"לאחר שהכרנו בבית החולים קפלן הוא הגיע לביתי ופוצץ אותי במכות"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

שוב אלימות. לאחר שהכירו בבית החולים קפלן הוא הגיע לביתה ופוצץ אותה במכות, למרות האירוע הקשה ולמרות שלחשוד יש הרשעות פליליות האחרונה של שוד, הורה בית המשפט לשחררו לביתו. 

בתמונה מעצר החשוד: צילום – רחובות ניוז

 

שוטרי תחנת רחובות עצרו את מחמוד עסילה בן 28 מחיפה, לאחר תלונה שהתקבלה כנגדו מצד תושבת רחובות בטענה כי זה תקף אותה באלימות קשה ואף הראתה לשוטרים חבלות. מחמוד הובא לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, המשטרה ביקשה מהשופט אבי וסטרמן להאריך את מעצרו בחמישה ימים. " מתקבל דיווח על ידי הקורבן על שהחשוד הגיע לבית הקורבן, דפק בדלת ומשלא פתחה פרץ את הדלת, נתן לה מכות וברח מהמכות לאחר שהבחין שהיא הזעיקה את המשטרה. אתמול (שלישי) דיווחו למשטרה מהרווחה של עיריית רחובות על כך שהיא בבכנת חיים, שוטרים הגיעו ופגשו את הקורבן" אמר נציג המשטרה רס"ב דמיטרי שנקר.

בית חולים קפלן צילום רחובות ניוז
בית חולים קפלן צילום רחובות ניוז

" בזמן שהחשוד הגיע לביתה, הוא צילם אותה ועזב את המקום, השוטרים ביצעו סריקות, איתרו את החשוד ועצרו אותו. בחקירתו קשר עצמו למקום אך הכחיש את נושא התקיפה והצילומים".

סנגורו סיפר על ההיכרות ביניהם: " הם הכירו בבית החולים קפלן, שניהם שהו שם, היא סובלת מאפילפסיה ועצבים והוא היה מאושפז כדי לבצע ניתוח. הוא לא בן זוגה".

השופט אבי וסטרמן
השופט אבי וסטרמן

למרות החשדות, השופט אבי וסטרמן הורה לשחררו למעצר בית של כמה שעות בלבד בבית אחיו בשועפט: " מצאתי חשד סביר לביצוע עבירות המיוחסות בנוגע לאירוע הקודם, אולם באשר לאירוע הנטען קיימת אי בהירות בנוגע לטיב מעורבותו של החשוד. אני ער לעובדה כי לחובת החשוד הרשעות קודמות האחרונה בעבירת שוד. על רקע עוצמתן של עילות המעצר מצאתי כי ניתן להורות על שחרורו".

הצטרפו לעדכונים👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/L7EUriSYO6lF5tqbzLBo5i

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *