המלחמה בסמים: נעצרו צעיר שמכר סמים לקטין וחברתו שחשודה בתיווך

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

המלחמה בסמים: צעיר כבן 19 נעצר על סחר בסמים חברתו בת ה-18 שוחררה למעצר בית. במשטרה חושדים כי מספר קטינים רכשו ממנו סמים. 

 

https://chat.whatsapp.com/KdLaO8FsIe4CajJW5ol9sk

אמש (רביעי) עצרו בלשי תחנת רחובות זוג צעיר נורמטיבי, בן 19 חשוד בסחר בסמים, נתפס עם 24 גרם קנאביס, מעצרו הוארך עד יום ראשון, חברתו נעצרה אף היא בחשד שתיווכה בעסקאות, אולם בתום בית המשפט שחררה למעצר בית.

מעצר
מעצר

מעצרם של הזוג הרחובותי הצעיר והנורמטיבי, הגיע לאחר מעקב ותצפיות שערכו בלשי הנוער של תחנת משטרת רחובות בעקבות מידע מודיעיני. על פי החשד, במהלך התקופה האחרונה, ביצעו הזוג מספר עסקאות סמים, במהלכן נצפה קטין שמגיע לרכוש את הסמים ככל הנראה עבור קטינים נוספים. במהלך חיפוש שערכו הבלשים נמצאו כאמור 24 גרם מסוג קנאביס שחולקו בשקיות ומשקל דיגיטלי. סנגוריתו של הצעיר מטעם הסנגוריה הציבורית עו"ד איריס אהרונוב, ניסתה תחילה לשכנע את השופט גיל גבאי לשחררו בתנאים. אולם לאור התעקשות המשטרה ובקשתה לבצע 9 פעולות חקירה, הוחלט בהסכמת הצדדים להאריך את מעצרו עד יום ראשון.

 

עו"ד ערן ראו

חברתו כאמור נחשדה שהיתה למתווכת עסקאות הסמים בקשר שיצרה עם הקטין החשוד. סנגורה עו"ד ערן ראו הצליח לשחררה למעצר בית עד יום ראשון. "אבקש לשחררה. מדובר בנערה צעירה בת 18.5 שעומדת לפני גיוס. שיתפה פעולה בחקירה. החלק שלה להבנתי מצומצם. אבקש שביהמ"ש בנסיבות אלה ישחררה".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/KdLaO8FsIe4CajJW5ol9sk

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *