יצאת צדיק: טכני הדודים שחר עזורי שהחליט להרכיב ללקוחה דוד שמש חדש ללא תשלום

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
שחר עזורי.יצאת צדיק

הרבה יותר קשה להיות בישראל צדיק, וטכנאי דודים אחד הצליח להוכיח את זה: לאחר שהרכיב ללקוחה דוד שמש חדש ללא תשלום עקב בעיות כלכליות והוצאות לחג.

חיים הכט טען שהרבה יותר קל להיות צדיק, והסיפור הבא ממחיש את הטענה שלו במדויק: טכני הדודים שחר עזורי מחברת קרני השחר הגיע אתמול (רביעי) כדי לתקן את הדוד,הצליח לזהות כי מדובר במקרה לא פשוט בכלל של משפחה הסובלת מבעיות כלכליות והן המחסור במזומנים עקב ההוצאה לחג המתקרב.

לבו של עזורי לא עמד בשקט והטכני בניגוד גמור לכל הלך הרוח בארץ החליט להעניק ללקוחה דוד שמש חדש כולל הרכבה,מבלי שזו תצטרך לשלם עליו כסף. לאחר שבדק את המצב והבין כי אם לא יחליף את הדוד הלקוחה תישאר ללא מים חמים בערב החג. ובלי לחשוב פעמיים הוא הרכיב דוד שמש חדש והודיע לבעלת הבית כי היא אינה צריכה לדאוג יותר וכי הוא מטפל בבעיה ואין בכוונתו לדרוש תשלום עבור כך. הטכנאי החרוץ ובעל לב הזהב לא התעצל למרות השעה המאוחרת הוא לא ירד מהגג לפני שהרכיב את הדוד החדש.

שחר עזורי מסר ל'רחובות ניוז': בבדיקה שלי ראיתי שיש צורך בהחלפת דוד. הצעתי את התיקון בחינם  לאחר שראיתי לנכון כי מדובר בלקוחה הסובלת ממצב פיננסי קשה והן הוצאות רבות לקראת החג. ולאחר שהודעתי לה כי אני לא רואה שום דרך בעולם שהיא תישאר ללא מים חמים בערב החג ,הרכבתי דוד שמש חדש. לפעמים המצווה זה המחיר הנכון לעבודה כזאת"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *