חטיבת הביניים של קרית החינוך אורט רחובות זכתה בפרס הצטיינות

חדשות רחובות - בתמונה: סגן מנהל האגף, אופיר מזרחי והקב"טית אוריה ברזילי מעניקים את התעודה והשי למנהלת שוש בן סימון ורכזת הבטיחות נעמי גולן בחט"ב אורט - רחובות ניוז

חטיבת הביניים של זכתה בפרס הצטיינות

תעודת הצטיינות של אגף ביטחון, בטיחות וחירום בעיריית רחובות הוענקה לחטיבת הביניים של קריית החינוך אורט רחובות, זאת לאחר שהצטיין בשנה האחרונה בכל תחומי הביטחון, הבטיחות והמוכנות לחירום.

בכל שנה בוחר בית ספר מצטיין בתחומי הביטחון הבטיחות והמוכנות לחירום.

במהלך כל השנה בכל בתי הספר בעיר נבחנים ונבדקים מדדי הבטיחות השונים וביקורות יזומות מטעם אגף הביטחון, הבודקים את מוכנותם לשעת חירום.

בית הספר המצטיין לשנה"ל תשפ"א הוא חטיבת הביניים אורט, בניהולה של שוש בן סימון, רכזת הביטחון החירום והבטיחות של בית הספר היא נעמי גולן.

ביה"ס הציג היערכות מרשימה בנושאי תכנית העבודה ועמד בכל הפרמטרים והבדיקות שקיים האגף בתחומי הביטחון, הבטיחות והמוכנות לחירום.
סגן מנהל האגף, אופיר מזרחי, העניק לה תעודת הערכה וכן ניתן פרס הצטיינות לבית הספר- מערכת כריזה ניידת.

מלווה במשך כל ימות השנה את מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך להתמודדות במצבי חירום ולשמירה על רף בטיחות גבוה- לטובת התלמידות והתלמידים במקום.

אופיר מזרחי, סגן מנהל אגף הביטחון והבטיחות: "אגף הביטחון, בטיחות וחירום בעירייה מלווה את מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך בכל ימות השנה – כדי שיהיו מוכנים בזמן אמת, וההתמודדות תהיה מיטבית. חט"ב אורט הציגה היערכות מרשימה לשעת חירום ועמדה בכל הפרמטרים והבדיקות שקיימנו. אני מודה לכל רכזי הביטחון הבטיחות והחירום מכלל בתי הספר אשר פועלים יום יום לטובת בטיחות התלמידים, ביטחונם והכנת המוסד החינוכי לחירום".

חדשות רחובות – אפרת צוקרמן וזהר בלום – רחובות ניוז

, מנהלת אגף החינוך והנוער: "אגף החינוך והנוער משתף פעולה עם אגף הביטחון בשמירה על רמת מוכנות והיערכות לשעת חירום בכלל בתי הספר בעיר. אני מברכת את ביה"ס אורט על הזכייה בתעודת ההצטיינות לשנת תשפ"א ומאחלת לכולם שנה טובה, בריאה ובטוחה".

בתמונה: סגן מנהל האגף, אופיר מזרחי והקב"טית אוריה ברזילי מעניקים את התעודה והשי למנהלת שוש בן סימון ורכזת הבטיחות נעמי גולן בחט"ב אורט

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *