לאן נעלמה טלויזיה בנשף פורים של עובדי קפלן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

לאן נעלמה טלויזיה בנשף הפורים של בית חולים קפלן

 

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

מוצאי שבת: נשף פורים לעובדי החברה העירונית רחובות, באולמי רוז שבפארק המדע. במהלך הערב נערכה תחרות תחפושות ומי שזכה במקום הראשון היה מנהל מחלקת הנוער אבי יוספי ומזכירתו גלית גידו, שיחד עם עובדי מחלקתו הוכיחו בהמשך השבוע את זכייתם- הופעה מוצלחת של אגם בוחבוט, ופרויקט הבאת השלג לגן המסיידים.

 

ראשון: נשף פורים נערך באולם מתנ"ס חוויות שוויץ שבשכונת רחובות החדשה. מאות עובדי הרשת משתתפים ונהנים מקייטרינג, מסיבה ותחרות תחפושות. מנכ"ל הרשת גולן ביטון תופס את עמדת הדי ג'יי, לאחר מכן מצטרף ליו"ר הדירקטוריון אמיתי כהן ולמנכ"ל עיריית רחובות מאיר דהן להודות ולברך ולהכריז על הזוכים. במקום הראשון, הטבחית מצוות הבריכה הטיפולית, במקום השני סתיו מדהלה ובמקום השלישי- ענת יוסיפוב.

 

רביעי: בשעה 09:00 מגיע הראיס רחמים מלול ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם אל גן המייסדים ברחובות, השניים מביטים ומרוצים לראות את מאות ילדים ומשפחות שהגיעו להינות מ- 16 משאיות שלג. על ניצוח האירוע אחראי מנהל אגף הנוער בעירייה אבי יוספי, שגרף הצלחה בערב שלפני על הופעתה של הזמרת אגם בוחבוט.

 

רביעי: נערך נשף פורים לעובדי בית החולים קפלן באולם חצר המלכה שבצומת כנות. מנכ"ל בית החולים פרופסור בדר טריף לא השתתף וכך הפסיד את הופעתו של אייל גולן. טרם ההופעה נערכה תחרות מסיכות, במקום הרביעי זכתה מי שהתחפשה ל"דמקה", הזוכה יצאה לרגע החוצה, שחזרה פנתה ליו"ר ועד העובדים מנו מעודד וביקשה לקבל את הפרס- טלויזיה 55 אינצ', למרבה ההפתעה מישהו אחר לקח את הטלויזיה. מנו פנה לקהל ושאל: "מי לקח את הטלויזיה?" אולם איש לא הגיב. למנגל נודע כי לאחר המבוכה הוענקה ל"דמקה" טלויזיה אחרת.

אייל גולן בנשף פורים של עובדי בית חולים קפלן

 

חמישי: לאחר שעיריית רחובות זכתה במקום הרביעי הארצי בדיגיטל, פרגנה דוברת עיריית רחובות אביטל רגב קיסר לסגניתה פריאל יונאייב שבזכותה זה קרה ורשמה: "כל זה לא היה קורה בלי מנהלת מחלקת התקשורת והדיגיטל".

אביטל ופריאל צילום מסך

 

חמישי: הודעה שרצה בקבוצות: "מי שיכול שיגיע לאולם "לוק" באזור התעשייה ברחובות, לשמח ילד שחוגג בר מצווה". אחד האורחים היה תושב העיר המוכר, ליאם גולן, שנכנס אל האולם עם חבריו לרקוד ולשמח את חתן הבר מצווה. אחת המשתתפות סיכמה: " כולנו התרגשנו גם מכמות האנשים שהגיעה באופן ספונטני וביניהם ליאם גולן, ילד צנוע וחייכן שנוכחותו גרמה לאירוע להיות מיוחד".

 

שבת: סגן ראש העיר ויו״ר המחנה הממלכתי ברחובות עו״ד יניב מרקוביץ׳, הגיע עם ח״כ אלון שוסטר להפגנה נגד הרפורמה המשפטית בפארק המדע ברחובות. מרקוביץ׳ סיכם: אני חושב שיש מקום לשינויים במערכת המשפט אך לא זו הדרך. המצב במדינה מטריד אותי מאוד. אי אפשר להתעלם מהקולות בשטח ומקולם של מיליונים שזועקים נגד השינויים ואיתם אלפים מתושבי העיר שמפגינים שבוע אחר שבוע. אני סבור שבעת הזאת חייבים לעצור את הכל ולדבר, לנסות למצוא את נוסחת הפשרה כי אחרת המצב רק יתדרדר. כולם נדרשים עכשיו להוכיח מנהיגות ואחריות לעצור, לדבר ולקדם מתווה מאוזן וראוי". במחאה פגש מרקוביץ' את מ"מ ראש העיר זהר בלום עם חבריו לרשימה.

 

פפראצ'י השבוע

רגע לפני הופעתה של אגם בוחבוט, המנגל תפס את עודד עמרם, אבי יוספי ואייל פרנקל מתארגנים לצילום.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *