הפועל מרמורק: הנוער העולה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
קבוצת הנוער של הפועל מרמורק עם צלחת האליפות בצוותא עם מ"מ מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה.צילום ימית עותמי

בזמן שהקבוצה הבוגרת נלחמת על חייה בליגה הלאומית קבוצת הנוער של המועדון סימנה אתמול(שישי) וי גדול שהעפילה לליגה הארצית.

לא מעט אוהדים הגיעו אתמול בשעות הצהריים ל"אצטוני" מגרשה הביתי של הפועל מרמורק וזאת במטרה לעודד את קבוצת הנוער של המועדון שאירחה את רמת ישראל. שנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה ומרמורק שמוליכה את הטבלה בפער של 7 נק' על פני השנייה. במרמורק רצו לסיים את הסיפור כבר במשחק הבית וארגנו קרנבל בטריבונה, וזאת לאור מאזן הכוחות בין שתי הקבוצות. אלא שאצל האדומים החסירו פעימה ככל שנקפו הדקות לשעת השיין בשעה שהיריבה כלל לא נראתה באופק. המשבץ והשופט במיל' מאיר לוי האגדי כבר נתן הוראה לשופט הראשי להמתין רבע שעה ואז להיכנס לרכב. אבל מי שבאמת נלחץ היה אחיקם עותמי האוהד מס' 1 של מרמורק שכל הלילה עמל על השלטים שכיסו את היציע וזה לא כולל את ההכנות לרפרטואר של השירים. השעון מראה רבע לארבע ואין זכר לרמת ישראל להוציא שחקן אחד שנשלח כחוד החנית להודיע שהקבוצה עושה את דרכה למגרש. עוד דקה עוברת והפעם ירון גפני שאחראי על מחלקות הנוער של המועדון ,שראה דבר או שניים בכדורגל הישראלי, כבר מתקשר לנציג רמת ישראל כדי לברר היכן מקומם,היות והשופט מאבד את הסבלנות. גפני שמעוניין לעלות ליגה דרך המגרש ולא דרך השולחן הירוק מדבר לליבו של השופט לקיים בכל זאת את ההתמודדות . בינתיים מתברר כי רמת ישראל התבלבלו והם מקיפים את המגרש וכרגע הם לא הרחק מהיעד. ואכן אחרי 25 דק' המיניבוס נכנס בשערי החנייה ואנחת רווחה נשמעה ביציע,אפשר להמשיך את ההפנינג,כולל הפופקורן בחינם .

אווירה מחשמלת במשחק העלייה של הנוער

רמת ישראל יורדת לדשא והיא מתכבדת במחיאות כפים מצד אוהדי מרמורק. שלא תבינו לא נכון , האורחים ידעו כי החגיגה בהמשך היא תהיה על חשבונם. בזמן שאוהדי מרמורק הוציאו את המחשבונים כדי לספור את התוצאה הסופית. שלח מנהל הקבוצה הבוגרת,תמיר חופי את השחקנים שזה עתה סיימו את האימון ליציע. וזאת  כדי לעודד את החבורה הצעירה, כולל הצוות המקצועי. הסגל הבוגר תפס את מקומו במרומי היציע וכיאה לדוגמא אישיית הגדיל אביעד בורלא לעשות שאחז במיקרופון ומאוחר יותר אף ירד מטה כדי להכות בתוף.

אביעד בורלא מכה בתוף

אומנם זה לקח כעשר דקות עד ש"הסכר נפרץ",אבל מאותה דקה מרמורק פשוט התעללה באדומים(מרמורק שיחקה בשחור) וכאשר התוצאה כבר 0:3 לטובת המקומיים, אין זמן יותר טוב מאשר לקרוא למיקרופון לאוראל צברי החקיין העולה .וככה יכולנו לקבל את אופירה אסייג,אילנה דיין והן שדר ספורט ספרדי באתנחתא של צהרי שישי.עוד לפני הירידה למחצית כבר התוצאה הייתה 0:5 ,ככה שדור שחקני העבר בראשותם של אפרים פוטיק ודוד מושקוביץ נפעמים כל פעם מחדש מעוד מהלך מוצלח של כדורגל מצד קבוצת הנוער של השכונה הקטנה בעיר. אפילו אורי בובליטצקי וציון כהן עזבו את ההתעסקות בקבוצה הבוגרת והתרכזו בשחקני העתיד של האגודה. בסיום זה נגמר ב- י"ב שערים (0:12) והקבוצה תחת הדרכתו של מני שחר זוכה באליפות מחוז מרכז . מ"מ מנכ"ל החברה העירונית איציק עובדיה,העניק בסיום את צלחת האליפות לצמד הקטנים עוז גבע וזהר פרג' ."המטרה שלנו בסופו של יום היא  שחקני נוער שמשתלבים בקבוצה הבוגרת. כאשר שחר שפייר הוא גולת הכותרת שנטל חלק ב-16 משחקים בליגה הלאומית.מלבד הזכייה באליפות של קבוצת הנוער אנו שמחים במקביל על העובדה כי קבוצת נערים א' נשארה בליגה הארצית'- .מבהיר גפני רגע לפני שהוא נעלם לצילום הפוסטר עם צלחת האליפות.

הפועל מרמורק עורכת את סיבוב האליפות. צילום ימית עותמי
צלחת האליפות . צילום ימית עותמי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *