הממשלה החליטה על מתווה פתיחת שנת הלימודים בערים אדומות

חדשות רחובות - ראש העיר רחמים מלול - רחובות ניוז

לאור החלטת הממשלה אמש על מתווה פתיחת שנת הלימודים בערים אדומות: זה הזמן להתחסן במתחם החיסונים העירוני שנפתח היום במיוחד!

המתחם יפתח היום, שלישי (17.8) באולם אוסי וזוהר במרכז חוויות שווייץ בשכונת רחובות המדע, ברחוב סירני 52, בין השעות 17:00-22:00.
במקום יחכו לבני הנוער – ולכל המתחסנים – די ג׳יי, פיצות ושתיה והגרלה של טלפון חכם וטאבלט בין כל המתחסנים.

אמש הודע כי ראש הממשלה, נפתלי בנט, שרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, סיכמו על מתווה ללמידה בטוחה, צמצום התחלואה והגברת ההתחסנות בקרב תלמידי ישראל עד לפתיחת שנת הלימודים: בכל הקשור לתלמידי כיתות ח׳-יב׳ בערים אדומות: מעל 70% מתלמידי הכיתה מחוסנים – הכיתה תלמד פרונטלית, מתחת ל-70% – מעבר ללמידה מקוונת.

היות ורחובות עיר אדומה (למעלה מ1,313 מאומתים נכון לבוקר), החלטה זו נוגעת ישירות לפתיחת הלימודים בבתי הספר העל יסודיים בעיר, ורק במידה ו70% מבני הנוער יתחסנו, ייפתחו הלימודים בכיתות ח'-י"ב באופן פרונטלי ולא בזום.
בדיוק היום פותחת עיריית רחובות, בשיתוף מד"א, מתחם חיסונים ליום אחד לכולם:
חיסון ראשון לבני 12 ומעלה (כולל מבוגרים שטרם התחסנו) כדי שניתן יהיה לפתוח את השנה באופן פרונטלי לפי החלטת הממשלה אמש;
חיסון שני לכל בני הנוער שהתחסנו במקום במתחם החיסונוער ב- 27.7
וחיסון שלישי – ה"בוסטר" – לבני 50 ומעלה ולכל קבוצת אוכלוסייה שהממשלה תקבע עד אז כי ניתן לחסן בחיסון זה.

המתחם צפוי להיפתח הערב באולם אוסי וזוהר במרכז חוויות שווייץ בשכונת רחובות המדע, ברחוב סירני 52, בין השעות 17:00-22:00. במקום יחכו לבני הנוער די ג׳יי, פיצות ושתיה והגרלה של טלפון חכם וטאבלט בין כל המתחסנים.

על בני הנוער שמגיעים עצמאית להצטייד באישור חתום ע״י ההורים ובצילום תעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה, על בני הנוער שמגיעים בליווי הורה להצטייד בתעודה מזהה של ההורה עם ספח שבו רשומ/ה הילדה.

חדשות רחובות - ראש העיר רחמים מלול - רחובות ניוז
ראש העיר רחמים מלול

ראש העיר, רחמים מלול: ״בני נוער- בואו להתחסן. זו הדרך היחידה לחזור לשגרה בטוחה יותר ולפתוח את שנת הלימודים בדרך שאנחנו מכירים. התחסנות היא הדרך היחידה להימנע מתחלואה קשה, והיא תאפשר לנו לחזור לשגרה של כולנו . הקמנו מתחם בזק למען תושבי רחובות – כדי שנוכל להחזיר את רחובות להיות ירוקה ובטוחה. אני קורא לכל מי שלא התחסן- בואו למתחם החיסונים הערב״.

 

חדשות רחובות - זהר בלום ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעיריית רחובות - רחובות ניוז
זהר בלום ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעיריית רחובות

ממלא מקום ראש העיר, זהר בלום: "אנחנו רוצים לפתוח את שנת הלימודים באופן פרונטלי בבתי הספר העל יסודיים. פעלנו מול הגורמים הרלוונטיים על מנת שנוכל להקים ברחובות מתחם התחסנות יעיל וקרוב לבית, לכל אחד מהחיסונים – תושבי רחובות, בואו להתחסן כדי שנוכל לשמור על רחובות בריאה ככל שניתן".

 

חדשות רחובות - עדכוני קורונה - רחובות ניוז
חדשות רחובות – עדכוני קורונה – רחובות ניוז

 

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *