ילדים הם העתיד שלנו: עזרה דחופה לילד תושב העיר

ילדים הם העתיד שלנו: עזרה דחופה לילד תושב העיר

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מדובר בטיפולים של עמותת 'עולל' המעניקה קלינאית תקשורת, מרפא בעיסוק, טיפול באומנות וטיפול רגשי עבור ילד תושב העיר . מדובר ברשימה ארוכה של ילדים אשר ממתינים באופן דחוף לקבל את הטיפולים, מחלקת הרווחה בעיריית רחובות לאחר סינונים ובדיקות. מדובר במשפחות קשות יום שידן אינן משגת. ראשי העמותה פונים אליכם על מנת לסייע בתרומה לילדים אלו ובזכות תרומתכם עוד ילד יוכל להיכנס אל המרכז הטיפול ולקבל את הטיפולים שהוא זקוק לו.

ליאור בן 8, ילד עדין ורגיש, זקוק לטיפול קוגניטיבי התנהגותי ורגשי. הוא הבכור בין שני אחים, גר עם אמו במשפחה מעוטת יכולת, (האם עובדת כמנקה). ההורים התגרשו כאשר ליאור היה בן 4, האב בעל מחלה נפשית, היה מאושפז כמה פעמים. בפרידת ההורים פיתח ליאור אילמות סלקטיבית, ודיבר רק עם דמויות במשפחה. ליאור עבר אבחון שבו התגלה עיכוב התפתחותי רב תחומי. למידה בגן שפתי במשך שנתיים עם תגבור בתחום רגשי והתנהגותי עזרו לליאור לשפר את תפקודו ולהדביק את הפער התפתחותי באופן חלקי. עכשיו ליאור לומד בכיתה קטנה והשנה מצבו החמיר גם בבית הספר וגם בבית. בנוסף למחלה כרונית במעיים, סובל ליאור מחרדות קשות וסיוטי לילה. פסיכיאטר המליץ לליאור שילוב של טיפול תרופתי וטיפול רגשי/ קוגניטיבי-התנהגותי. מכוון שהילד לומד במסגרת חינוך מיוחד, קופת חולים לא מאשרת לו החזר על טיפולים רגשיים. אמו פנתה אלנו בבקשה לסבסד את הטיפול כדי לעזור לליאור להתגבר על קשיים רגשיים ולשפר הישגים לימודיים.
העמודה רשומה ברשם העמותות מס':580224855 ומוכרת לצרכיי מס לפי סעיף 46.
עולל , כאמור הינו פרויקט מיוחד למען ילדים עם צרכים מיוחדים המעניק סל טיפולים מקדם. מדובר בטיפולים של קלינאית תקשורת, מרפא בעיסוק, טיפול באומנות וטיפול
אני מזמינה אותך להיכנס אל האתר שלנו: http://olal.org.il/%d7%9e%d7%99/ ולהתרשם
מהפעילויות והטיפולים שהילדים מקבלים.

להעברת תרומות ניתן ליצור עמנו קשר דרך מייל זה

או בטלפון: 052-4895767 או ב 08-9583780 עינת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *