המנגל: מי הזמר הרחובותי שחימם את הקהל לפני ג'ניפר לופז?

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

*אם ראיתם בשבוע האחרון את מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך,  זהר בלום מתגורר בתוך אוהל שטח,אז זה המקום לעדכן כי הנ"ל לא הצטרף למחאת האוהלים או למחאה צרכנית כזו או אחרת. אלא מדובר כחלק מההוויה של מחנה הצופים לקיץ 2019.

זהר,זה היה ביתי?

 "זה היה הבית שלי בשבוע האחרון! אוהל בשטח, מזרן על הרצפה ואלפי ילדים נפלאים וערכיים שאותם אני מלווה במחנה קיץ של הצופים. נתראה בתורנות מטבח ב 6:00 בבוקר".

זהר בלום ליד המאהל במחנה הקיץ של הצופים

*ראה חברו לסיעה של בלום "החינוך בראש" מהאייטם הקודם הלא הוא, אבי קינד,  מעוגות "דה לה פה" ובמקום לצאת כמידי קיץ לחו"ל הוא הצטרף אף הוא למחנה של הצופים ולשם כך הביא תגבורת מהבית בדמות בניו התאומים יהלי ועופרי 

אבי קינד בצוותא עם בניו יהלי ועופרי

*שנתיים אחרי שנכנס בברית הנישואין יחד עם זוגתו הלן. זה הזמן לעדכן כי הקוסם הרחובותי, חזי דין מצפה לביקור החסידה בקרוב, רק נגלה לכם כי מדובר בהריון ראשון של הצמד. אתם יכולים לאחל להם מברוק.

חזי דין מצפה (אינסטגרם)

*עוד אחד שמגיע לו לסמס מזל טוב הוא מנהל תיכון "אורט רחובות", אבי סער אשר חיתן בתחילת השבוע את בתו עמית עם בחיר ליבה גל טובול. בגן האירועים "גבעת ברנר" את העירייה יצגו בכבוד חברי המועצה  עודד עמרם ורועי שרעבי והן מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה.

אבי סער יחד עם בתו עמית בטקס החינה(פייסבוק)

*אפרופו עובדיה. יום שני האחרון  בשעות הערב אי שם ברח' הרצל. המנכ"ל החדש של החברה העירונית רחובות איציק עובדיה רץ לאורך הרחוב הראשי במסגרת אימוני החזרה לכושר מאז סיים את תפקידו כמאמן כדורגל והתרכזות באירועי תרבות בעיר התרבות והמדע.

איציק עובדיה מנכ"ל החברה העירונית שומר על כושר

*שלישי השבוע, פסטיבל WOW של קוקה קולה בראשון לציון. כל הכוכבים הגדולים של המדינה  באו לעשות כבוד לבני נוער שהתנדבו בשנה האחרונה בתחומים שונים במסגרת עמותת "רוח טובה" את עירנו ייצג בכבוד הזמר איתי לוי, "אני חושב שזה מהם וצריך לעשות הרבה הרבה דברים כאלה. לא הכל זה כסף .יש מהות,יש דברים  מעבר ואנשים שעושים טוב , מקבלים טוב". המדור רשם זאת לפניו.

איתי לוי ,לא הכל זה כסף .(אינסטגרם)

*בזמן שהייתם עסוקים בחום הכבד וביילתם בחופים  ההומים של ישראל. רגב והלן הוד חגגו יום הולדת לבתם הבכורה, אדל, באחת הבריכות השוות בעיר. זה כלל מפעילה ועוגה של נסיכות, כי אין אין אין חגיגה בלי עוגה.

משפחת הוד והמפעילה בבריכה (אינסטגרם)

*איך היא אוהבת את השמש. הסטנדאפיסט הרחובותי שאולי בדישי לקח את רעייתו, לירון לאי סנטוריני שזה אי יווני בים האגאי לא בשביל לחזות במופע שלו,אלא בשביל לעשות בטן גב במסגרת חופשה משפחתית.\

שאולי ולירון בדישי.אוהבים את השמש (פייסבוק)

*חמישי האחרון,פארק הירקון בין 50 אלף הצופים שבאו לחזות בג'ניפר לופז מצאנו גם את לבנת בוני חרפוף עובדת החברה העירונית את מחלקת הדוברות בעירייה ייצגה חלי פריד. כי בכל זאת מי שחימם את הקהל לפני עלייתה לבמה היה הזמר הרחובותי איתי לוי

איתי לוי,כבוד בפארק(אינסטגרם)

*מה זאת אהבה. האישה הראשונה בעיר, זהבה מלול, הפגינה דאגה לבעלה הראיס והשבוע היא נראתה מספר פעמים מגיעה אל הלשכה שבידיה ארוחת צהריים. ששאלנו מקורבים הם אמרו "זה ידוע שרחמים אוכל עם כשרויות מסויימות ולא נוהג לאכול בחוץ, ועומס העבודה בתפקידו מוסיף להקשות עליו למצוא זמן"

רחמים וזהבה מלול לא רק בקלפי גם בארוחת הצהריים

*רגע לפני שבת חבר המועצה רועי שרעבי בילה עם בנותיו בים ובשביל כך הוא הצפין עד חדרה.חברת המועצה רוני באום מבלה עם משפחתה המורחבת בחו"ל. והמעמד מספר שתיים ברשימתו של עמי פינשטיין, אבאי זאודה– נעדר מכנס הפתיחה מאחר והיה גם הוא בשליחות בחו"ל.

רועי שרעבי והבנות בים

*זה היה יכול להיות בשקט פתיח של בדיחה. אבל לא תאמינו היכן נפגשו דן חממי ומדי כהן מרחובות .אז זהו שלא ב"מדינייט" השניים נפגשו במקרה בהולנד .

דן חממי ומדי כהן בהולנד

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *