העבריין אייל נגר נעצר בחשד שתכנן נקמה על רצח בני שלמה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

העבריין האשדודי (הרחובותי לשעבר) אייל נגר נעצר אמש בנתנב"ג בעת שחזר ארצה, בחשד שמתכנן נקמה על רצח חברו בני שלמה. בתום הדיון נשלח נגר למעצר בית בן שבעה ימים. 

(צילום אייל נגר מעמוד הפייסבוק)

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://t.me/RehovotNews

שוטרי ימ"ר לכיש עצרו אמש את העבריין הרחובותי לשעבר אייל נגר בחשד שתכנן לנקום ברצח חברו בני שלמה ז"ל, שנרצח כזכור בצומת אזור לפני כחודש וחצי. בחקירתו לא שיתף נגר פעולה עם ואף שמר על זכות השתיקה. בדיון שנערך הערב (מוצ"ש בבית המשפט באשקלון אצל השופטת סבין כהן, ביקשה המשטרה לשחרר את נגר בתנאים מגבילים, הרחקתו מגדרה עד אילת למשך 30 יום.

העבריין בני שלמה צילום דודי לוי

"מדובר בבקשה המוגשת על רקע סכסוך בין אנשים שונים ועל רקע רצח בני שלמה" אמרה השופטת. בהמשך החלטתה קבעה כי אין מקום להרחיקו: "לא ניתן ללמוד במקרה שלפנינו על תועלת אשר תצמח מהרחקתו".

עו"ד נס בן נתן

נציג המשטרה רס"ב שמעון ברץ ביקש לעכב את שחרורו ולבחון הגשת ערר לבית משפט המחוזי. אולם סנגורו עו"ד נס בן נתן טרף את הקלפים והצליח לשכנע את השופטת שלא להותירו במעצר: " יש שיקול דעת לבית המשפט אם לעכב או לא. שחרור שלו צריך להיות בלתי הפיך. אם לא יהיו התנאים המגבילים 24 שעות האלה הם אלה שישונו. לא צריך להעתר לבקשה. הוא יכול לפעול גם בתנאים שהם ביקשו. הוא ישתחרר בתנאים שבית המשפט קבע, ירצו יגישו ערר".

בסיום הדיון החליטה השופטת לשחררו למעצר בית בן שבעה ימים.

הצטרפו לעדכונים👇👇

https://t.me/RehovotNews

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *