לאן לקח יניב מרקוביץ' את מתן דיל, ומי הסלב הרחובותי שיצא לירח דבש

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לאן יניב מרקוביץ' הסיע את מתן דיל, מה לחשה חברת המועצה באוזניו של רחמים מלול שהצחיק אותו ולא תאמינו איפה מצאנו את רונן אהרוני שנעדר מישיבת המועצה.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: סגן ראש העיר רחובות יניב מרקוביץ' פוגש את מתן דיל בשכונת מרמורק, דיל פגש את מרקוביץ' וסיפר לו שחייב לחזור אל ביתו ושהגיע ללא רכבו, מרקוביץ' הציע טרמפ והסיע אותו. אלמונים שראו אותם נוסעים לבד ברכב עדכנו את הראיס רחמים מלול, אח"כ גם מרקוביץ' בעצמו עדכן את מלול שזה היה "כולה טרמפ" ואין מה לחשוש.

 

שני: ראש העיר רחובות רחמים מלול מגיע לכבד את משפחת אבוטבול הרחובתית, חתונתם של יואל ועדן, מלול התכבד באחת משבע הברכות. למחרת הגיע מלול לכבד את מנהל בימת הנוער אילן גרזי שחיתן את בתו תומר עם בחיר ליבה אור, באולמי קולוניה. מלול: " כל יום יש ב"ה אירועים ואני משתדל להגיע לכולם ולכבד". עוד נכחו- זהר בלום, אייל פרנקל, עודד עמרם, אבי יוספי, רקפת זהבי, גולן ביטון, רויטל מור יוסף ועוד.

תחנת משפחות גרזי ואבוטבול

 

שני: שר השיכון והבינוי והמורשת זאב אלקין התארח ברחובות בחוג בית. המארחת, חברת מועצת העיר קארין ברגינסקי וראש מטה הבחירות סיכמה: "שמחתי לארח ולפתוח את המטה רחובות רשמית".

ברגינסקי ואלקין בכנס

שלישי: חבר מועצת העיר רחובות שמואל בר דאנזאן, אורז מזוודות ויוצא לטיול משפחתי בתיאלנד עד לאחר החגים.

משפחת דאנז'אן בתיאלנד

 

רביעי: מנכ"ל מכבי חיפה המצליח איציק עובדיה (עד לאחרונה תושב רחובות), הגיע אל רחובות בשעת ערב, לאסוף מזוזות, לקבוע בביתו החדש שבעתלית. בשעה טובה ובהצלחה.

איציק עובדיה צילום: רחובות ניוז

 

רביעי: בתום ישיבת מועצת העיר רחובות, ניגשה חברת המועצה איטל בציר אלשיך ובירכה אישית את ראש העיר, הם החליפו ביניהם כמה מלים ומלול השיב לה בצחוק גדול. עכשיו מעניין לדעת מה אלשיך אמרה שגרם לראש העיר לצחוק. למחרת בחמישי אירחה בציר אלשיך את יו"ר מרץ זהבה גלאון להרמת כוסית חגיגית לרגל החג.

איטל בציר עם רחמים מלול וזהבה גלאון

 

חמישי: הרמת כוסית יש עתיד ברחוב יעקב, מארח חבר המועצה אבי קינד את ראש רשימת "יש עתיד" רחובות – זהר בלום, חבריו למועצה אוה גור, אבי מוזס, אמיתי כהן, עודד עמרם ועוד. כשלוש מאות משתתפים הגיעו לכבד ולשמוע את סגן השר יואב סגלוביץ וח"כ בועז טופורובסקי. האירוע עבר חלק מעבר לעובדה שאזרח שהגיע הפריע מעט עם מגפון עד שלקחו לו את הסוללות וגם הגישו לו בקבוק מים.

הרמת כוסית יש עתיד רחובות

חמישי: חברת מועצת העיר רחובות אוה גור, משלימה מטלות ויוצאת לסייע כהורה בבית ספר ניצני המדע, בפרויקט "נשק וסע". צילום: אלי בן ברון  

חברת המועצה אוה גור

 

חמישי: סוכן השחקנים המוכר יוני דותן (בנו של דודו , התחתן בהאנגר 11 בנמל תל אביב. מאות סלבס הגיעו לכבדו ואפילו רכב מרחובות עם טרמפיסט. הרחובותיים- מלכת היופי לשעבר אילנית לוי, בתה אלין ובעלה אלירז שדה, וטרמפיסט נוסף – אוראל צברי.

משפחת שדה, לוי עם אוראל צברי. צילום: סטורי אינסטגרם

 

שישי: אפרופו צברי, הזוג הטרי, אוראל וסיון ארזו מזוודות ויצאו סוף סוף לירח דבש באיים המלדיביים. כבר בהתחלה הם קיבלו צ'ופר בטיסה ועלו בהתלהבות לטיסה במחלקת העסקים המפנקת. נאחל להם שיהנו ויחזרו בשלום.

אוראל וסיון צברי באיים המלדיביים

שישי: מזל טוב לעובד עיריית רחובות ערן גדסי מאגף השכונות, שהפך השבת לאבא. מקורביו סיפרו: " שהוא קיבל את ההודעה שהוא אבא, הוא בכה מרוב התרגשות. מגיע לו! ערן עוזר לכולם כל חייו, מגיע לו נחת ושמחה". נאחל לו הצלחת, נחת ושיזכה לגדלו באושר ובריאות.

ערן גדסי

 

שישי: חבר המועצה אביב איטח כינס בצהרי היום בבר 'בעל הבית' שברחוב הרצל, את הצעירים להרמת כוסית לכבוד השנה החדשה במעמד יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית אלחנן פלהיימר ויו"ר סיעת 'רחובותי' עו"ד מתן דיל. הצעירים קיבלו שי לחג בו חתומים חתומים דיל ואיטח. בדברי הברכה הודה איטח על הזכות לשרת את הצעירים בעיר והוסיף שגאה להיות אחד משלהם. דיל עלה לברך בקצרה, פרגן לחברו לסיעה ואיחל לצעירים להמשיך להיות שמחים. בהחלט היה שמח!

אביב איטח בחגיגות עם הצעירים ומתן דיל

 

פפראצ'י 1 השבוע:

חבר מועצת העיר רחובות רונן אהרוני,  מישיבת המועצה השבוע, נצפה ביום ראשון בשעה 19:51 מוציא את כלבו בשעת ערב, מצוייד בשקית ניילון ומטייל ברחוב ירושלים ברחובות.

רונן אהרוני עם כלבו צילום: פפראצ'י

פפראצ'י 2

מנהלת כח אדם בחברה העירונית של רחובות רויטל מור יוסף עם שתילים לשנה החדשה.

רויטל מור יוסף מהחברה העירונית

כתבנו ג'וליאן לוינסון נפגש עם ראש העיר רחמים מלול לראיון שישודר ויפורסם כאן אצלנו מחר (יום ראשון), רחובות ניוז & rhtc.

רחמים מלול וג'וליאן לוינסון

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *