הזמר אייל גולן הגיע להסדר פשרה עם הזמרת אחינועם ניני, זאת לאחר שהגיש נגדה תביעת לשון הרע

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
אייל גולן .הסדר פשרה בלשון הרע

קרוב ל- 3 שנים אחרי שהזמר הלאומי ותושב רחובות אייל גולן תבע את הזמרת אחינועם ניני בתביעת לשון הרע על סך רבע מיליון, הודיעו הצדדים בהודעה משותפת שהוגשה לביהמ"ש השלום בתל-אביב על סיום התביעה בהליך גישור מחוץ לכותלי בית המשפט.כך חושף עיתון "גלובס".

בהודעה שהוגשה אתמול(שלישי) לבית המשפט השלום בת"א ,לא ציינו השניים את פרטי הסדר הפרשה, וכך גם לא נכתב בה האם ניני אמורה לשלם לזמר הלאומי פיצוי כלשהו על הדברים שייחסה לו בעבר, והאם יהיה עליה להתנצל במסגרת ההסדר.

מחיקת ההליך עקב הסדר הפשרה, הביאה לכך שמגולן נמנעה החוויה הלא נעימה שהייתה צפויה לו היום, והיא: חקירתו הנגדית על ידי בא כוחה של ניני. וזאת, כחלק  מהליך ההוכחות הנערך לפני השופטת.

בכך, בעצם הסתיימה המחלוקת המשפטית בין השניים שהחלה בעקבות דברים שאמרה לכאורה ניני, בשעת מפגש שקיימה עם תושבי קיבוץ נתיב העשרה בדרום, בחודש ספטמבר 2015. בשיחה, שצוטטה לאחר מכן באתר האינטרנט ynet, ציינה ניני מעשים שגולן עשה לדבריה, ואשר בגינם הציבור סלח לו, בעוד שלה מתקשים למחול על התבטאויותיה הפוליטיות איתם היא מזוהה.

אותם מעשים כוונו, בין השאר, לחקירת המשטרה שהתבצעה בשנת 2013, במסגרתה נבדק החשד כי גולן ואביו בעלו בהסכמה נערות קטינות. בעוד שאביו של הזמר המפורסם הורשע ונשלח לכלא לשנתיים, התיק נגד גולן נסגר מחוסר ראיות ונטען כי כמה מהעדות נגדו שיקרו בחקירתן.

מיד עם  פרסום דבריה של ניני, טען גולן, כי לא ביצע את המעשים המיוחסים לו מעולם, והגדיל לעשות ששיגר מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים כנגד מספר גורמים ובהם הזמרת הבינלאומית. לאחר מכן, הגיש באמצעות בא כוחו, עוה"ד שי אליאס תביעת לשון הרע נגד ניני על סך 250 אלף שקל, בטענה כי הדברים שייחסה ניני לגולן באותו מפגש עם חברי הקיבוץ ולאחר מכן בדיווח באתר YNET אודותיו, הם "עובדות כוזבות שאין בהן כל אמת".

פרקליטה של אחינועם ניני עוה"ד פז מוזר מסר בתגובה: "ההודעה שהוגשה לבית המשפט מדברת בעד עצמה, התביעה נמחקה במסגרת הסדר גישור". עו"ד שי אליאס, בא כוחו של אייל גולן, מסר בתגובה: "אנחנו שמחים שתובענה זו באה לסיומה בהסכמת הצדדים". מליאם הפקות נמסר: "ההסכם מדבר בעד עצמו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *