המנגל: מי גדל בשנה,מי התחדש באיפון מצופה זהב ומי חזרו זה לזו אחרי פרידה?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חמישי שעבר. התקיים ערב נוסף במסגרת סדרת הזמר העברי "שרים לך רחובות". הפעם נערך ערב מחווה מרגש ליוצר והמלחין יאיר קלינגר, בהנחיית ליאת רגב. במסגרת הערב הופיעו חבורות הזמר "כרמים" מראשל"צ ו"הרעננים" מרעננה שקלינגר הוא המנהל המוסיקלי שלהם, בתוספת האומנים הוותיקים– יהודה אליאס, טל סונדק ומאיה אברהם ולהקת הבנות המיתולוגית- סקסטה

יאיר קלינגר ודורון מילברג. חברות ארוכת שנים
רגע לפני שקלינגר יורד מהבמה עולה מנכ"ל העיריה ויוזם ערב המחווה, דורון מילברג, כדי להעניק לחברו הטוב תעודת הוקרה וסיפר לקהל הנוכחים כי בשעה ששימש מנכ"ל החברה לתרבות בראשון לציון מיסדו הוא והמלחין את חגיגות הזמר העברי- פסטיבל היין בחול המועד סוכות, מילברג אף גילה לקהל שהוא זה ש"קלט" את קלינגר עת זה שב ארצה מחו"ל ומאז הכל היסטוריה
.
לטובת מי שעוקב אחרי: רון ווירוטיצקי יו"ר מכבי רחובות ולא הבין למה הוא לא זמין לכם בימים האחרונים.מדובר בסיבה טובה כמובן . הוא ניצל שקבוצתו השלימה את הפאזל וכעת אין כמו חופשה משפחתית בעיר האורות,פריז בשביל למלא את המצברים . אבל תסמכו עלינו שהוא מתגעגע לחברים בעיר המדע.
יותר.

משפחת וורוטיצקי .ד"ש חם מצרפת

עוד אחד שמנצל את החופש הגדול כדי לצאת לחופשה משפחתית מעבר לים,הוא איש חיי הלילה, יקי ניסנבאום שהעדיף את השפלה של הולנד ואם נדיק יותר,אז כפר נופש בסמוך לאמסטרדם. ובזמן שאנו נסבול בחום המעיק. הוא יחרוש עם רכב טיולים את אורכה ורוחבה של הולנדץ

יקי ניסנבאום והמשפחה בדרך לאמסטרדם

שבע שעבר , ירון אילן ובת זוגו לשעבר דניאל לוי חזרו זה לזו לאחר פרידה שנמשכה שלוש שנים.תעשו פרצוף שגם אתם שמחים לכך ששדרן הטלוויזיה חזר לדוגמנית שלו, הקטנה ממנו בשני עשורים .

ירון אילן ודניאל לוי .תמונה מפעם ,לזכר ימים יפים יותר

הזמר הלאומי שנופש במיקונוס אייל גולן רכש לעצמו אייפון מצופה זהב. נכון,שאם תצליחו להתארגן על כמה אלפי שקלים, גם לכם יהיה כזה בסופו של דבר .

אייל גולן.עכשיו תשמעו אותו טוב יותר

זוכרים שסגן ראש העיר, מתן דיל לקח על עצמו יוזמה חדשה להכיר לכם בכל שבוע תושב/ת העיר ששווה לכם לכיר. אז הפעם הוא בחר בסיפורו של "מלך החיות" אריאל צימקינד או כמו שרובכם מכירים אותו בכינוי 'לובה' שלפני כ-30 שנה ייסד את מועדון ההיאבקות בעיר ובמסגרתו אף יצאו 3 אלופי עולם.

מתן דיל ואריאל צימקינד. אמא הבאתי גביע

אי אפשר להוריד את החיוך מפניו של חבר המועצה ,אביב איטח .זאת בעקבות ההחלטה כי בקרוב תקום רשות צעירים בישראל. איטח, שנכח בזמן ההחלטה במליאה כנשיא התאחדות הסטודנטים בישראל אותה הוליכה השרה לשוויון חברתי ח"כ גילה גמליאל ,ברך על המוגמר והודה לשרה על שיתוף הפעולה.

אביב איטח.מברך על ההחלטה

צלצלו להגיד מזל טוב לאורון גמליאל שחגג בסוף השבוע 36 שנות קיום. על חגיגית יום ההולדת ניצחה רעייתו,חן שיחד עם ארבע הבנות דאגו לערוך לחתן השמחה מסיבת הפתעה. לא מעט חברים באו להגיד "סופרייז" ..אז לאור הדברים בעל הפיצרייה פינק את החברים ב-2 פיצות חדשות אותם הוא מתכוון להכניס לתפריט ללקוחות "פיצה המושבה" בקרית עקרון. אגב, ברור לכם שאין חגיגה בלי עוגה.

אורן וחן גמליאל. הילד בן 36

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *