יד: יואב למברוזו נבחר ל-MVP של טורניר אליפות אירופה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

הישג מכובד למאמנים הרחובותים אולג בוטנקו ואסף לוי והן למנהל הנבחרת ,אבי פנחס .באליפות אירופה הפתוחה בשבדיה שנבחרת הנוער סיימה במקום השישי. יואב לומברוזו ,מעירוני רחובות שסיים עם 62 שערים בטורניר נבחר ל-MVP של הטורניר

הישיג בלתי רגיל לנבחרת הנוער עד גיל 17 בכדור יד שסיימה בסוף השבוע במקום השישי את אליפות אירופה הפתוחה שנערכה בשבדיה. אחרי הפסד 35:31 לאסטוניה. 16 נבחרות נרשמו לטורניר בסקנדינביה, ובדרך גברה ישראל בין השאר על הולנד, פולין וצ'כיה. מדובר על נבחרות חזקות מאוד וישראל גילתה אופי ונחישות .היות, ולא פשוט לשחק שני משחקים ביום .
המשחק מול האסטונים היה על המקום החמישי באליפות, ולמרות שלאורך דקות רבות הישראלים היו יותר טובים ואף הוליכו 19:23 בחצי השני, לשחקנים של אולג בוטנקו ואסף לוי נגמרו הכוחות והם כאמור הפסידו 35:31.


אבי פנחס ואולג בוטנקו ייצגו בכבוד את ישראל ורחובות
הנבחרת יכולה הייתה לנסות ולהתמודד על מדליה, אך הפסידה עוד קודם לכן לנורווגיה 38:26, במה שחרץ את גורלה בכל מה שקשור למדליה.
יואב לומברוזו מעירוני רחובות קפטן הנבחרת שסיים עם 15 שערים ובכך חתם אליפות נהדרת מבחינתו עם 62 כיבושים. לומברוזו ,גילה הרבה אופי ונחישות היכולת הטובה שלו לא נעלמה מעיניהם של מאמנים מהדרג הראשון באירופה והן המארגנים שבחרו אותו ל-MVP של האליפות. באיגוד הכדוריד שואבים עידוד רב מהמיקום של הנבחרת שמרבית משחקניה ישחקו בקיץ הבא באליפות אירופה דרג א'.

יואב לומברוזו מקבל את תואר ה- mvp של הטורניר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *