כל הכבוד! מחזור ראשון של מגמת מדעי הרפואה באורט רחובות הסתיים בהצלחה מרובה

חדשות רחובות - מגמת מדעי הרפואה באורט רחובות - רחובות ניוז

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מגמת מדעי הרפואה באורט רחובות מסיימת שנה בהצלחה מרובה

מגמת "מדעי הרפואה" , מגמה על אזורית נפתחה בתחילת השנה בקריית החינוך אורט רחובות.

צוות ההוראה במגמה כולל מורים לביולוגיה, רופאה ואחות, המלמדים אנטומיה ופיזיולוגיה של מערכות הגוף ובכללם קרדיולוגיה, פולמונולגיה והמטולוגיה וכן לימודים של "רפואה מונעת" והכשרה קלינית.
במסגרת הלימודים, התלמידים התמודדו עם בעיות שפתרונן מבוסס על שילוב ידע מדעי וידע רפואי, יחד עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

לשם כך, רכש בית הספר מכשור רפואי ואמצעי הוראה מתקדמים כגון: אק"ג, מדי לחץ דם, סימולטור לבדיקת לחץ דם, מכשיר סטו-רציה, סטטוסקופ, בובת החייאה, שלדים ודגמים רבים של איברי הגוף באמצעותם הרחיבו התלמידים והעמיקו את לימודי הקליניקה גם בבית הספר.

מגמת מדעי הרפואה קריית חינוך אורט רחובות

במהלך שנת הלימודים, התלמידים נחשפו להרצאות והעשרות בתחומים רבים אשר ניתנו על ידי תעשיידע (תעשייה למען חינוך מתקדם) וגופים נוספים: דוגמאות להעשרות כוללות את תחום החיבור בין גוף ונפש כדוגמת ליצנות רפואית, וכן פיתוח תרופה ומוצרי קוסמטיקה ופתרונות לבעיות עור, מכשור רפואי חדשני, פיתוח של סטרט-אפ בתחומי מכשור רפואי וביוטק, סימולציות על ידי אוניברסיטת אריאל בשומרון בתחום הקרדיולוגיה וההמטולוגיה, והרצאות נוספות שניתנו על ידי מדענים, רופאים וצוותי רפואה.

אבי סער מנהל קריית החינוך אורט

בנוסף, תלמידי המחזור הראשון סיימו בהצלחה של מד"א ובהמשך הם צפויים להשתלב במערך ההתנדבות של מד"א כאנשי צוות באמבולנסים. מחזור שני של מגמת "מדעי הרפואה" ייפתח ב- 01 לספטמבר תשפ"ב. הכיתה תמנה 25 תלמידים מצטיינים אשר יגיעו מחטיבת הביניים של קריית החינוך אורט רחובות וכן מבתי ספר נוספים בעיר רחובות ומישובים נוספים.

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *