זעקת האב השכול: "יש להזניח את השיח המפלג"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

תושב רחובות מאיר בן חמו, אביו של סמ"ר מיכאל בן חמו ז"ל, בן 21 בנפלו, יוצא בקריאה לאור ההשמצות וההסתות: "יש להזניח את השיח המפלג". 

 

סמ"ר מיכאל בן חמו נפל בכיסופים ב-7 לאוקטובר בקרב ההגנה על מדינת ישראל. מיכאל בוגר מחזור ז' בישיבת אמי"ת עמיחי בעיר, התגייס לחטיבת גולני ושירת בגדוד 51 כצלף.

מאיר בן חמו: "זה משרת אג'נדה של מישהו בתוך המערכת הפוליטית הארצית, אני לא חושב שזה צריך לקרות, בפרט בעיר שלנו רחובות שהתאפיינה תמיד בסבלנות וסובלנות. גם כאשר במשך שנים רבות היה לנו ראש עיר עם כיפה שחורה על הראש, זה לא הפריע למרקם החיים החברתי בעיר. תמיד התברכנו במועמדים מצויינים לראשות העיר וכל מי שהיה זוכה היה לפחות לי מספיק מכובד והייתי גאה בו כתושב העיר. במיוחד השניים שהגיעו לקו הגמר, זהר בלום איש עתיר זכויות, תמיד עשה לטובת מערכת החינוך בעיר, את ישיבת אמי"ת עמיתי הקמנו בסיועו הישיר והמתמיד. אף פעם השיוך המפלגתי שלו לא השפיע על ההתנהלות שלו. הוא דאג לכולם בממלכתיות ובמאור פנים".

מתן דיל זהר בלום צילום: רחובות ניוז
מתן דיל זהר בלום צילום: רחובות ניוז

 

"את מתן דיל אני מכיר מבית הכנסת והוא איש שמכבד את כולם, אהוב על כולם, אין לשיוך המפלגתי שלו שום נגיעה ליכולות שלו ולמנדט שהוא יקבל מהציבור. אני משוכנע שהוא יפעל למען כולם ביושר ובכבוד וידאג לרווחת תושבי העיר באשר הם".

 

קברו של סמ"ר מיכאל בן חמו צילום רחובות ניוז
קברו של סמ"ר מיכאל בן חמו צילום רחובות ניוז

"כדי לקבל קצת פרופורציות, אני ממליץ למועמדים ולפעילים, לאנשים שבוחשים בקדרה המאוסה לשנאת חינם, לבקר בבית העלמין הצבאי ולראות שורה ארוכה של בנינו ובנותינו. על אף קבר לא רשום מאיזה מוצא הוא, במי הוא בחר ומה נטיותיו האחרות. כולם נלחמו למען הארץ הזו".

"האובדן הגדול על אלו שנפלו, אסור לו שיהיה לשווא. הפילוג והשנאה יחזירו אותנו מהר מאוד לשישי באוקטובר שהביא עלינו את האסון הגדול. אנו זקוקים למנהיגות יישרת דרך, שתכבד את זכר ילדינו. מפה אני קורא לנציגנו שימשיכו לשרת אותנו כתושבים ושיזנחו את השיח המפלג שאינו ראוי ואינו מכבד".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *