אלימות? "אני מקבלת איומים בפרטי ופוחדת לצאת מהבית שאנשים ירביצו לי"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

אלימות? "אני מקבלת איומים בפרטי ופוחדת לצאת מהבית שאנשים ירביצו לי"

 

תושבת רחובות, מגי סלע וגר, שנבחרה לכהן במועצת העיר במקום השלישי בסיעת רחובות חופשית, העלתה פוסט מדאיג בעקבות פחדים ואיומים שהיא מקבלת מאנשים אלימים, חלקם תושבי העיר שהפגינו איתה נגד ההפיכה המשפטית בשנה האחרונה.

"חברים וחברות אני רוצה לשתף אתכם.ן קצת ממה שאנחנו עוברים מאחורי הקלעים, בימים אלה שלאחר הבחירות ולקראת הסבב השני. בשבוע האחרון כתבו לנו הרבה את המילה בושה.
בושה למרצ. בושה לרחובות חופשית. בושה למחאה. בקיצור אומרים לנו: תתביישו. ביממה האחרונה נחצה קו אדום. ההסתה והרעל עלו שלב. אז לכל מי שכותב.ת לנו בושה, בוא.י ואסביר לך מה זו בושה: בושה שאנשים שעמדו איתי כתף לצד כתף בצמתים מקללים אותי כמו אחרוני הביביסטים".

"בושה שאנשים שצועקים איתנו מכונת הרעל מכונת הרעל, משסים ומסיתים בקבוצות נגדנו נגד מתן דיל ומיכל גולן נגד איטל שוקי ומתבטאים כלפינו בכזה שיח נמוך, שוביניסטי (כן גם מנשים), מבזה עד כי הילדים שלי בבית צריכים לראות אותי בוכה ולא רוצה לצאת מהמיטה. בושה ששוקי, אדם כמוני וכמוך, אדם בן 71 שנתן כל כך הרבה שנים לעיר הזאת מתקשר אליי ומספר לי שהחברים שלו לא רוצים לדבר איתו. בושה שקמפיין השנאה שעשו על מתן דיל מבית זהר בלום 'הליברל' לא מבייש אפילו את קמפייני השטנה וההפחדה השיסוי והפילוג של ביבי נתניהו. בושה שאני פוחדת לצאת מהבית מחשש שאנשים ירביצו לי. בושה שאני לא אגיע יותר להפגנות ברחובות שאני הרמתי ובניתי במו ידיי כי אני פוחדת שאנשים שאני הוצאתי מהבית ירקו לי בפרצוף ויתקפו אותי באלימות. בושה שבקבוצות מחאה מישהו קורא לי זונה פוליטית ולכולם זה עובר חלק בגרון".

"בושה שכשאני מנסה לייצר שיח ולהסביר, התומכים והתומכות של זהר בלום מדביקים צילום מסך של מילון אינטרנטי עם המילה בגידה, ואחרים מצמידים לזה אימוג'י צוחק. בושה שאני מקבלת איומים בפרטי בדיוק כפי שבתחילת המחאה לפני שנה ביביסט שלח לי בווטסאפ 'אנחנו נהרוג אותך' זאת בושה. נראה לי שכולכם.ן התבלבלתם.ן. אין לי במה להתבייש. תתביישו אתם! הבושה היא לזהר בלום וכל מטה הבריונים שסובבים אותו. עד היום נמנעתי מלהגיד לאנשים למי להצביע. לא עוד".

 

תגובות

תגובה אחת

  1. מגי היקרה
    גם לי קשה עם התגובות על תמיכתי במתן דיל, במיוחד הערבות היותי חילוני ליברל שבוחר בדרך כלל שמאלה מהמרכז.
    יש מעט אנשים שמאיימים ואין לך מה להתייחס אליהם, ביום ראשון מתן יבחר, ואחר כך כולם ירגעו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *