המנגל: מה גרם לדוברת העירייה לצאת מגדרה? ומי התחיל את הערב באדיר מילר וסיים בקפלן!

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

* שבוע שעבר במתחם ה-VIP של אבסולוט בגני התערוכה,  לא מעט סלבס באירוע של הדי-ג'יי האיטלקי,מרקו קרולה. כמו : אייל גולן, משה פרץ וירדן גוזלן, און רפאלי, סטטיק, עומר ברבי ועוד.

משה פרץ וחברים במתחם אבסלוט בגני התערוכה. צילום מתוך האינסטגרם

*דודו אהרון  חגג יום הולדת 33 בהופעת ענק בנמל תל־אביב. אימא ציפורה ואחיותיו עלו לבמה עם עוגת יום הולדת. כשאהרון הפנה את המיקרופון לאימו ושאל מה הייתה מאחלת לו, היא ענתה בלי להסס: "שתמשיך להצליח במוזיקה ושתתחתן בעזרת השם". רק נעדכן כי החברה  נטלי לוי  ארגנה  למחרת היום לאהרון מסיבת הפתעה מצומצמת בדירתם בגבעתיים עם החברים הטובים.

ההורים משה וציפורה אהרון עם העוגה . צילום מתוך האינסטגרם

*מוצ"ש שעבר. מכבי רחובות מארחת את הפועל אילת במסגרת שמינית גמר הגביע. ביציע הכבוד בקציר נצפו ראש העיר במיל' שוקי פורר, שחקן העבר אורן קהת ואביו של בועט מכבי חיפה ,רועי קהת. הסטנדאפיסט ,שאולי בדישי,סגן ראש העיר ,מתן דיל שזוכה לתמונה משותפת עם מיקי ברקוביץ' וחבר המועצה ,אבי קינד שנאלץ לחתוך באמצע ההתמודדות לאירוע פרטי ברמה"ש.בניגוד לדיל קינד זכה לתמונה עם גדול כדורסלן ישראל עוד לפני שריקת הפתיחה.

מתן דיל עם מיקי ברקוביץ'

 שאולי בדישי עם שדר ערוץ הספורט אסף אקרמן

* אם במקרה פתחתם את הטלוויזיה  בתחילת השבוע וצפייתם בתוכנית "מהפכה במטבח" של אסף גרניט יכולתם לזהות את עו"ד מאיה גולדשטיין מקרית עקרון שבאה לפרגן לאחותה ענבל גבריאלי ובן זוגה,רני במסעדה בגבעתיים.אגב,אתם עדיין מוזמנים לאחל לה מזל טוב לרגל יום הולדתה  שנחגג בתחילת החודש.

*שני האחרון יש אנשים שחולמים לעשות, ויש את אלה שמגשימים חלומות גם מחוץ לרחובות. השדרן והעיתונאי שרון דוידוביץ' באירוע השקה לספרו "נבחרת החלומות".

 שרון דוידוביץ' באירוע ההשקה של ספרו נבחרת החלומות.צילום מתוך דף הפייסבוק

*רביעי האחרון,היכל התרבות העירוני.כתב המשטרה של  ערוץ 10 ותושב העיר מאור צור,מגיע יחד עם זוגתו לערב ההשקה של "הפלטפורמה" וכמובן נהנה מהופעה של אדיר מילר

*אפרופו מילר. גם דובר איחוד הצלה של צוות 43 ,יוני עוזיהו מגיע לאירוע המדובר יחד עם רעייתו ענבל. הוא בודאי לא חלם שבסביבות השעה שלוש בלילה הם ימשיכו את בילוי ערב בחדר הלידה של מרכז רפואי קפלן.אחרי כמה דקות זה נגמר בהרחבת המשפחה עם בת חדשה.

יוני וענבל עוזיהו עם התוספת החדשה למשפחה. צילום מתוך דף הפייסבוק.

*אי אפשר היה להסתיר את ההתלהבות שאחזה ב-אביטל קיסר רגב  דוברת עיריית רחובות  כאשר העיתונאי והמנחה צחי קומה שהתארח במסדרונות העירייה בחמישי האחרון.

אביטל קיסר רגב וצחי קומה,סלבריישן בעירייה. צילום מתוך דף הפייסבוק

*חמישי האחרון. מושיק עפיה, גולן אברהם ,שלומי יפרח  יחד עם רענן ופרידה נגר ועוד חברים טובים מרחובות, סוגרים את השבוע ב "המאלכ".עכשיו קבלו תפנית בסיפור.

שלומי יפרח מושיק עפיה ופז ב"המאלכ"

*עפיה,החליט שאת הערב צריך לחתום ב"קמינו" אצל תומר כהן .אבל לא כולם הצטרפו לרחבה כמו שלומי יפרח וגולן אברהם שהעדיפו לפרוש לטובת שעות שינה לפני התכנית של ירון אילן .

גולן אברהם והחברה העדיפו לחתוך הבייתה. פרידה נגר מנגד פיזזה על הרחבה 

*שישי האחרון , איצטדיון רמלה. מרמורק מארחת את נצרת עילית.סתיו הילאלי הרחובותי מנצל את המחצית כדי להצטלם עם בלם מכבי חיפה אליסון איירס דוס סנטוס וגוסטבו בוקולי שחקן הירוקים לשעבר,שהגיעו לתמוך בחברם הברזילאי חוליו סזאר המשחק במדי נצרת עילית.

אליסון דוס סנטוס,סתיו הילאלי וגוסטבו בוקולי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *