המנגל: מדוע הגיע אייל גולן על אופנוע למזכרת בתיה? ומה עשתה באותו הזמן אילנית לוי!

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*בפסטיבל מידברן בנגב. אסף אטדגי אוגר כוחות לפני ההופעה של הטאלנט עומר אדם בחיפה. היו שם גם תום יער,אלי אילדיס, דני קושמרו ואברהם טל.ואם הסתכלתם טוב טוב מסביב בטח יכולתם לראות באחד החופים את רביד שרעבי  וערן יחיא.

אסף אטדגי. מן הנגב תשאף כוחות. צילום מתוך דף הפייסבוק

*שני האחרון,ערב התרמה עמותת ידידי קפלן ליב פארק ראשון לציון לא פחות מ-4000 איש התגייסו למען מטרה אחת חשובה- הקמת מערך המטולוגי לילדים במרכז הרפואי קפלן. לכם נספר כי הכמות המטורפת של האנשים חזו במהלך האירוע בהופעה של  אדיר מילר ושלישיית מה קשור.

אדיר מילר למען ידידי עמותת קפלן

*שלישי בבוקר ,רועי שרעבי מקבל ברכה מהרב חיים קנייבסקי מהמנהיגים הרוחניים של הציבור החרדי ליטאי ונחשב לפוסק הלכה שרבים המגיעים לקבל את ברכתו.

רועי שרעבי אצל הרב חיים קנייבסקי. תן ברכה זה לטובה

*את הזמר איתי לוי מרחובות בטח ראיתם (לפחות בטלוויזיה) מופיע בצרפת וכובש לבבות. הצעיר והמצליח אמנם רואה עולם אבל לא שוכח בין הופעה אחת לאחרת לפרגן לחברי הילדות שלו. בשבוע שעבר הגיע לוי לסניף הסושיה ברחובות ליהנות ממנת הפאד קפאו הקבועה שלו, בדרך לעוד מופע מצליח.

איתי לוי עם שרון סבתי, הזכיין המקומי של רשת הסושיה

*רביעי, האחרון. אייל גולן בצילומים לתכנית המוזיקה המשותפת לו ולאביב גפן.  אממה ,באותה העת יש לבנו הבכור ליאם  משחק כדורגל גורלי על אליפות המדינה מול מזכרת בתיה. אי לכך  מפסיק הזמר הלאומי את הצילומים עולה על קטנוע ומגיע  למגרש הסנטטי במושבה כדי לחזק את יורש העצר שבישל וסייע לקבוצתו לקחת את האליפות. האב הגאה נאלץ אחרי קצת יותר משעה לחתוך חזרה לת"א ועלה במהירות על הקטנוע כדי לעשות את דרכו למרכז הארץ.

אייל גולן ,רק עם אופנוע

*ברור לכם שבאותו משחק נכחה גם האמא ומלכת היופי במיל' אילנית לוי שבעקבות הזכייה באליפות המדינה הזמינה השחקנית והדוגמנית את כל שחקני הקבוצה אליה הביתה לדירת הגן בשכונת המדע.אגב ,זה המקום לעדכן כי  לוי מצטלמת בימים אלה לסדרת נוער חדשה "דאנס סטורי".

אילנית לוי וליאם. נשיקת האליפות

*אם חיפשתם את היחצ"ן גילי כהן ולא הבנתם לאן הבחור נעלם? הסירו דאגה מלבכם הנ"ל נמצא  בסטודיו של דוד דאור יחד עם קובי אפללו. המדור שמע כי עובדים על אחד הפרוייקטים המרגשים  והמאתגרים שנעשו בשנים האחרונות בישראל. יש למה לחכות..

מימין: גילי כהן, קובי אפללו,דוד ד'אור וחבר. צוות מנצח

*יקיר המדור עו"ד אלדד אהרוני מכיר ואוהב את את כדורגלן מכבי חיפה  סינטאיו סלליך כבר  מגיל 15 וקצת. בשעה שעשה לו את החוזה הראשון שלו. עכשיו שהוא כבר בן 27 ונחשב לאחד השחקנים הטובים של הירוקים הגיע השחקן למשרדיו של העו"ד ברחובות.

עו"ד אלדד אהרוני עם סינטיאו סלליך. סגירת מעגל
*אושיית הרשת ולוחם הצדק החברתי סמיון גרפמן השתתף השבוע בחלוקת המזון היומית של ארגון 'לשבוע' של חסידות קרעטשניף, בבית החולים קפלן והביע הערכה רבה לפעילות. גרפמן הצטרף לחלוקה יחד עם פנחס הומינר, מראשי העמותה, ויחדיו חילקו את הסנדוויצ'ים והחטיפים בחדרי המיון ובמחלקת הילדים.התרגשות מיוחדת ניכרה אצל הילדים המאושפזים כאשר גילו את אושיית הרשת בבית החולים, ורבים ביקשו להצטרף עימו סלפי.
סמיון ספר לנו כיצד נוצר הקשר?
 "חסידות קרעטשניף ופנחס הומינר עושים פעילות חשובה ומאחדים בפועל בין כל המגזרים, ומראים את הפנים היפות של עם ישראל. שמחתי להשתתף בחלוקה ולסייע לעשות טוב לאנשים".
סימון גרפמן ופנחס הומינר בחלוקת מזון בקפלן
*

יקיר המדור והזמר מושיק עפיה נפגש עם מירי רגב בהקשת ההולדת של ברוך עייש, את זה אתם כבר יודעים. המדור מגלה לכם שלעפיה ולרגב המפגש היה משמעותי יותר לאחר ששנתיים וחצי הם לא נפגשו אחד עם השניה. פנים אל מול פנים?!

עפיה ורגב

*חמישי האחרון, קיסריה. רגע לפני שנסרין קדרי עולה לבמה כדי לפתוח את ההופעה מגיע מנכ"ל הפועל מרמורק , אילן סגל, כדי לברך אותה .אולי זה מה שגרם לה לכבוש את הקהל בהופעתה הראשונה בקיסריה. עוד נצפו ביציע גל אחובסקי, טהוניה רובל ולואי עלי .

אילן סגל ונסרין קדרי. כבשנו גם את קיסריה

*תשלחו מזל"ט לקבלן השיפוצים הרחובותי ,גילי קריטי. המוכר לרבים מהתכנית "בא לחדש לכם" עם משה גלמאין. ברור לכם שחתן השמחה ציין את המאורע יחד עם האישה ליאת והחברים הטובים כמו:אילנית לוי,אבי פיטוסי, תיקי וליאור ברזילי,לימור אברבנל ,חגית מידני-נונא, אילן אוחנה,שי לוי. כנראה שזה לא הספיק לו וכבר למחרת נערכה חגיגת ההמשך בבריכה של האח ליאור קריטי. באו לטבול במים ולטעום מהעוגה רענן נגר, אילן לוי, לירן טל,רועי אזרד,עידו חובשי,טל ברק,שי כהן,ישי לוי,עידן יוסרי ובן ציון שמחי.

אילנית לוי יחד עם גילי וליאת קריטי. שפע ברכות. צילום מתוך דף הפייסבוק

שבוע שעבר, מסיבת בר מצוה בנס ציונה, נפגשו הפייטן המקומי בן עשור עם אחד מהפייטנים הנחשבים ביותר יניב בן משיח. אז אם כבר איך לא סלפי של כבוד?!

בן עשור ויניב בן משיח

*בזמן שרובכם התהפכו מצד לצד במיטה בשישי בבוקר. מ"מ מנכ"ל רשת חוויות רחובות צביקה מדהלה מקיים את מצוות כיבוד אב ואם ומגיע בשעת בוקר מוקדמת לערוך קניות באחד הסופרים באזור התעשייה. מסתבר שהוא לא היה היחיד שהשקים קום באותו היום גם מנכ"ל מרכז הפועל, יורם אורנשטיין נצפה באותו מתחם.

מנכ"ל חוויות הזמני צביקה מדהלה
מ"מ מנכ"ל חוויות צביקה מדהלה כיבוד אב ואם

*אם יצא לכם לצפות הלילה (מוצ"ש) בגמר ליגת האלופות כדי לכם להתבונן היטב במסך הטלוויזיה כי לא מעט רחובותים יהיו הערב באצטדיון של קייב במפגש בין ריאל מדריד לליברפול. למשל: ליאור לוי מעיריית רחובות,עו"ד אלעד קוטין,דובר איגוד הכדוריד,אלון סגל שפגשו בטרמינל את איש ערוץ הספורט נדב יעקובי.ובקייב את צ'אבי אלונסו והמאמן שלומי דורה . גם אייל גולן והבן ליאם. שניצלו את השהות באוקרינה כדי לבקר באומן אצל הרבי נחמן מברסלב יחד עם החבר דוד רביבו.

מימין: אלון סגל,נדב יעקובי ואלעד קוטין.
אייל וליאם גולן באומן לפני הגמר הגדול הערב .צילום מתוך האינסטגרם

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *