המנגל: מדור הרכילות הכי חם בעיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

ערב שני האחרון. מאמן הכדורגל והפרשן ניר לוין חביב מתמיד עושה סידורים אחרונים בעיר הגדולה רחובות ושב לביתו במזכרת בתיה

ים מחמאות מגיעות לדרור אשל, מנכ"ל הגלידות של פלדמן, שחילק שלגונים לחיילי צה"ל באמצעות מיניבוס של החברה שמסייר ברחבי הארץ.
הפעם עברו אשל והדיילים ליד מכון וינגייט, והגיעו עם הגלידות לחיילים הנמצאים שם בפעילות. המנכ"ל לא עשה זאת לפני שקיבל אור ירוק להענקת הקלוריות מאל"מ אורן גיל, רמ"ח כושר קרבי בצה"ל.

צהרי שלישי האחרון גם יקירת המדור ומלכת היופי במיל',אילנית לוי נתפסה סביב אחד השולחנות במזנון התעשייה. ברור לכם שרועי מצורי וניר לזריאן הבעלים דאגו לפנק אותה לאורך כל הדינר.

אילנית לוי במזנון התעשייה יחד עם רועי מצורי וניר לזריאן

בטח כבר עודכנתם כי הביטוי "הכל נשאר במשפחה" קיבל משמעות חדשה ברחובות כשזכינו לראות את אייל גולן יחד עם שלושת ילדיו: ליאם, אלין ויאן לבושים בבגדי ים תואמים בהדפס טרופי בבריכה הביתית של גולן באמצע השבוע.

ואפרופו גולן. אחרי שקבוצתו הפועל מרמורק תצא בשני הקרוב למחנה אימונים של שבוע בבולגריה ,הוא מתכוון להגיע בוויקנד למחנה אחרי נופש קצר באיביזה. מי שעוד יצטרף בסוף השבוע לקבוצה הוא המנכ"ל ,אילן סגל
.
אילן סגל.גם אני אגיע בוויקנד

אחרי שהתרגלו להעביר כמה שבועות בבית מלון, אביבית בר זוהר ובן זוגה, איש העסקים צחי מרקור מצאו סוף־סוף את דירת חלומותיהם, חמישה חדרים במגדלי יו. 20 אלף שקלים לחודש וגם אתם תוכלו לפגוש אותם בלובי.

אביבית בר זוהר מבית מלון למגדלי יו

אחרי שכולכם תהיתם מי הוא הילד החדש שיצא לאוויר העולם בוויקנד האחרון של גילי כהן נשמח לעדכן שמדובר בספר חדש שיצא בימים הקרובים לחנויות תחת השם "כנפים" המכיל אנקדוטות ,הגיגים, ותובנות של הוגים ,פילוסופים ומחשבות אישיות שיתנו לכם כנפי רוח ,כנפי נשרים אדירים.

גילי כהן. ספר הגיגים חדש "כנפים"

לא נגענו. הפוסט שהעלה יוני עוזיהו ,דובר איחוד הצלה רחובות ברשת החברתית "קבלו סיפור ..יצאתי להציל חיים על האופנולנס של איחוד הצלה במספרת MD ברחוב משה מזרחי בעיר. מפה לשם מסיים טיפול והספר דוד מדהלה אומר לי: 'שב על הכיסא' אני אומר לו איזה כיסא? מדהלה: 'שב תספורת עלי'.
עוזיהו: "אין סיכוי.. אני משלם!"
מדהלה: 'זה עליי כי הגעת ממש ממש מהר לכאן מהרגע שהתקשרנו!! '.
עוזיהו: "אני על הכיסא"..

יוני עוזיהו. המהירות עלתה לו בתספרת

יום רביעי האחרון. דרום יקנעם. ואם נהיה יותר מדויקים ,יער הזורע . בין אלף חניכי הצופים מרחובות מצאנו גם את סגן ראש העיר זהר בלום וחבר המועצה אבי קינד שבין פעילות לפעילות הספיקו השניים לאפות להם עשרות עוגות שמרים, לטגן להם למעלה מאלף חביתות ולהכין להם גם קינוח מתוק של ריבה אמיתית. ממש מאסטר שף

זהר בלום ואבי קינד אלף חביתות לא יצליחו לשבור אותנו

באמצע השבוע משרד עורכי הדין אהרוני,אטינגר,גרינברג עזבו את עיר המדע כדי להיפגש בכרמל עם שחקן מכבי חיפה בכדורגל, קמיל ואצק המיוצג על ידי עו"ד שחר גרינברג.
אהרוני,תסביר?
"קמיל סובל מפציעה טורדנית בחודשים האחרונים ונזקק לייעוץ בכל הנוגע לתביעות הקשורות לעבודתו כשחקן כדורגל. לאחר שבדקנו את האפשרויות והמסמכים הרפואיים, הוחלט בינינו לבין קמיל כי נייצג אותו בתביעה מול הביטוח הלאומי".

אהרוני ,אטינגר, גרינברג וואצק. מפגש בחיפה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *