היתרונות של יישור שיניים שקוף במרפאת ד"ר מרייב

ofir

יש משהו כל כך מדהים בחיוך אסתטי, ישר ולבן. והרי חיוך הוא אלמנט כל כך קטן ועדיין, הכוח שלו עצום. אולי זו הסיבה שרבים יבחרו לעשות הכל כדי להשיג אותו, או שמא? הרי עד היום כדי ליישר את השיניים היה עלינו להיעזר בטיפולים בולטים מידי לעין, כך שלא היה ספק שאנחנו עוברים תהליך כזה. כיום הטכנולוגיה התקדמה והביאה עמה בשורה חדשה בתחום – יישור שיניים שקוף המאפשר לכל המבקש והמבקשת, בכל הגילאים, להשיג חיוך מושלם מבלי להתאמץ ובעיקר, מבלי לבלוט.

יישור שיניים שקוף ללא מאמץ

יישור שיניים שקוף הוא – כפי ששמו רומז, שיטה מודרנית ליישור השיניים ללא המראה הבולט במיוחד של גשרי המתכת המסורתיים שכולנו זוכרים מתקופת בית הספר. בניגוד אליהם, נעשה שימוש בפלטת פלסטיק שקופה המיוצרת בהתאמה אישית לשיניי המטופל.

התהליך כולל סדרה של פלטות אותן יש להחליף מידי כמה שבועות. כל סט מיועד לבצע התאמות קלות במיקום השיניים, ולהזיז אותן בהדרגה, על פי רמות חוזק שונות. כך, יש לשיטה יתרונות נפלאים:

  • ניתן להסיר כשצריך – ארוחת ערב? זמן לצחצח שיניים? ניתן להסיר את הפלטה בקלות וכך לשמור עליה נקייה ואסתטית לאורך זמן. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שיש להרכיב את הפלטה לפחות 20 שעות ביממה, על מנת שזו תבצע את תפקידה נאמנה.
  • שקיפות – כאמור מדובר בפלטות שקופות המשתלבות באופן מושלם עם השיניים, כך שאין לאחרים דרך לדעת שאתם עוברים טיפול יישור.
  • טיפול מותאם אישית – כל פלטה שקופה מיוצרת בהתאמה מלאה למטופל, כך שהיא כמעט ואינה מורגשת. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי משך הטיפול הינו אינדיבידואלי גם כן, ותלוי בגורמים רבים כגון מידת שיתוף הפעולה של המטופל וחומרת המקרה. בממוצע, משך הטיפול נע בין 8 חודשים לשנתיים.
  • ההיי שאחרי – אין ספק שמדובר בהליך ארוך הדורש מחויבות, אך התוצאה תהיה מושלמת. כל אדם שחווה טיפול יישור שיניים שקוף יעיד על הרגשה טובה, ביטחון עצמי שהוזנק לשחקים וכמובן, חיוך זוהר, לבן ובלתי מנוצח.

נשאלת השאלה, האם הטיפול יעיל כמו הטיפול המסורתי?

כן! יישור שיניים שקוף הוא יעיל בדיוק כמו הגשרים והפלטות המסורתיות. הטיפול יתאים כמעט לכל אדם הזקוק ליישור שיניים, כאשר מאחוריו עומדת טכנולוגיה אשר הולכת ומתקדמת ללא הרף על מנת ליצור טיפולים יעילים ומדויקים, נטולי כאבים ובעיקר, בלתי נראים.

אם במשך שנים חשתם חוסר בטחון בנוגע לחיוך שלכם, אם מצאתם את עצמכם מסתתרים כשמגיע הזמן לאכול או לנהל שיחה בקול גדול אך מצד שני נמנעתם מלדבר על זה עם רופא השיניים שלכם, הגיע הזמן להעניק לעצמכם את מתנת החיוך. עם שיטה חדשנית המותאמת אישית למטופלים ולמצבם האישי, תהנו גם אתם בקרוב מאוד מחיוך מנצח אחת ולתמיד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *