חשיפה בעקבות תחקיר- מבוכת המשטרה! מסוק משטרתי סייע בחיפושים אחר חשוד שנמלט מידיו של שוטר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
סגן ניצב שרון מנור,מפקד משטרת רחובות

חשיפה בעקבות תחקיר- מבוכת המשטרה! מסוק משטרתי וכוחות גדולים בפיקודו של סנ"צ שרון מנור ערכו חיפושים שהסתיימו בלכידת חשוד שברח מידיו של שוטר התחנה.

את הסיפור הבא שנחשף לראשונה בחדשות "רחובות ניוז" לא בטוח בכלל שמפקדי המשטרה ירצו לגלות לכם בעיקר בשל המבוכה הגדולה. הכל התחיל לאחר שאישה, תושבת האזור כבת 30, הגישה תלונה במשטרה כנגד בן זוגה (31) על שאיים על חייה ובעבר אף הכה אותה. כתב האישום שהגישה היום (שלישי) הפרקליטות אל בית משפט השלום ברחובות מתאר את המבוכה המשטרתית שאריעה. מכתב האישום עולה כי בשבת אחר הצהריים הבחין השוטר רגב שוקר בחשוד שחיפשה המשטרה בעקבות תלונת בת זוגו. החשוד נראה נוסע ברכב מסוג יונדאי באזור צומת בילו בשעה 19:30, השוטר שוקר כרז לו לעצור והחשוד עצר בתחנת האוטובוס הסמוכה. השוטר שוקר ניגש אליו וביקש ממנו להתלוות אליו אל תחנת המשטרה, בשלב הזה יצא החשוד מרכבו ונמלט בריצה אל השטחים הפתוחים. פיקוד המשטרה הבינו כי מאחר ומדובר באדם בעל מסוכנות גבוהה יהיה עליהם לעשות הכל כדי ללכוד אותו בשעון החול שנותר וכדי לסיים עם המבוכה שאירעה בבריחתו תחת ידי השוטר.

מסוק משטרתי.צילום משטרת ישראל

בשעת בוקר מוקדמת, עם אור ראשון, הגיע מפקד תחנת רחובות סנ"צ שרון מנור יחד עם שוטריו ובסיוע מסוק החלו חיפושים אחר החשוד שאיים על חיי בת זוגו. לאחר חיפושים קפדניים אותר החשוד בתוך מתחם בית החולים קפלן בסיוע אנשי אבטחת בית החולים. בן הזוג החשוד הפך היום (שלישי) לנאשם ועתה הוא יתמודד מול כתב אישום של הפרעה לשוטר ושני מקרים נוספים של איומים ותקיפה כלפי בת זוגו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *