המנטור של המדינה: אלון אולמן מגיע למרכז "חלומות" ברחובות ההולנדית

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לכולנו יש את החומרה, התוכנה ואת כל הדרוש לחיות ליים ממומשים ומלאי משמעות. לכל טחת מאיתנו יש את הגרסה הגדולה ביותר שלו, כולנו יכולים לנוע אליה במהלך החיים שלנו. מעטים הם אלו שעושים את המסע הזה.קיבלנו זמן יקר בחיים האלה. לא כדאי שנחיה אותם כראוי?


ביום שלישי (20.6.17 )בשעה 20.30 ב מרכז חלומות- רחוב הר הצופים 70 א' (מעל גן חלומוטף), שכונת רחובות הנולנדית. תתקיים הרצאתו אלון אולמן המומחה מס' 1 בישראל לפריצת גבולות ולהצלחה מעשית.
אולמן לוקח את החיים שלך מאוד ברצינות. "פעם", הוא אומר, "היתה לי עבודה, אח"כ קריירה והיום – שליחות: לעזור לאנשים ולארגונים, להשיג את המטרות וההצלחה שלהם בעוצמה ובמהירות שלא הכירו. לעזור לך לקבל שליטה על החיים שלך, לממש את הפוטנציאל שלך ולהגשים את התשוקות הכי גדולות שלך. להגיע לגרסה הטובה ביותר שלך. לי, זה לקח מעל ל40 שנים להגיע לידע הזה. אני כאן כדי לתת לך את הידע, הסביבה והכלים וגם את קיצור הדרך לעשות את זה בחיים שלך. "
כמייסד ובעלים של קבוצת "קוד המנצח", המומחה הוביל מעל ל- 150,000 איש, 200 ארגונים ו- 250 עסקים קטנים ובינוניים להשיג את המטרות וההצלחה שלהם במהירות ובעוצמה שלא הכירו.
איך זה קורה? בעזרת שיטה ברורה ויישומית להצלחה מעשית שמאפשרת לפרוץ את הגבולות שלךבכל תחום, ולהשיג הצלחות בלתי רגילות בצורה עקבית ושיטתית.

אבל לא תמיד הכל הלך לו כל כך חלק..
לפני מספר שנים אולמן היה על סף מוות. זה קרה בעקבות אירוע נדיר של קריסת ריאה (פעמיים!) שהביא בהמשך לכריתת חלק ממנה. הוא הבין שאם החיים הציבו לו גבולות כל כך ברורים – הוא חייב לנסות ולמתוח אותם קצת.. הוא החליט להפוך את הנחישות ואת פריצת הגבולות הפיזיים והמנטליים לאורח חיים.
הוא השתתף 5 פעמים בתחרות איש הברזל.
על קו הסיום של תחרות האיירונמן הראשונה שאותה סיים בהצלחה לאחר שכרתו לו שליש ריאה, הבין שאנחנו ברוב הזמן לא מגיעים לגבולות של עצמנו ושכל אחד יכול לחיות חיים טובים, ממומשים, יותר ומאז הוא מקדיש את חייו למפות, למדל ולהגיש את הדנ"א של ההצלחה המעשית. מה מבדיל בין המנצחים לבין השאר.
אולמן פיתח את מודל "קוד המנצח". שיטה ייחודית לפריצת גבולות אישיים וארגוניים, שתהפוך בהמשך לשיטה המובילה בישראל.

עלות כרטיס 70 שח

לפרטים והזמנת כרטיס: 089363930 / 0508913125

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *