המנגל: האם אייל גולן נענה לבקשה של איתי לוי?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*זה שהדרבי הלוהט של דרום אמריקה הסתיים בשוויון דרמטי 2:2 ,אתם כבר יודעים. אבל זה שהרחובותי רועי ריינשריבר שפט את משחק הידידות בין ארגנטינה לאורוגוואי על אדמת ישראל וזכה לתגובות אוהדות בסיום מכמה הכוכבים הגדולים בעולם כיום,בשביל זה אנחנו כאן לעדכן.

רועי ריינשריבר יחד עם הקפטנים דייגו גודין וליאונל מסי(פייסבוק)

*מגיש הטלוויזיה והרדיו צחי קומה ובן זוגו רן עוזר התחתנו בנוכחות כ-1000 בני משפחה וחברים במתחם האירועים 58 בפתח תקווה. לאירוע הלוהט הגיעו רבים מתעשיית המוזיקה כמו אייל גולן יחד עם ארוסתו דניאל גרינברג. גם בני פרץ נכח והשניים דאגו לשמור מרחק,כאשר איתי לוי נאלץ לדלג משולחן לשולחן.

*וזו הזדמנות לספר כי בזמן שאיתי לוי עלה לבמה הוא ביקש רשות מאייל גולן רשות לשנות את מילות השיר "חתונת השנה"  כדי לייצג בשפע הומור ומשחקי לשון את הזוג הגאה.

איתי לוי,קיבל אישור צילום דודי חסון

*הקוסם הרחובותי חזי דין צפה כמוכם  בשבוע שעבר יחד עם כל עם ישראל בתמונות הלא נעימות  של שריפת מפעל הולנדיה בשדרות,כתוצאה מירי הטילים על העיר. אי לכך  הוא החליט שהוא רוצה לעשות קצת נחת לעובדי החברה, הרים טלפון לבעלים והמנכ"ל של מפעל אבי ברססט, והודיע לו שהוא בא לעשות להם שמח וכל זה בהתנדבות. השבוע התקיימה ההופעה בשדרות מול כל עובדי החברה.

חזי דין שימח את עובדי שדרות(אינסטגרם)

*שלישי האחרון, מתחם הקניות ברחובות החדשה. גם המדור התקשה להבין כיצד כוכבת הילדים ותושבת רחובות ענבל לוי-אזואלוס המוכרת יותר  "ענבל בא-לי"רגע לפני חנוכה מסתובבת עם בתה הקטנה כאילו אין מופעי חנוכה באוויר.

ענבל לוי אזואלוס והבת בזמן איכות לפני חנוכה

*אם תרצו לדעת היכן יהיה הזמר הרחובותי רגב הוד בנר ראשון של חנוכה- תצטרכו להמתין בסבלנות ולעקוב אחר אחד האולמות בבת ים. הוד ישתתף בהדלקת נר חנוכה של השר לבטחון פנים גלעד ארדן, חבר הכנסת דוד ביתן וחבר הכנסת אופיר כץ.

רגב הוד, נר ראשון של חנוכה. צילום מתוך דף הפייסבוק

*סמסו מברוק לחברת המועצה עורכת דין קארין ברגינסקי שמונתה לחברת ועדה מטעם לשכת עורכי הדין בבית ציוני אמריקה בתל אביב. באותו כנס מרגש השתתף חברה למועצה עו"ד שמוליק דאנז'ן ויושב ראש סיעתה "רחובותי" עו"ד מתן דיל.

קארין ברגינסקי ושמוליק דאנז'ן

*סדר יום שני! מעצב לשמחה! הראיס רחמים מלול שניחם את האדמור מקרעטשניף ביום ראשון בקרית גת המשיך משם לחתונה של הבת של בודקת התוכניות ממנהל ההנדסה בעיריה, דפנה נתן. שם פגש מחצית מהעירייה בחתונתה של שירן נתן.

*ואם כבר בשמחות ,אז מזל טוב לנכדו של ראש העיר רחמים מלול לרגל בר מצווה לנכדו של בתו הבכורה מירב חורב. משפחת מלול השתתפו בעליה לתורה ביום חמישי ואת השבת האחרונה "חיי שרה" ששל התה משפחת מלול בבית הארחה ביישוב חפץ חיים.

רחמים וזהבה מלול חגגו בר מצווה לנכד בחפץ חיים

*יאן של אייל גולן ורוסלנה רודינה חגג חמש שנים ביום הולדת מושקע בקונספט של חטיפים ועוגת יום הולדת ,כולל חברים שהיה גורם לכם להתבלבל ולחשוב שזה היה במעמד אמו ולא שכך היו הדברים. כי מי שדאגו לקישוטים היו גולן וארוסתו דניאל גרינברג שדאגו שלא יחסר דבר באירוע.

דניאל גרינברג יחד עם אייל ויאן גולן. אין חגיגה בלי עוגה(אנסטגרם)

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *