לא ידעה ימים רבים עת התחיל לפעול במתחם חדרי צימרים לפי שעות והן ספא ללקוחות ,התושבים התלוננו לא פעם במשטרה ובעיריית רחובות על הרעשים והמוסיקה הבוקעת מאותם חדרים הצמודים לשכונה בעלת אופי מסורתי. הידיעה על הירצחו של עטר התפשטה כמו אש בשדה קוצים ורבים ממכיריו ומשפחתו הגיעו למקום ,אך הם לא הורשו להיכנס למתחם ובמקום התחוללה מהומה גדולה. עת נרגעו הרוחות , טענו חבריו לא אחד שהוא לא היה מסוכסך עם גורמים עבריינים ודבר רציחתו הוא שוק טוטאלי עבור ילדיו

יוסי עטר בצעירותו

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *