המנגל: איפה התארח רחמים מלול ומי מזהה את הסלבס

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לכבוד פורים  אספנו עבורכם את כל הסטוריז שקשורים לחג. ובעיקר את התחפושות האותנטיות של הסלבס,

אילנית לוי ואלירז שדה (צילום אינסטגרם)

*קוונטין טרנטינו הבמאי של 'ספרות זולה' לא חלם שאת ג'ון טרבולטה ואומה תורמן יגלמו בפורים 2020 אלירז שדה ואילנית לוי

נטלי וריף דדון יחד עם עמית פרליס(צילום אינסטגרם)

*גם נטלי דדון ועמית פרליס הלכו על דמויות מסרט קולנוע ' צעצוע של סיפור' ובשביל להשלים את הפאזל הם צירפו את בנם, ריף  כדי לדקלם את המשפט המפורסם של באז שנות -אור "אל האינסוף…ומעבר לו ".

זהר בלום שריף וודי(צילום פייסבוק)

*ואם בצעצוע של סיפור עסקינן: אז מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ,זהר בלום שידוע כאחד שמשקיע לא מעט בתחפושות לפורים. בחר את הגיבור הראשי של הסדרה  "שריף וודי"

אייל גולן ,המלח שלי(צילום אינסטגרם)

*אומנם בעוד פחות מ-48 שעות הוא יעמוד מתחת לחופה עם בחירת לבו דניאל גרינברג,אבל זה לא מפריע לו לפני שילבש את חליפת החתן להתחפש למלח, אייל גולן עדיין ברוח החג

אביבית בר זוהר לביאה(צילום אינסטגרם)

*היא חזרה אלינו לא מזמן מהעיר הגדולה וכיאה לאחת שטורפת את חיי הזוהר אביבית בר זוהר הלכה על לביאה ותאמינו לנו שהיא קיבלה המון תגובות אוהדות על כך.

איתי לוי ,המלך של רחובות(צילום מתוף הפייסבוק)

*אין ספק שזו שנת הפריצה של הזמר הרחובותי ,איתי לוי שהרשה לעצמו להרגיש כמלך ליום אחד,כי לא כל יום פורים

דודו ונטע לי אהרון,למען העולם(צילום אינסטגרם)

*הזמר דודו אהרון יחד עם רעייתו נטע לי הלכו על הנושא הכי חם בעולם והוא נגיף הקורונה ואין כמו להציל את העולם,פייר התרגשנו מהתחפשות המושקעת.

 

רחמים מלול ורבני העיר בבית כנסת פא"י

בערב פורים, לאחר קריאת המגילה, הגיע רחמים מלול לכבד בנוכחותו באולם ויטראז' כשהוא עוטה על פיו מסיכה, הסירו דרגה כי זה לא בגלל הקורונה. בצהרי פורים, בזמן שכולם היו עסוקים בהתחפשויות ומשלוחי מנות, הגיע הראיס רחמים מלול, אל בית כנסת פא"י והשתתף בקבלת הפנים המסורתית של הרבנים בראשם הרב אברהם ישראל רובין. ולמקרה שתהיתם, מלול לא הגיע מחופש אלא בלבוש שגרתי כשהוא מלווה בבנו הבכור אופיר מלול. משם המשיך מלול לסעודת פורים מושקעת במיוחד בביתו של חבר המועצה ויו"ר דירקטוריון רשת חוויות אמיתי כהן יחד עם מכובדים נוספים.

 

 

יניב מרקוביץ יש ליצן בקהל?(צילום פייסבוק)

*תודו שגם אתם לא הייתם מנחשים שתחת הליצן הנחמד הזה מסתתר סגן ראש העיר רחובות ומחזיק תיק החזות ,יניב מרקוביץ שהצליח להפתיע גם אותנו

רוסלנה רודינה ויאן גולן(צילום אינסטגרם)

*הדוגמנית רוסלנה רודינה בת זוגתו לשעבר של אייל גולן השקיעה הרבה צהוב בתחפושת ודאגה שגם יאן בנם המשותף יהיה 'צב נינג'ה' כהליכתו.

ארז ורוני באום()צילום פייסבוק)

*מי מפחד מהזאב הרע? בטח לא חברת המועצה רוני באום שהתחפשה ל'כיפה אדומה' ובעלה ,ארז לזאב

גבי גאון, במראה החרדי(צילום פייסבוק)

*ראש מועצת מזכרת בתיה גבי גאון התחפש לחרדי ,עם כובע שחור ופאות מודבקות. אולי הוא חשב לתומו שככה לא יזהו אותו ויוכל לחמוק ממעריצים באווירת פורים

מורן קריטי,הקברניט לרשותכם(צילום אינסטגרם)

*הקברניט: הזמר מורן קריטי אולי כבר חושב על הסבה מקצועית ולכן עלה על מדי טייס כדי להמריא עם ארבעה מנועים בשיא הכוח ולנסוק מעלה מעלה

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *