הזוי: זוכה מאישום נהג ששבר לנהג אחר את שיניו 

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

גל האלימות בכביש: זוכה נהג שתקף ושבר לנהג אחר את שיניו 

 

תושב האזור בשנות הארבעים לחייו זוכה מכתב אישום שהוגש נגדו. הסיבה: המתלונן ואחותו הסתירו סרטון אשר תיעד את האירוע.
מחלקת התביעות של משטרת רחובות הגישה כתב אישום חמור כנגד תושב האזור בו ייחסה לו תקיפה אשר גרמה לחבלה חומרה בעקבות ויכוח בכביש בשל תאונת דרכים.
כתב האישום מתאר כי ביום 4.6.19 אירעה תאונת דרכים בה היו מעורבים הנאשם ואחותו של המתלונן. בין המתלונן לבין הנאשם החל ויכוח באשר לחלקו של הנאשם בתאונה ובתגובה היכה הנאשם את המתלונן במכת אגרוף אשר גרמה לשברים בשיניו.

חדשות רחובות - בית משפט השלום רחובות - רחובות ניוז
חדשות רחובות – בית משפט השלום רחובות – רחובות ניוז

הנאשם לכל אורך הדרך טען כי הותקף על ידי המתלונן וכי פעל מתוך הגנה עצמית כאשר ניסה להדוף את תקיפת המתלונן, כמו כן מתחילת הדרך מסר הנאשם כי אחותו של המתלונן, שהייתה נוכחת באירוע תעדה את כל האירוע והעבירה סרטונים ערוכים לידי משטרת ישראל.

הנאשם באמצעות עורך דינו אביחי חג'בי ביקש במהלך המשפט להורות על תפיסת הנייד של המתלוננת לשם חיפוש ופריקת המידע האצור בו.
בית המשפט דחה את בקשתו של עורך דין חג'בי תוך שהוא קובע כי, בשלב הזה, לא הוכח בפניו שהעדה העבירה סרטונים ערוכים או שיש בידיה סרטון מתועד של האירוע וכי הזכות לפרטיות של העדה גוברת על זכותו של הנאשם להליך הוגן.
מחלקת התביעות של משטרת רחובות זמנה את המתלונן ואחותו לעדות בבית המשפט. במסגרת שלב ההוכחות עו"ד חג'בי חקר נגדית את המתלונן ואחותו. במהלך החקירה עלו סתירות רבות בין הגרסאות של השניים ואף אחות המתלונן הודתה כי תעדה את האירוע כולו ובכללו את אופן תקיפת המתלונן על ידי הנאשם.
עם סיום חקירת המתלונן ואחותו בבית המשפט, הודיעה יחידת התביעות של משטרת רחובות כי היא מבקשת לחזור מכתב האישום בשל הראיות אשר עלו במסגרת החקירה הנגדית.

עו"ד אביחי חג'בי

עו"ד אביחי חג'בי סיכם: "מתחילת הדרך טענתי כי המתלונן ואחותו שיקרו בחקירתם במשטרה ואף הסתירו ראיות שיש בכוחן לזכות את מרשי. לצערי טענותיי נפלו על אוזניים ערלות, אולם לאחר חקירתם הנגדית של השניים בבית המשפט, הבינו במחלקת התביעות כי לא ניתן ליתן אמון בגרסתם ובהגינותם הרבה, החליטו לבטל את כתב האישום בעניינו של מרשי".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/DDOFX4aMYoKDNrqF3ryrIS

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *