המנגל: איזה זמר מצטרף למועדון האבות?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*מועדון קמילו בתל־אביב, מוצ"ש שעבר :הזמר דודו אהרון מעדכן את הקהל  מהבמה:"ייתכן שאני אצטרך ללכת באמצע השיר כי אשתי אמורה ללדת בכל רגע". כל זה קרה במסיבת יום ההולדת של הילה קניסטר בר־דוד, המשנה למנכ"ל "שחר און".

*אז זה המקום לעדכן מהאייטם הקודם כי קצת יותר מחצי שנה אחרי שנכנס בברית הנישואין עם נטלי לוי,רעייתו של הזמר מקריית עקרון הביאה היום(שבת) בבית החולים "שיבא" את בתם הבכורה בקול תרועה לסבתא המאושרת ,ציפורה.

דודו אהרון ונטלי לוי. מזל טוב להורים הטריים לרגל הולדת הבת. צילום מתוך דף האינסטגרם

* אם חיפשתם בימים האחרונים את איתי לוי ולא הבנתם לאן הוא נעלם לכם,אז הסירו דאגה מלבכם הבחור נמצא בסיבוב הופעות בארה"ב יחד עם נסרין קדרי . השניים הספיקו להופיע בניו יורק ,מיאמי והערב (שעון ארה"ב) הם יופיעו בלוס אנג'לס.

איתי לוי עושה את ארה"ב. צילום מתוך דף האינסטגרם

*שלישי, אצטדיון נס ציונה . משחק הגמר של העונה השנייה של "גולסטאריות" .הזמר הלאומי
אייל גולן מגיע למקום על תקן מאמן ואף הביא חיזוק מהבית בדמות הילדים אלין וליאם .גולן נאלץ להתמודד עם הבועטות מאשתקד מול חברתו החדשה דניאל גרינברג שבדומה לבן זוג שלה גם הצטידה עם המשפחה ואם נהיה מדויקים יותר,אז ההורים שלה . חדי העין יכלו לזהות גם את אייל ברקוביץ' והן גרושתו טלי שבאו לעודד את הבת, לי.

אייל גולן והנבחרת מול דניאל גרינברג

*מושיק עפיה התארח ביום רביעי האחרון בערוץ 12 במסגרת התוכנית "הדו"ח היומי " בהנחיית יעל בר זוהר וקובי מחט שעסקה ב"אח הגדול v i p" עפיה למי ששכח השתתף לפני ארבע שנים בעונה השנייה של תוכנית המציאות זכה במקום הראשון וזכה לשבחים מצד הדיירים החדשים עדי לאון ושי חי . מי שהרויח מהביקור באולפן היה אמרגנו רענן נגר מ-'נופר הפקות' שהצטלם עם המנחים.

מימין: יעל בר זוהר,רענן נגר וקובי מחט. באולפן בהרצליה

* יש כאלה שמסתפקים בחרמון ויש כאלה כמו אבי הראל הרחובותי שיצא לחופשת סקי בהרי איטליה שם פגש את השחקן דביר בנדק שבדומה להראל ניסה את מזלו על מגלשיים.

אבי הראל ודביר בנדק. סקי באיטליה. צילום מתוך דף הפייסבוק

*חמישי האחרון,מועדון ה"קמינו" . בזמן שבחוץ התחוללה סערה בפנים היה חמים ונעים. ובין הבליינים מצאנו את:  דנה צור ציוני,עינת ברוך שמעון,אריק מנצור,גיא חדד,אביה קירט, הבועטים במיל' כפיר אגסי  ועדי בויטר.

*חבר המועצה עו"ד אבי מוזס התארח השבת בכנס "המשפט העברי" מטעם לשכת עורכי הדין בבית מלון דן בירושלים עם רעייתו שושי. השתתפו אליקים רובינשטיין, שופט העליון ניל הנדל וכמאתיים נוספים.

עו"ד אבי מוזס עשה את השבת בעיר הבירה

*מגזין "לאשה" ערך בתחילת השבוע אירוע הזדהות עם המאבק באלימות נגד נשים גם נציגתנו הרחובותית אביבית בר זוהר הגיעה לתמוך במטרה החשובה ולא פספסה הזדמנות לחשוף באומץ רב כי גם היא נפלה בעברה למקרי אלימות כלפיה, ולא מדובר במקרה בודד. לטענת פליטת הריאלטי, היא נפלה לא פעם על  "גברים פסיכופטים".

אביבית בר זוהר גם השתתפה במאבק נגד אלימות נגד נשים. צילום מתוך דף האינסטגרם

*באמצע השבוע היה זה יו"ר הכנסת היוצאת יולי אדלשטיין שנחת בלשכת ראש העיר רחמים מלול.השניים העלו זיכרונות מהעבר בשעה ששימשו כסגנים ליו"ר הכנסת. כאשר אדלשטיין מוסיף פרשנות פוליטית וניתוח המפה הפוליטית לפני הבחירות בחודש אפריל.

רחמים מלול ויולי אדלשטיין. מעלים זיכרונות מהעבר. צילום מתוך דף הפייסבוק

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *