למי אמר רחמים מלול לאור תוצאות הבחירות: "אל תהיה עצוב" והברכה של אייל גולן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: למי אמר רחמים מלול לאור תוצאות הבחירות: "אל תהיה עצוב" והברכה המושקעת של אייל גולן

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: במהלך יום הבחירות, זהר בלום מול מתן דיל בסיבוב השני, העלה חבר המועצה אבי קינד פוסט שגרף עשרות תגובות. (אותו קינד שכזכור סיפר לחבריו שיתפטר ממועצת העיר אם לא ייבחר, בינתיים זה לא קרה). "ברחובות יהיה רב ראשי יוצא צבא! אני, שמגייס את בניי התאומים לשירות קרבי בצה״ל, אעמוד על כך שכל נושא משרה ציבורית בכירה בעיריית רחובות יהיה יוצא צה״ל", כתב קינד וחטף ביקורת ממנכ"ל חוויות גולן ביטון: "אבי ירדתם מהפסים !!! כמה שנאה ופילוג אתם עושים! מה היה עד עכשיו ברחובות? 15 שנה אתם בקואליציה עם ראש עיר חרדי פשוט מבקשים שיצביעו לכם דרך עידוד לפילוג ושנאה. תושבי רחובות יבחרו היום באיחוד של הביחד רק מתן דיל!!!!".

מימין: גולן ביטון, מתן דיל ואבי קינד
מימין: גולן ביטון, מתן דיל ואבי קינד

 

ראשון: ראש העיר רחובות רחמים מלול יושב בבית הקפה הצמוד למטה של זהר בלום, בזמן ספירת הקלפיות של הסיבוב השני. עם מלול יושבים מספר אנשים בהם הקמפיינר של בלום, נוני סנדלר שהבחין בתוצאות האמת וכבר בהתחלה הבין שזהר בלום מפסיד למתן דיל. אז מה היה בשיחה של השולחן המכובד: " רחמים היה במצב רוח טוב אבל הוא אמר לי נוני אל תהיה עצוב", סיפר נוני והוסיף: "בשעה 23:30 שלחתי למתן הודעה אחרי ספירת 30 קלפיות ראשונות שהבנתי מה הכיוון: "ניצחת, ברכות ופרח", מתן הגיב: "תודה נוני עם לב אדום".

מימין: אבי מוזס, רחמים מלול, אור כהן ונוני סנדלר הקמפיינר של מטה בלום יושבים בזמן ספירת הקולות בקפה של קינד
מימין: אבי מוזס, רחמים מלול, אור כהן ונוני סנדלר הקמפיינר של בבית הקפה הסמוך למטה בלום

 

שני: ראש העיר רחובות הנבחר עו"ד מתן דיל, מתייצב בבוקר בלובי בנין העירייה עם מאות פרחים, מחלק לעובדים שנכנסים ומברך כל אחד מהם. לפתע מגיע מ"מ ראש העיר זהר בלום שהפסיד לו במרוץ, גם הוא מקבל פרח, השניים מחליפים לא יותר משתי מילים ובלום עולה ללשכתו.

מתן דיל נותן פרח לזהר בלום
מתן דיל נותן פרח לזהר בלום

 

שלישי: לא חלפו 48 שעות מאז תמו הבחירות וחברת מועצת העיר רחובות עו"ד קארין ברגינסקי באה לעבוד. ברגינסקי הגיעה לכנס וטרנים שברחוב לוין אפשטיים ברחובות, בו נדונו סוגיות שמטרידים את גיבורי מלחמת עולם השנייה. ברגינסקי: אני נרגשת להתחיל בדרך שכה חיכיתי, לעזור ולייצג את התושבים הפעם מקואליציה. מבטיחה להמשיך לעשות כל מה שניתן כדי לעזור ולהיות עבור כל אחד ואחת בית הצורך. תמיד זמינה".

 

שלישי: חברי מועצת העיר רחובות יצאו לנופש לאחר שהסתיימה מערכת הבחירות הארוכה. אלדד גדסי (ש"ס) הדרים עם רעייתו לנופש באילת, אמיתי כהן (ציונות דתית) נסע עם חבר לבלות בלונדון.

אמיתי כהן ואלדד גדסי
אמיתי כהן ואלדד גדסי

 

רביעי: בכיר בעירייה הזמין את השלט שבתמונה ותלה במרכז העיר, כאות תודה לראש העיר רחובות היוצא רחמים מלול. בתו הקטנה אביטל פוגל ברכה: " אבא אהוב שלנו אחרי שנים של עשייה ענפה למען העיר ותושביה, הצבת רף בהחלט גבוה לכל מי שיגיע אחרייך, ואתה הכי ראוי להערכה והוקרה מצד התושבים והעמיתים שלך לאורך כהונה מכובדת של 15 שנה.
אוהבים אותך מלא! ובטוחים שתמשיך לכבוש עוד הרבה פסגות ולהשאיר חותם בכל מקום אליו תלך❤️🙏🏻💪🏻".

שלט התודה שנתחה לרחמים מלול
שלט התודה שנתחה לרחמים מלול

 

חמישי: מזל טוב לסלב הרחובותית דניאל גרינברג שחגגה 30 חורפים. על הברכה המרגשת חתום בן זוגה ואבי שני ילדיהם, הזמר הרחובותי המצליח במדינה אייל גולן. "דנצ׳ו שלי, אהובה שלי, מזל טוב חיים שלי! יום הולדת 30, מתחילה עשור חדש ומרגש… קצת לפני גיל 25 הפכנו לזוג, התחתנו והקמנו משפחה. עברנו תקופה קשה ובסופה החלטנו להיפרד, הפרידה הזאת הייתה קשה לשנינו, למדנו הרבה על עצמנו וכמה שנינו רוצים להגיע לנחלה. שנה וחצי היינו פרודים ואז הבנו גם אני וגם את שנועדנו אחד לשנייה, הבנו שהאהבה שלנו אמיתית וטהורה והיא מנצחת הכל. אני מאחל לנו שרק נמשיך בדיוק ככה עוד שנים רבות, של זוגיות טובה, חברות אמיתית, נחת מהקטנים ואהבה גדולה גדולה בדיוק כמו שיש לנו".

דניאל גרינברג ואייל גולן צילום מסך אינסטגרם
דניאל גרינברג ואייל גולן צילום מסך אינסטגרם

שישי: מזל טוב מזל טוב ואריכות ימים לאיש העסקים הרחובותי מישל כהן שחוגג היום יום הולדת. מישל הבעלים של מועדון הקמינו המצליח (אביו של תומר), גמלאי של המשטרה וממשפחת כהן הרחובותית והענפה.

 

שישי: בערב אחרי ארוחה משפחתית החברות הכי טובות -סגנית ראש עיריית ראשל״צ –ליאל אבן זהר, מחזיקת תיק חינוך וח״מ העיר רחובות איטל בציר אלשיך סגנית ראש העיר לעתיד, נפגשו ב״מלצר בר״ שבראשל״צ עם בני זוגן. מעניין אלו טיפים קיבלה אלשיך מהסגנית המנוסה.

איטל בציר אלשיך עם ליאל אבן חן
איטל בציר אלשיך עם ליאל אבן חן

 

שבת: מזל טוב לרכזת האירועים בחברה העירונית רחובות רקפת זהבי, שחגגה 37 חורפים. נאחל לה נחת, בריאות ואושר.

רקפת זהבי עם עוגת יום הולדת שקיבלה בהפתעה
רקפת זהבי עם עוגת יום הולדת שקיבלה בהפתעה

פפראצי השבוע

ראשון בחצות הלילה: חגיגות הניצחון של עו"ד מתן דיל, ראש העיר הנבחר של העיר רחובות.

חגיגות הניצחון של מתן דיל
חגיגות הניצחון של מתן דיל

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *