הרמת כוסית לקראת החג ב"עמך" רחובות במעמד סגן ראש העיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך בעיריית רחובות, זוהר בלום. השתתף הבוקר (רביעי) בפעילות של מועדון ניצולי השואה "עמך" בעיר,לקראת חג הפסח ואיחל למשתתפים במקום חג שמח. 

בלום: "אני שמח להגיע לכאן ולראות אתכם שמחים ומחיכים ,אומנם לא כל חודש יוצא לי להגיע לכאן ,אבל שמתאפשר לי לבוא למפגש אתכם ולראות אתכם.אני שמח להיות חלק מהמועדון ,רציתי בהזדמנות זו לאחל לכם חג שמח וכושר . תחגגו ותהנו עם המשפחה שלכם . כל פעם אני אומר לכם – כי בזכותכם אנחנו פה. אנחנו מאוד גאים בזה ונעשה הכל באיך לעזור לכם . פיתחתם כאן משפחות מדהימות והעיר רחובות מחבקת אתכם. כמו כל שנה גם השנה אני מזמין אתכם לבוא אלינו הביתה ב-7 לאפריל ,זה לא סוד שהבית שלי פתוח. אומנם אני פולני ,אך אישתי, חני , מרוקאית וכולנו עם אחד וכולנו חוגגים את כל החגים יחד. ולכן כולם מוזמנים אלינו הביתה ,לחגוג ולשמוח , ובעיקר לאכול הרבה מופלטות.  אני רוצה לומר תודה  לכל מי שעובד ב'עמך' ולכל מי שמתנדב באהבה ועושה עבודת קודש לאורך כל השנה".

לבלום יש פינה חמה בלב למועדון,היות ואביו שיקה בלום ז"ל שהלך לעולמו לפני שנה היה פעיל מאוד במועדון .ועבור סגן ראש העיר מדובר מאין בית שני ,מאחר והוא דאג לסייע ולתמוך כמה שניתן בפעילות השוטפת לרווחת ניצולי השואה ורק לאחרונה נרקם שיתוף פעולה בין הגנים בעיר לבין 'עמך' במפגש של ניצולי שואה עם ילדים שהוביל להגדה של פסח משולבת תמונות וסיפורים.אגב,לכבוד בלום שרו המשתתפים את המנון העיר רחובות.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *