מדוע הגיע אמבולנס אל מחוץ לביתו של ראש העיר ולמה עצרה המשטרה את אייל גולן

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

השבוע במנגל: מדוע הגיע אמבולנס של מגן דוד אדום אל מחוץ לביתו של ראש העיר רחמים מלול, למה עצרה המשטרה את אייל גולן, ואיך הגיבה אביבית בר זהר לניקול ראידמן שהודתה שלזלה בה.

 

ראשון: סגן השר לבטחון פנים ותושב רחובות ח"כ גדי יברקן מגיע לביקור במתחם החיסונים, בדרך הוא זוכה לפרגונים ומצטלם עם הצוותים הרפואיים. ביציאה מהמתנ"ס פוגש יברקן את סמנכ"ל חוויות גולן ביטון ומשבח אותו על התפעול המקצועי של עובדי המתנ"ס. למחרת ביום שני, הגיעה אל שכונת קרית משה חברת הכנסת שרה הקליטה והעליה פנינה תמנו שאטה אך מסיבותיה העדיפה שלא לסקר תקשורתית את הפגישה. המנגל ימשיך לעקוב.

בתמונות- גדי יברקן וגולן ביטון, צוות האחריות בהן האחות לין וקסמן פז

 

ראשון: בשעה 18:00, נערכת בבית העלמין גורדסקי רחובות הלוויתה של הנרצחת דיאנה רז ז"ל בת 35 (שנרצחה על ידי בעלה השוטר). מגיעים ללוותה בדרכה האחרונה עשרות חברים, בני משפחה ותושבי העיר ביניהם שני חברי מועצת  העיר גיא צור ו-קארין ברגינסקי. המקרה זעזע מדינה שלמה ואולי גם את בכירי עיריית רחובות אך למרבה האכזבה, אף גורם נוסף מהנהלת העיר (כנראה שיש להם דברים חשובים יותר).

דיאנה רז ז"ל

שני: חבר המועצה עו"ד אבי מוזס מגיע לברך את מנהלת משרד הפנים ברחובות עדנה קריטי על משכנה החדש. קריטי מספרת למוזס בהתרגשות על המקום ובעיקר על בעלה המנוח גדעון שנפטר לאחרונה ועזר לאנשים רבים בסתר. מוזס מברך את קריטי, מחזק אותה ומבטיח לבקר שוב.

עו"ד אבי מוזס ועדנה קריטי

 

שני: כפי שהזכיר המנגל לחבר המועצה גיא צור על יום ההולדת לאישתו יעל, יצא צור לפגישת עבודה בקונקידטוריית דה לה פה של חברו למועצה אבי קינד,  ויצא משם בידיים מלאות לאחר שקינד הפתיע בעוגת יום הולדת. מזל טוב.

גיא צור ואבי קינד בקונדיטוריית דה לה פה

 

 

שלישי: הקומיקאי ותושב העיר אוראל צברי, נצפה במדי ״עירית מזכירת ראש העיר״ למנגל נודע  כי בעירייה מכינים פרומו לאירועי פורים, שתפרו ראש העיר רחמים מלול עם מחזיק תיק התרבות עודד עמרם וצוות החברה העירונית. את ההזדמנות ניצל צברי לקטעים קצרים שהעלה בסטורי של האינסטוש שלו, צברי נכנס אל משרדה של הדוברת אביטל רגב, ניגש למחשבון ובבדיחות הוא שאל איך מחשבים ארנונה בעירייה, משם המשיך אל מזכירת לשכת ראש העיר האהובה מיכל מדהלה שלא הפסיקה להתגלגל מצחוק. נמתין לפורים ונראה מה יצא.

אוראל צבר בלשכת ראש העיר בעירייה

 

שלישי: ישיבת ועדת מכרזים בראשות ראש העיר רחמים מלול, יצא ככה, שמלול שיבח מתן דיל. הנושא- בחירת קבלן ביצוע להקמת מעונות הסטודנטים לכ-חמש מאות מעונות שייבנו סמוך למתחם פוזה במערב העיר. דיל ביקש להעיר דבר מה ומלול בתגובה ניסה למנוע את רשות הדיבור והזכיר לו שהוא זה שהתחיל את הפרויקט. נציין כי ברביעי למחרת, ישיבת מועצת העיר, יו"ר האופוזיציה מתן דיל שעשה שיעורי בית תקף את העירייה/ומלול על הכנת התקציב בעשרות שאלות, מלול שקצת יצא מגידרו צעק לעבר דיל וקם מכסאו כשידיו רועדות מכעס על דברי דיל, כל מי שניסה להרגיעו לא הצליח. גם החתן חיים פוגל הגיע במהירות אל הישיבה בכעס אבל גם אותו דאגו להרחיק כדי לא ליצור מהומה. מסתמן שהמתחים הם רק פרומו לבחירות, נמשיך לעקוב.

רחמים מלול ומתן דיל בישיבה הסוערת

 

רביעי: זמר העשור הרחובותי אייל גולן התחדש ברכב שטח יוקרתי בעלות של כרבע מיליון שקל. בנסיעתו הראשונה לחנוך את הרכב בשטח נעצר על ידי שוטרים שבסה"כ ביקשו להצטלם איתו. לאחר תמונת סלפי המשיך לדרכו וכתב ברשתות החברתיות " מהסגר הישר לשטח, כמה אדרנלין". המנגל מאחל לאייל נסיעה בטוחה.

הרכב החדש צילום מתוך הפייסבוק של אייל גולן

 

רביעי: חברי המועצה ממשיכים לתת דוגמא אישית ולתעד את ההתחסנות, ביום ראשון התחסן חבר המועצה שאול צגהון במתחם החיסונים בקרית משה וסיכם "אפילו לא הרגשתי, ביום רביעי התחסנה חברת המועצה ד"ר רוני באום וסיכמה ובשל כך נמנעה מלהגיע אל ישיבת המועצה. באום סיכמה: "התחסנתי היום בחיסון שני במתחם החיסונים המאורגן להפליא של מכבי וכללית במתנס קריית משה רחובות. המתחם ריק! אנשים פשוט לא מגיעים להתחסן. זו מחלה נוראית שתסמיניה קשים בהרבה מתופעות הלוואי המועטות של החיסונים. אנא מכם – היום שאחרי המגפה יגיע הרבה יותר מהר אם תתחסנו".

מימין- רוני באום ומשמאל שאול צגהון ורעייתו במתחמי החיסונים

 

חמישי: בשעה 14:30 לערך, אמבולנס של מגן דוד אדום מגיע עם סירנות מרחוב שבזי בשכונת שעריים ועוצר ממש צמוד לגדר של משפחת רחמים מלול ברחוב מנשה קפרא, הצוות הרפואי יוצא במהירות מתוכו. הטלפונים על המתרחש כבר החלו לרוץ אבל אל תדאגו, לא אל ביתו של הראיס מלול שבמקביל מתברר שהיה בלשכתו וכלל לא ידע, מסתבר שאחד הילדים בשכונה נפל ברחוב ממש בסמוך. הילד קיבל את הטיפול הרפואי ולכולם שלום. המנגל מאחל רפואה שלמה.

האמבולנס מחוץ לבית ראש העיר

 

חמישי: הפגנת הנוער העובד בנושא אלימות כלפי נשים בגן המייסדים, מגיעות להשתתף חברת המועצה איטל בציר אלשיך וחברת המועצה לשעבר יעל בק, חולף על פני ההפגנה חבר המועצה דני מרשה שמביע תמיכה בנושא ועוזב את המקום באלגנטיות.

דני מרשה, יעל בק ואיטל בציר אלשיך

 

חמישי: תחילתה של חברות- ניקול ראידמן העלתה פוסט התנצלות מתושבת רחובות המפורסמת וכוכבת הריאליטי אביבית בר זהר "שפטתי אותך על החיצוניות שלך" היא כתבה והסבירה " לא פעם הציעו לי קמפיינים של בוטוקוס והתגובה שלי היתה 'אביבית יותר מתאימה! מה אני אביבית בר זהר?'. ועל זה אני רוצה לבקש סליחה ממך אביבית".  בר זהר אהבה את ההתנצלות ורשמה סטורי תגובה " ריגשת אותי ממש וגם לך יש פה חברה באש ובמים".

צילום מסך ישראל בידור

 

שישי: מנהל אגף שיטור, פיקוח, חניה ושילוט של עיריית רחובות ליאור שוקרי, מגיע בצהרי שישי עם רעייתו מזי, לבצע את חיסון הקורונה השני באולם חוויות שוויץ רחובות החדשה. הזוג שוקרי יוצאים משם בהרגשה טובה וליאור מסכם " אומרים שיש תופעות לוואי אז יצא לי טוב שיש לי את שישי שבת לנוח. העיקר שכולם יהיו בריאים".

ליאור ואישתו מזי שוקרי בחיסון השני

 

שבת: מזל טוב לאיש העסקים, יקיר העיר ומחשוביה, אבנר פרליס שחגג השבת 75 חורפים. בני משפחת פרליס ערכו יום הולדת בהתאם להנחיות רק עם הגרעין המשפחתי מהמעגל הראשון, ביתו יעל, היתה אחראית על האירוע המושלם ואת המצגת המרגשת הכינה גיסתה נטלי דדון. המנגל מצטרף לברכות- מזל טוב ונחת מכולם.

אבנר, רעייתו, יעל פרליס ונטלי דדון בחגיגות יום ההולדת

 

השמחות של השבוע הקרוב: ביום שני תחגוג חברת המועצה אורית שרגאי 48 חורפים. ביום שני יחגוג גם איתי מדהלה 19 חורפים, בנם של רמי ועופרה מדהלה (שבוע לאחר אחיו אורי שחגג השבוע יום הולדת 15). עוד ביום שהי תחגוג מיה אזולאי (אחות של אייל גולן) 42 חורפים. ביום שישי תחגוג 49 חורפים אישתו של חבר המועצה רונן אהרוני- דורית. בשישי הקרוב יחגוג 42 חורפים שמוליק סילמן (בעלה של חברת הכנסת לשעבר והעתידית עידית סילמן מסיעת ימינה).  בשבת הבאה תחגוג מיכל כהן, אישתו של חבר המועצה אמיתי כהן, יום הולדת 40. שיהיה לכולם במזל טוב!.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *