חגיגת המימונה של בלום יצאה לדרך

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חגיגת המימונה של מ"מ ראש העיר העיר ומחזיק תיק החינוך בעיריית רחובות ,זהר בלום .כבר הפכה לשם דבר בקרב תושבי העיר ב-15 השנים האחרונות. מלבד הלבוש המסורתי תמצאו במקום כ- 130 סוגי ריבות .

אמרו,כל מי שלא ראה את חגיגת המימונה של משפ’ בלום בחייו,לא ראה מהי שמחת מימונה מימיו. כמיטב המסורת אותה פוקדים כ-2000 איש תושבי העיר וכן פוליטיקאים מכל קצוות הקשת .אשר נהנים משפע של מופלטות ודברי מתיקה וכן  כ-130 סוגי ריבות אותם מכין זוהר בעצמו כמה שבועות לפני חלקן נדירות מאוד: ריבת תירוש, ריבת ויסקי, ריבת כרובית, ריבת צנון, ריבת סלק, ריבת לפת, ריבת חצילים,ריבת מנטה, ריבת שומר,ריבת זיתים ועוד..) וכמובן מעל ל -100 ק”ג של מופלטות לאורחי המימונה. וזאת על מנת לתת מענה לכל אותם באים לחצר הבית המשותף בו הוא הוא מתגורר יחד עם רעייתו,חני והבנות.

יאיר לפיד, הגיע הערב יחד עם רעייתו ליהיא, לארועי המימונה המסורתיים ברחובות ובהר אדר. את הערב פתח בבית משפחת בלום ברחובות. המארח זוהר בלום, סגן ראש העיר וראש מטה ותיק של יש עתיד (כחול לבן), עורך מידי שנה את המימונה על פי כל המנהגים, וברך את לפיד בעלי חסה טבולים בחלב.
״הסיפור של יציאת מצרים הוא סיפור של קבוצה של אנשים שמציבים לעצמם מטרה ושום דבר לא יעצור אותם. גם אם יתמהמה בוא יבוא. חג שמח ומתוק לכולם״, מסר לפיד.
יחד איתו הגיעו ח״כ מיקי לוי, ח״כ קארין אלהרר, ושני חברי הכנסת החדשים, בועז טופורובסקי ויוראי להב הרצנו.

 

נכון לשעה 20:50 הגיעו לאוהל חברי המועצה אבי קינד, שמוליק ברדאנזאן,אוה גור,אורית שרגאי,רועי שרעבי, קארין ברגינסקי, ח"כ עודד פורר,ראש עיריית רחובות במיל' שוקי פורר, ח"כ יאיר לפיד, ח"כ יהוראי להב, ח"כ קארין אלהרר. בהמשך הערב הגיעו חברי המועצה : בנצי שרעבי,עודד עמרם,שאול צגהון,אביב איטח ,פנחס הומינר ,רוני באום ,יניב מרקוביץ,אמיתי כהן,אבי מוזס,איטל בציר אלשיך והן ראש העיר רחמים מלול.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *