הספארי ברמת גן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לנסוע ברכב ולראות פיל אפריקני משוטט לו להנאתו בצד הדרך? או לנסות לספור את מספר הפסים של זברה גרבי שמטיילת לה עם חברתה? מתי בפעם האחרונה שמעתם דב חום סורי שואג? או הסתכלתם לג'ירף מרושת בעיניים?.
סביר להניח שרובכם עניתם "די מזמן" – אם בכלל – על חלק או על כל השאלות. ואם כך, טוב שיש לנו את ספארי רמת גן. כן, ממש ממש ספארי, וממש ממש קרוב לבית. המדריך לטיולים קצרים בשבת מציע לכם לארוז את המשפחה (עם או בלי סנדוויצ'ים) ולהיכנס לרכב ולצאת לטיול לשבת שהוא חוויה מרתקת, מרגשת ובלתי נשכחת – לילדים, וגם… להורים. קדימה, נוסעים לספארי רמת גן!.

המילה 'ספארי' פירושה בסווהילית (השפה המדוברת באפריקה) 'מסע'. המרכז הזואולוגי תל אביב רמת גן (ספארי רמת גן) לוקח אותנו למסע המשתרע על פני 1000 הדונמים שלו. כמו באפריקה, גם בספארי רמת גן מסתובבות החיות בחופשיות בעדרים וחיות חיי טבע. בספארי שלנו, ממש ליד הבית, קיים האוסף הגדול ביותר של בעלי חיים במזרח התיכון, כ – 1600 בעלי חיים, ביניהם יונקים, עופות וזוחלים!


אל הספארי ניתן להגיע ולהסתובב עצמאית (ברכב וברגל – תלוי באזור) עם המשפחה ועם חברים, וניתן גם להצטרף לאחד מהסיורים המיוחדים שמציע ספארי רמת גן – הספארי מציע סיור מיוחד ומרתק למשכימי קום המעוניינים להצטרף לרכבת הנוסעת בספארי בשעה בה צוות גן החיות מקבל את הבוקר החדש עם בעלי החיים, סיור בין ערביים/סיור של קבלת שבת עם החיות, סיור של ספארי לילה ולהורים ההרפתקנים אשר מעוניינים לצאת למסע מרתק ללא הילדים – ספארי אחרי חצות (לגילאי 18 ומעלה). שימו לב כי הסיורים אינם מתקיימים בכל ימות השנה וישנם סיורים המתקיימים רק בחודשים מסוימים – יש לבדוק לפני שמתכננים סיור בספארי.

רגע לפני שאתם יוצאים, חשבנו על שלושה דברים שחשוב שתזכרו לפני הטיול – 1. אם החלטתם לקחת סנדוויצ'ים או לא, בכל מקרה אל תשכחו לקחת אתכם מים. 2. כדאי לבדוק לפני היציאה את שעות פעילות הספארי, כי הן משתנות מעת לעת (בהתאם לעונה). מספר הטלפון של הספארי הוא – 03-6305325. 3. חשוב להיזהר ולהישמע להוראות שבכניסה לספארי, על מנת לשמור על הבטיחות שלכם ושל משפחתכם, כדי שתוכלו ליהנות מהטיול בספארי.

תמסרו ד"ש לאריות מאתנו…

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *