מה הקשר של אביבית בר זוהר למירון ולאסון ועד כמה השקיע יניב מרקוביץ ביום הולדת של רחמים מלול

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

מה הקשר של אביבית בר זוהר למירון ולאסון, עד כמה השקיע יניב מרקוביץ' ביום הולדת של רחמים מלול ולא תאמינו איך חברת הכנסת הרחובותית הצילה חיי אדם.

 

ראשון: חברת הכנסת הרחובותית עידית סילמן (40) הגיעה בתחילת השבוע לסידורים בקניון רחובות.

שחנתה את רכבה היא הבחינה באישה שיושבת ברכבה ומחזיקה את ראשה לצד ילדה קטנה.

סילמן ניגשה אליה ושאלה לשלומה, האישה השיבה שהיא חשה ברע, סילמן הזעיקה לה אמבולנס של מגן דוד אדום, בזמן ההמתנה לאמבולנס היא הביאה לה בקבוק מים והרגיעה אותה, האישה כאמור פונתה אל המרכז הרפואי קפלן, לא לפני שהצוות הרפואי זיהה את סילמן וסיכם: " טוב לדעת שיש בכנסת בני אדם טובים ואנושיים".

ח"כ עידית סילמן

 

ראשון: סגן ראש העיר יניב מרקוביץ' מתדרך את עובדי אגף חזות העיר, לפתע עובר יו"ר האופוזיציה מתן דיל ומברך לשלום את מרקוביץ' והעובדים.

מרקוביץ' פונה לדיל ושואל אם הוא רוצה לומר כמה מילים, דיל ויתר בנחמדות והמשיך לדרכו.

השניים כזכור, נפגשו בנושא אחר שהם מקדמים לבעלי העסקים בעיר, הפגישה נערכה ביום שלישי במשרדו של מנהל אגף השיטור, פיקוח ושילוט ליאור שוקרי.

לסיכום – שיתוף פעולה מעניין.

 

רביעי: ועדת רישוי של תכנון ובניה שכידוע חברי מועצה רבים ומתעקשים להיות בה חברים במסגרת הסכמים קואליציוניים.

שהתכנסה ברביעי – העומד בראשה ראש העיר רחמים מלול, מבחין ב- ZOOM שיחד אתו נוכחים רק שניים- גיא צור ופנחס הומינר.

מלול ממתין מעט וכעבור רבע שעה (18:15), מצטרפים אבי קינד ושמואל בר דאנזאן, הוועדה כאמור התכנסה לבסוף עם חמישה חברים בלבד מתוך 11.

המנגל מסכם- מי שיודע היכן שאר החברים מוזמן להשאיר פרטים.

ראש העיר רחמים מלול

 

חמישי: הפייטן הרחובותי המצליח בן עשור, מניע את הרכב עם שני חברים ונוסע לקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה.

משם ממשיך עשור להופעה עד לשעה מסוימת שהמשתתפים שומעים על האסון בהר מירון.

בגלל השעה המאוחרת והאווירה, נאלץ עשור ושני חבריו ללון בצפון ובשישי למחרת הם שבו אל ביתם.

הפייטן בן עשור בקבר הצדיק

 

חמישי: הראיס רחמים מלול חוגג 75 אביבים, בלשכתו מתייצבים רוב עובדי הקומה השישית ונספחים ממחלקות נוספות. על שולחנו של מלול מניחים בזה אחר זה עשרות עוגות שכל עובדת אפתה בביתה. המנצח- סגנו יניב מרקוביץ' שהגיע עם פשטידת פטריות ועוגת תותים שהכין בעצמו וכמעט שנגמרו התותים כי מלול כבר בברכות החל לזלול אותם. למנגל נודע שחבר המועצה אבי קינד באופן מפתיע לא שלח השנה עוגה🤔.

 

חמישי: בהמשך ליום ההולדת של הראיס מלול, ב- whatsapp של חברי הקואליציה החלו מהבוקר לזרום הברכות, הראשונה הייתה של חברת המועצה איטל בציר אלשיך בשעה 08:32, שצרפה לא פחות מ- 12 לבבות לברכה סטנדרטית של בריאות ועשייה ואת ברכתה היא סיימה: "מאחלת שתהיה מוקף באנשים טובים❤".

חבר המועצה עו"ד אבי מוזס התייחס בברכתו להמשך כהונתו של מלול לעוד שנים רבות: " מזל טוב לרחמים היקר אשר זכיני שיצעיד את עירנו תמשיך בע"ה להנהיג את העיר לאורך ימים ושנים בגאווה ובצניעות". שאר החברים הסתפקו בברכות המקובלות

 

חמישי: ערב ל"ג בעומר, חבר המועצה גיא צור יושב עם משפחתו וחברים בשכונת מקוב ויחד נהנים מכיבוד ומוזיקת רקע.

לפתע מבחין צור בשני פקחי עירייה שמסיירים בין החגיגות ודואגים לשמירה על הסדר הציבורי.

צור ניגש אליהם עם מנות פלאפל בידיו ומכבד אותם.

צור: "אבי (שמשון צור ז"ל) חינך אותנו לכבד כל מי שפוגשים ואני שמח וגאה שיש לי את היכולת להמשיך את דרכו".

 

חמישי:  ארבעה סלבס תושבי העיר רחובות, אייל גולן, ליאם בנו, אלירז שדה ואוראל צברי, אורזים מזוודות, נפרדים מהמשפחות ועולים לטיסה לדובאי, משם למרוקו, נוחתים ומתארגנים לסט צילומים של עונה נוספת לתוכנית גולדסטאר.

באותו ערב חמישי, מלכת היופי לשעבר אילנית לוי- שדה, מעבירה את זמן המתנת הטיסה של יקיריה אלירז וליאםבבית הקפה LALA שברחוב הרצל פינת ויצמן.

בשישי למחרת, הסלבס שכבר נחתו והתארגנו, מביעים הזדהות עם האסון במירון, אייל תופס פיקוד ומעלה סטורי מרגש: "בשם כל חברי גולדסטאר מרוקו, אנחנו משתתפים בצער המשפחות, שולחים את תנחומינו מכאן ומחזקים את כל מדינת ישראל".

 

שישי: הווידוי של תושבת רחובות וכוכבת הריאליטי אביבית בר זוהר לחצי מיליון עוקביה, בר זוהר סיפרה שחשה ברע בערב ל"ג זמן קצר לפני האסון, היא נזכרה באביה המנוח משה זריבי ז"ל וגילתה על הזיקה שלה לרבי שמעון בר יוחאי שנפטר ביום הולדתה י"ח אייר.

בר זוהר: "רבי שמעון בר יוחאי נפטר בחמש בבוקר ואני נולדתי בחמש בבוקר. לכן אני כל כך מחוברת לרבי שמעון בר יוחאי, אם הוא לא יכל למנוע את האסון הזה, כנראה שמשהו מאוד חמור קורה במדינה שלנו ובעולם ובשמיים שאנחנו אפילו לא מודעים אליו. …".

צילום מסך מתוך האיסטגרם

 

שישי: חבר הכנסת מתן כהנא מגיע לביקור בבית חמו וחמתו ברחובות.

בדרך הוא נזכר בקריאה של ארגון מד"א לתרום דם על רקע האסון במירון, כהנא נוסע אל תחנת מד"א ברחוב רמז, מצטלם ומתעד את רגע תרומתו ואת העובדה שעמוס מדי ואין מספיק עמדות וכוח אדם.

לבסוף- בסניף תרמו 61 מנות דם.

כל הכבוד לכולם!

מתן כהנא צילום מתוך הטוויטר

 

שבת: תושבת רחובות דניאל גרינברג גולן כנראה משתעממת קצת לבד בבית (עם מיאל כמובן) ומעלה לסטורי סרטון עם בטנה ההריונית ליורש החדש שבדרך.

שיהיה בהצלחה!

דניאל גרינברג גולן מתוך אינסטגרם

 

חדשות רחובות ניוז

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *