לאן נעלמו חברי הנהלת העיר מערבי הזמר ועל מה התנצלה קארין ברגינסקי

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מדוע נעדרו חברי הנהלת העיר מערבי הזמר שנפתחו השבוע ברחבת העירייה, על מה התנצלה קארין ברגינסקי ומה איכזב את אייל גולן.

 

ראשון– בצאת צום תשעה באב, ארזו סגן ראש העיר רחובות – יו"ר רשת חוויות אמיתי כהן ורעייתו מיכל את המזוודות, ויחד עם חבריהם יצא לטיול ברומניה. הדריך- החזן הרחובותי ומדריך הטיולים דובי סלע.

אמיתי כהן ברומניה

 

שני– מזל טוב למזכירת ראש העיר האהובה והאדיבה מיכל מדהלה לרגל יום הולדתה. מדהלה חגגה את יום ההולדת עם בנותיה במלון בירושלים, סיירה בכותל המערבי ובאתרים נוספים. חגיגה צנועה כמו התכונה שמאפיינת אותה.

מיכל ובתה אביה בכותל

 

שני: מנכ"ל העירייה דורון מילברג לוקח פסק זמן לצורך חופשה משפחתית. אולם לצערו, מילברג חש ברע והוא נאלץ לבטל את החופשה ולהשאר בבית לנוח. המנגל מאחל בריאות.

מנכ"ל העירייה דורון מילברג

 

שלישי– זמר העשור הרחובותי אייל גולן נאלץ לבטל הופעה של 30 אלף איש, מכירת כרטיסים לבלומפילד בגלל עליה בתחלואת חולי הקורונה. גולן: "נאלצתי לקבל החלטה לא פשוטה מבחינתי, אפילו מאכזבת – ההופעה נדחתה לשנה הבאה – ומרגע לרגע אני מבין כמה כשהיא תגיע. זו תהיה חוויה שאי אפשר יהיה להסביר במילים, הבטחה שלי. עד אז נמשיך להפגש על הבמה בקיסריה שאנחנו כל כך אוהבים".

אייל גולן בסלון ביתו צילום מסך

שלישי: סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ' מוזמן לחנוכת עסק חדש ללא היכרות מוקדמת עם בעלי המקום. מרקוביץ' מפתיע ומגיע. רחלי, בעלת הסטודיו floreio למחול אמרה: " התקשרתי לעירייה להזמין את מרקוביץ' ואמרו לי שאף פעם לא הזמינו בעבר לחנוכת עסק וזה רעיון יפה ושהוא יגיע. ביום האירוע התקשרה המזכירה שלו ואמרה שהוא מרגיש לא טוב ולא יוכל להגיע. החלטתי לשלוח לו הודעה שאנחנו מצפים לו ומקווים שיגיע. חשבתי שלא יגיע בסוף וזה אבוד אבל אז, פתאום הוא נכנס בדלת ואמר שכבר שכב במיטה ולא הרגיש טוב ואז ההודעה הוציאה אותו מהמיטה. כל כך שמחתי שהגיע! והיה סופר מרגש".

מרקוביץ בחנוכת העסק

 

שלישי– מזל טוב לרכזת התרבות בחוויות שוויץ פנינה שטאובר האהובה, לרגל יום הולדתה. פנינה סיכמה: "היום הזה, בו נולדתי לפני…66 שנים. אפילו לי קצת קשה להאמין למספר הזה….רציתי לומר תודה. לכל אחת ואחד מכם שטרחו וכתבו שתי מילים או יותר, אלו שהתקשרו וברכו בע"פ, פה בפייס או בוואטסאפ.תבורכו. שיהיו לכם המון סיבות לשמוח ולהתרגש.שבכל יום תזכרו להודות על כל ה"יש". שתאהבו.שתחייכו.שתחלקו מחשבות מחוייכות עם אחרים, שתמלאו את יומכם בטוב. אוהבת אתכם".

פנינה שטאובר

 

שלישי– מזל טוב למ"מ מנכ"ל רשת חוויות גולן ביטון ורעייתו רעות שחגגו השבוע 15 שנות נישואין. את החגיגות התחילו במסעדת נינה ביאנכה היוקרתית שבצומת ביל"ו. נסכם- מזל טוב לעוד שנים!

גולן ורעות ביטון

 

רביעי: ח"כ הרחובותי גדי יברקן מארגן כנס תושבים בשכונת אושיות, מגיעים עשרות מתושבי השכונה. אורח הכבוד של יברקן– עו"ד מתן דיל שברך את התושבים והבטיח להיות בקשר וקשוב לצרכיהם.

גדי יברקן ומתן דיל בכנס

 

חמישי: מפגש שיח ראשון עם יו"ר תקווה חדשה, וסגן ראש הממשלה גדעון סער נערך בביתה של עו"ד שרית אטינגר. את הכנס ארגנו חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי. בשל ביקוש רב ננעלה רשימת המשתתפים מוקדם מהמצופה וברגינסקי התנצלה על כך: "אני מתנצלת מפני כל אלה שלא היה להם מקום להשתתף בכנס מאחר והמקום היה בתפוסה מלאה".

הכנס והפעילים

 

חמישי: החזן הצבאי הידוע שי אברמסון הגיע אל מאפיית "בילקעלה" שבמתחם חסידות קרעטשניף, לפגוש בחברו מהחסידות ירחמיאל אורלנציק בן (23) המשרת בענף הקבורה ברבנות הצבאית. אברמסון הגיע במסגרת התנדבות במשמרת מד"א, ובמהלך פינוי חולה הוא הנעים בשירתו בשפת היידיש.

החזן הצבאי שי אברמסון

חמישי: מזל טוב למ"מ ראש העיר זהר בלום ורעייתו חני לרגל 30 שנות נישואין. בלום חגגו במסעדה טובה ובפוסט מרגש הם סיכמו: " כי את / אתה…מה שהלב שלי בחר❤🤍❤🤍 חוגגים 30 שנות נישואין עם יום האהבה❤
שרק תהיינה הסיבות הנפלאות לחייך ולצחוק בקול רם…יותר מזה אנחנו לא צריכים".

זהר וחני בלום מתחת לחופה לפני 30 שנה

 

חמישי: חברת המועצה איטל בציר אלשיך נפגשה עם חבר הכנסת, יאיר גולן בקפה דובנוב בת"א. מיד לאחר הפגישה פורסם בתקשורת שגולן ימונה לסגן שרת הכלכלה. גולן שיתף שמאחר והגיע מרקע בטחוני והוא יחסית חדש בעולם המוניציפלי ישמח להיכרות עם תושבי רחובות. נתראה בקרוב.

. בהצלחה!

יאיר גולן ואיטל בציר אלשיך

חמישי: אירועי "שרים לך רחובות" שנערך ברחבת העירייה. למרות מצב הקורונה, נרשמה הצלחה אדירה והגיעו כארבע מאות תושבים שנהנו מהופעתם של אילן לייבוביץ' והילה איתן. על הצלחת האירוע חתום- מנכ"ל החברה העירונית אייל פרנקל והמנחה- מנהל הבמות והאירועים שלמה טולדו שהיו למעשה הנציגים היחידים מטעם העירייה. כאמור- איש מההנהלה לא הגיע ולאחר בירור התברר שלכולם היתה התחייבות קודמת לאירועים אחרים… נמשיך לעקוב.

אייל פרנקל, שלמה טולדו, אילן לייבוביץ' והילה איתן

 

חמישי: חני צגהון, אחות של חבר המועצה שאול צגהון, השיקה פתיחת מאפייה חגיגית בשכונת רחובות החדשה, קמח מיוחד לחולי צליאק ומאפים ללא גלוטן. האח שאול, פרגן לאחותו הקטנה ביחסי ציבור וגם עשרות תושבים שהגיעו ושמחו על הבשורה, שיש ליד מגוריהם פיתרון לחולי הצליאק ולראשונה מאפים ללא גלוטן. בהצלחה!

חני צגהון באירוע ההשקה

חמישי: המועמד הרחובותי בתוכנית "הכוכב הבא" מתן לוי, מגיע אל הספר של הסלב הראל יעיש, וזוכה ליחס חם בעקבות השתתפותו בשלב הבא. לוי שחתום על סודיות במהלך התמודדותו, מנוע מלדבר יותר מדי אך בכל זאת הוא סיכם: "מת כבר שתשמעו על מה אני עובד 😬". בהצלה רבה!

מתן לוי במספרת הראל יעיש

חמישי: שלושה חברי מועצה יצאו לחגוג את יום האהבה במתחם הלייב פארק שבראשון לציון, ונהנו בהופעה נוסטלגית ומיוחדת של שלמה ארצי יחד עם 20,000 אלף נוספים. הזוגות- אוה ואילן גור, מתן ואפרת דיל ואביב וגלית איטח. ( רק לאחר האירוע ובעקבות הסטורי הם ידעו אחד על השני שהיו באותו פארק).

חברי המועצה בהופעה של שלמה ארצי

מוצ"ש בסימן ט"ו באב: שחר מי און, שחולק זוגיות בשנה האחרונה עם מנכל"ית מועצת מזכרת בתיה יוספה חליבה (לשעבר מנכל"ית החברה העירונית רחובות), בפוסט מרגש: "היא הכוח המניע שלי. תמיד. היא הסיבה לקום כל בוקר. היא הזכות להנות כל יום מחדש ממה שאני עושה. בכל רגע. היא היכולת האמיתית לאהוב מכל הלב – לתת להעניק ולהנות מזה. היא החמלה שיש כלפי האחר לעזור ולסייע במה שניתן. ובעיקר בעיקר היא האושר והשמחה הענקית מההנאות ומהדברים הקטנים של החיים.
זכיתי. זכינו. ושרק נמשיך לאהוב.חג אהבה שמח❤".

יוספה ושחר מי-און

 

מה קורה במחלקת גני הילדים – אגף החינוך של העירייה? אחת העובדות נאלצת להלחם על תפקידה, הסיבה – אי שביעות רצון של מנהלותיה. העובדת המדוברת מקיימת פגישות ומנסה להלחם על מקומה. נמשיך לעקוב. 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *