ח"כ בני בגין התרגש לחנוך מוזיאון שהקימו תלמידים להנצחת מורשת אביו

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מ"מ ראש העיר זהר בלום אירח את ח"כ בני בגין בבית ספר בגין ע"ש אביו. מטרת הביקור – חנוכת מוזיאון ע"ש מנחם בגין ז"ל שהכינו תלמידי בית הספר להנצחת מורשתו.

אמש (שלישי) נחנך בבית הספר בגין מוזיאון ע"ש ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין ז"ל. האירוע היה במעמד בנו, ח"כ בני בגין, מ"מ מקום ראש העיר המחזיק בתיק החינוך זהר בלום ומנהלת אגף החינוך בעירייה אפרת צוקרמן, מנהלת מחלקת בתי הספר היסודיים שרה והב ומפקחת בתי הספר היסודיים הממלכתיים ויקי עזיאל.  בני סיפר בהתרגשות על ילדותו ואישיות אביו הנערץ, הודה לבלום ולצוות החינוכי על הכבוד שהם מעניקים להנצחת מורשת אביו. במהלך הסיור הבחין בני בתמונה שלו לצד אביו בילדותו והתפלא שהתלמידים השיגו את התמונה המרגשת.

מ"מ ראש העיר זהר בלום

זהר בלום: " את משפחת בגין זכיתי להכיר באופן אישי, יונתן ז"ל (בנו של בני ז"ל שנהרג) היה איתי בתנועת הצופים, העברתי לו הדרכה והוא היה חניך וחבר למופת. זכות גדולה עבורי ליטול חלק כעת בחנוכת מוזיאון ע"ש ראש הממשלה לשעבר במעמד משפחתו. חובה על ילדינו ללמוד את מורשתו של מנחם ז"ל וללמוד מאדם ערכי, מדינאי דגול וגדול שהיה ממקימי המדינה שלנו. תמיד אני אומר לילדינו שהם חייבים ללמוד את ההסטוריה שבזכותה כולנו כאן. אני מודה לך בני שהגעת, מודה לצוות החינוכי ולתלמידים על עבודה נפלאה ומאמין שהמוזיאון יהווה שימוש גם לכל ילדי העיר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *