המנגל: למה אילנית לוי אמרה לא לתכנית ריאליטי? ואיפה נפגשו זוהר בלום ויאיר לפיד?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*יקירת המדור ומלכת היופי במיל' אילנית לוי החליטה בינתיים להגיד לא לריאליטי הכישרונות
המשותף לגרוש שלה, אייל גולן, ולאביב גפן. ב"קשת" רצו ללהק את האקסיות המיתולוגיות, לוי
ואילנה ברקוביץ', לתפקיד מנחות התוכנית. ברקוביץ' אמרה כן, ונראה היה שגם לוי תצטרף אליה, אבל כרגע לפחות המו"מ תקוע. ויש עוד, סורו הלאה.

אילנית לוי ואלירז שדה. הזוגיות כערך עליון

*מקורות בגזרת לוי מספרים כי כאשר בן הזוג שלה, אלירז שדה, שמע על התוכנית הוא מאוד כעס. "בעקבות הפרסומים בתקשורת אילנית הסבירה לאלירז שהיא ממש לא מתכוונת לעשות את זה", מספרים חברים קרובים של לוי. "היא ידעה שזה יעצבן את הבן זוג שלה  ולכן מבחינתה זה לא בא בחשבון . למרות שמצד האקס היו קולות בעבר על צינון היחסים בין השניים,אך  לא נראה שאילנית תחזור לשתף פעולה עם אייל בקטע טלוויזיוני, חרף העובדה שהם מנהלים בתקופה האחרונה מערכת יחסים מכבדת".

‌* יו"ר דירקטוריון והמשנה לראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ התחדש בחתול סיאמי וכבר מתלונן על קשיים ושוקל למסור אותו. אז לתשומת לב הקוראים מי שחפץ בחתול סיאמי…

יניב מרקוביץ
יניב מרקוביץ. שובר את הרש עם החתול סיאמי החדש

*איתי לוי שהשתתף בחגיגת המצוה המרגשת של תלמידי בית ספר לוטם בחמישי השבוע, בעידודו של יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה, הנעים בקולו את הנוכחים ימשיך לרגש וביום שלישי הקרוב  הוא צפוי להשתתף באירוע מרגש נוסף שייערך במתנ"ס קרית משה של גולן ביטון, לוי יפגוש כמאתיים תלמידים ממסגרת השיקום השכונתי בליווי של יו"ר ועד העובדים רמי מדהלה. צמד לוי את מדהלה כבר אמרנו?.

צילום-רחובות ניוז: מימין לשמאל- רמי מדהלה,איתי לוי וחן קריטי
צילום-רחובות ניוז: מימין לשמאל- רמי מדהלה,איתי לוי וחן קריטי

* חמישי אחרון בחצות, רחוב הרצל: האיוונט:  מושיק עפיה מלווה באמרגנו רענן נגר והזמר הרחובותי גולן אברהם מגיעים לפאב הרודאו של אייל גולן ואביעד כץ, פותחים שולחן ותוך מספר דקות מגיע גם חזי חיים (אח הגדול) ואחריו הזמר איתי לוי ומתיישב איתם.

שלושת המוסקטרים. גולן אברהם,מושיק עפיה ואיתי לוי

*במקביל, במועדון ה"קמינו" של  תומר כהן פתח שולחן אייל גולן וחברים, גם לשם הגיע הנסיך איתי לוי ואחריו חזי חיים.

* אפרופו גולן. תשלחו מזל"ט למאיה גולן שגדלה בשנה. גולן,שהיא כמו אלונה ברקת בקבוצה של אחיה הזמר ,הפועל מרמורק .זכתה למבול ברכות מהשחקנים והחברים וכמובן מהאח הבכור שלא הסתיר את אהבתו ותרומתה של אחותו. ופירגן לה כמו שהוא יודע  "אחות שלי ,יקרה שלי,אהובה שלי המון מזל טוב ליום הולדתך .אוהב אותך מעומק ליבי ומאחל לך אושר ושמחה,נחת מהילדים ובריאות .כמה כיייף שיש לי כזו אחות יפה  חכמה וחזקה . מודה לך על  הדאגה היום יומית אלי לבני פרץ וליאם הפקות".

אייל ומאיה גולן. אחותי הקטנה והאהובה. צילום מתוך האינסטגרם

*תשלחו מזל"ט נוסף  למנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין שבחמישי האחרון השתתף בטקס בר המצווה של ילדי בית הספר לוטם שנערך בתיכון המר בעיר . אורנשטיין לא הצליח להסתיר את ההתרגשות ,זאת משום ששניים מנכדיו עלו לתורה. עוד לפני החגיגה הוא הצליח להצטלם עם ראש העיר רחמים מלול.

יורם אונשטיין (מימין) ורחמים מלול(משמאל). פסגת הרגש בבית הכנסת של תיכון המר

*שישי האחרון,בזמן שרובכם היו עסוקים בהכנות לשבת . אסף סגן ראש העיר ,זוהר בלום את המשפחה וירד דרומה,לא לאילת. לפסטיבל "דרום אדום" בבארי  כדי לגלות את פריחת הכלניות בצפון הנגב.ואם אפשר לשלב ביזנס ופלז'ר עם משפחת 'יש עתיד' בראשותו של יאיר לפיד .אז השמחה היא כפליים.

יאיר לפיד וזוהר בלום. בפסטיבל "דרום אדום" . צילום מתוך דף הפייסבוק

* לא נגענו. בתיה וינטרוב הנחתה את גמר "הנואם הצעיר' שנערך בסוף השבוע באשכול פיס לזכר בעלה פישל וינטרוב ז"ל, ולא הסתירה את העובדה שהיא מתרגשת מהמעמד ואף שיתפה את קהל הנוחכים במקום שהיא רשמה לעצמה  בדף "לא לשכוח לנשום". עכשיו גם אתם יודעים.

בתיה וינטרוב "לא לשכוח לקחת אוויר"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *