כפייה דתית? אטל בציר אלשיך ברכה את החלטת בג"צ על הכנסת חמץ לבתי החולים, רועי שרעבי דרש ממנה לחדול מהכפייה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

כפייה דתית?!. חברת המועצה אטל בציר אלשיך (מרץ) ברכה את החלטת בג"צ שאיפשר להכניס חמץ לבתי החולים. חברה למועצה רועי שרעבי ביקש ממנה לחדול מכפייתה נגד הדת.

 

חברת מועצת העיר רחובות אטל בציר אלשיך המזוהה עם סיעת מרצ, העלתה לפני זמן קצר פוסט ובו היא מברכת את החלטת בג"צ שקבע כי ניתן להכניס חמץ לבתי החולים. הבג"צ כאמור הוגש לפני כשנתיים על ידי חברת הכנסת ויו"ר לשעבר של סיעת מרצ תמר זנדברג ורק אתמול (חמישי) הוא הסתיים. בסיעת מרצ, רואים בהחלטה כהישג משמעותי וסיכמו " ניצחון חשוב במאבק החילוני, הסוף למשטרת החמץ בבתי החולים". בעקבות ההחלטה כתבה אטל בציר אלשיך " צאו לנו כבר מהצלחת, אל תחטטו לנו בתיק ותפסיקו להכנס לקישקע".

חבר המועצה רועי שרעבי מסיעת הליכוד, לא אהב את הפוסט והגיב בממלכתיות " אני בעד חופש מדת שכל אחד יאמין במה ובמי שהוא רוצה, אך למה לכפות על אדם ששומר כשרות להיות ליד מאושפז שלא שומר כשרות במקום ציבורי, לדעתי זו כפייה דתית לכל המשתמע מכך!".

נראה כי גם בציבור הרחובותי לא אהבו כל כך את השמחה של חברת המועצה ולמערכת רחובות ניוז אמר אחד מהם " כאדם מסורתי אני בז לאישה הזאת שמלבה את האש בין האוכלוסיות בעיר. רחובות היא עיר שברובה המכריע גרים מסורתיים ודתיים, העובדה שהיא מיעוט במועצה, רק שניים, אומרת הכל! אז עם כל הכבוד לתושבת החדשה שלנו אטל בציר, או יותר נכון לתושבת המנותקת שלנו, תפקחי את העיניים ותראי איפה גרה. העיר ידעה בעבר לא מעט מאבקים עד להסכמת הסטטוס קוו, די לנו במריבות. אם יש לה בעיה עם התושבים, היא מוזמנת לארוז את חפציה ולעזוב לעיר אחרת. אם היא בוחרת להשאר ולגור איתנו, לפחות שלא תגרה בססמאות שגובלות במשקעים ושנאה לכאורה כלפי הדתיים".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *