מד"א: הצלה בקטנה

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מד"א מרחיב את מערך התגובה המידי וגאה להציג את עשרות הרכבים החשמליים הזעירים המצטרפים למאות האופנועים והאופניים המצויים בידי הארגון ומשמשים להצלת חיים. מנכ"ל מד"א אלי בין : עשרות הרכבים החשמליים שנרכשו, לאחר תהליך בדיקה מקיף וארוך, יקצרו את זמני התגובה של מד"א, ישמשו להצלת חיים ויהוו עוד נדבך חשוב בחדשנות ואותה מביל הארגון בכל שנותיו.

הרכבים החשמליים הזעירים מאפשרים השתלבות קלה בתנועה, לא תורמים לזיהום האוויר ובעלי יכולת תמרון קלה וזריזה בשל גודלם. לאחר תהליך ארוך שהחל עם הפרסום של משרד התחבורה על אישור ליבוא כלי רכב זעירים, לפני כשנה ומחצה, פנה מד"א ליבואני רכב שונים וביקש לברר את האפשרות לייבא רכבים חשמליים זעירים.
הרכבים הראשונים, אשר הגיעו לארץ רק בסוף חודש ספטמבר עברו תהליך ארוך של רישוי במשרד התחבורה כרכבים להגשת עזרה ראשונה. התהליך כלל העברת רכב לדוגמא לאישור משרד התחבורה ולרישוי כרכבים להגשת עזרה ראשונה.

השימוש ברכבים אלו, לצד החיסכון בזיהום האוויר, יהוו נדבך נוסף לקיצור זמני התגובה של מד"א לאירועים השונים וישמשו לאבטחת אירועים ציבוריים גדולים בהם לרכב גדול אין אפשרות לנוע מבלי לסכן את הקהל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *