הפסיכיאטר קבע: ג'ייסון בלייז כשיר לעמוד לדין

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חוות הדעת הפסיכיאטרית קבעה כי הנאשם ברצח ג'ייסון בלייז כשיר לעמוד לדין ואחראי על מעשיו

 

ג'ייסון בלייז (30) מבת ים, נאשם ברצח האכזרי של ילנה גרינברג ז"ל מראשון לציון נשלח להסתכלות פסיכיאטרית, השבוע התקבלה חוות דעת מפורטת שקבעה כי בלייז כשיר לעמוד לדין ואחראי על מעשיו.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/CdSVR4MrJUOCeDtOQ2jzse

בלייז כזכור נאשם ברצח הצעירה הסטודנטית ממכללת פרס ברחובות, ילנה גרינברג 27 תושבת ראשון לציון. גופתה נמצאה בשדה פתוח מול שכונת כפר גבירול ברחובות בחודש אוגוסט. בלייז נעצר בביתו שבבת ים זמן קצר לאחר מציאת גופתה וככל הנראה לאחר שניסה להתאבד. בלייז מואשם בתכנון וברצח אכזרי, הוא תכנן לשרוף את גופתה של ילנה וכל זאת רק מאחר וסרבה להענות לחיזוריו ולצאת איתו. בחודש ספטמבר הוגש כנגד בלייז כתב אישום אל בית משפט המחוזי בלוד, מאז הוא שוהה במעצר של בית חולים נפש ומובא באמצעות השב"ס אל הדיונים. אביו מנסה לסייע לבנו ורב לא מעט עם סנגורו  עו"ד אבו עמאר, לאור זאת נאלץ אבו עמאר להתפטר מהתיק והשבוע מונתה עו"ד רויטל קוצר מטעם הסנגוריה.

 

ג'ייסון בלייז בהארכת מעצר צילום: ראשון ניוז

אתמול (ראשון) נערך דיונו לאחר שהתקבלה חוות דעת פסיכיאטרית שקבעה כי בלייז כשיר לעמוד לדין והיה אחראי על מעשיו. עו"ד קוצר ציינה שחוות הדעת מנומקת וארוכה וביקשה זמן ללמוד אותה ולהערך להמשך הדיונים, השופטת אפרת פינק הסכימה לבקשתה והדיון נדחה לתחילת חודש פברואר.

ילנה גרנברג ז"ל, תושבת ראשון לציון, היתה סטודנטית מצטיינת במכללת פרס ברחובות. צעירה עם שאיפות לעתידה שנגוז ברצח אכזרי רק מפני שלא רצתה בזוגיות איתו.

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/CdSVR4MrJUOCeDtOQ2jzse

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *