חושש לחייו?! הטכנאי שהותף על ידי בכיר בארגון פשיעה ביקש לחזור בו מתלונתו

כוחות המשטרה בשכונה, צילום: רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
צילום אילוסטרציה

חושש לחייו?! טכנאי המצלמות שהותקף על ידי בכיר בארגון פשיעה הודיע למשטרה כי הוא חוזר בו מתלונתו. למרות זאת מעצרו של הבכיר הוארך עד תום ההליכים.

כפי שפורסם לראשונה ב'רחובות ניוז', בכיר בארגון פשיעה (30) תקף קשות עם חבריו טכנאי מצלמות שהגיע לבצע עבודות בביתו השכור בשכונת קרית משה. מאז המקרה עזב הטכנאי את השכונה למקום מסתור והמשטרה מפקחת על חייו. במהלך התקופה מאז המקרה, בחודש מאי השנה, החל לחזור בו הטכנאי מתלונתו במשטרה, הוא הגיע אל משרדע הימ"ר (היחידה המרכזית) אלא שלחוקרים הוא הודיע כי מעונין לחזור בו ולאור כך הוא אינו משתף פעולה. לבכיר בוצע תסקיר שירות מבחן ובדיון שנערך לו הוחלט למרות הכל להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

תזכורת: בתאריך 12.5.2019 הזמין הבכיר בארגון פשיעה את שירותיו של טכנאי מצלמות האבטחה לדירה ששכר ברחוב יום הכיפורים 37 בשכונת קרית משה ברחובות. הבכיר סיכם עם הטכנאי כי עבור עבודת המצלמות הוא יקבל 7.000 שקלים, באותו מעמד שילם לו רק 5.000 אלפים שקלים. למחר  הגיע הטכנאי לסיים את עבודתו ובתמורה קיבל לידיו 1500 שקלים נוספים והשניים נפרדו. כעבור זמן קצר ועקב אי שביעות הבכיר מעבודתו של הטכנאי, הוא קרא לו לשוב לדירה ולתקן את המצלמות, הטכנאי הגיע עם אדם נוסף שיעזור לו, שהם נכנסו אל הדירה הוכנס הטכנאי לאחד החדרים והבכיר החל לתקוף את הטכנאי באגרופים בפניו תוך שהוא מלין על עבודתו. שיצאו אמר הבכיר לחברו שהיה עימו בבית " אם הוא לא מתקים שתי מצלמות תן לו שני כדורים בתחת". מאז המקרה שוהה הבכיר במעצר ואף נערך לו תסקיר חיובי בשירות המבחן. למרות שבינתיים חזר בו הטכנאי מתלונתו החליטה השופטת אילה אורן להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *