מה חושבת דניאל על חידוש הקשר של רוסלנה ואייל ולמי חילק אמיתי כהן פיצות

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מה חושבת דניאל גרינברג על חידוש הקשר של רוסלנה ואייל גולן, מה עשה איתמר בן גביר ברחובות בשעת לילה מאוחרת ולמי חילק אמיתי כהן פיצות.

חדשות רחובות - פינת המנגל - רחובות ניוז

ראשון: הנהלת העיר רחובות, מנהלי אגפים בעירייה, בחברה העירונית ובתאגידים העירוניים מרחובות, מגיעים אל אולם חוות אלנבי. יש לציין כי מנכ"ל העירייה מאיר דהן תכנן לראשונה אירוע מהסוג הזה, וזאת לטובת הצגת תוכנית עבודה לשנת 2023. בסיום הכנס נהנו מהרצאה של העיתונאי עמית סגל. 

עמית סגל בהרצאה

 

רביעי: ישיבת מועצת עיר רחובות הראשונה בתוך שנת הבחירות. הישיבה התנהלה בצורה מופתית עד שראש העיר רחמים מלול ביקש מהחברים להצביע על אישור מבנה דת, איטל בציר אלשיך התנגדה וטענה כי זה מנוגד למנהל תקין, שמואל בר דאנזאן יצא מגדרו, קם מכסאו, נופף בידיים, מלול ניסה להרגיע ולא ממש הצליח. לאחר שהרוחות נרגעו ההצבעה עברה ברוב קולות, אולם בסופו של יום דאנזאן התנגד להצבעה כפי שאלשיך התנגדה. שאלתם על מה המהומה? גם המנגל שואל.

איטל בציר אלשיך

 

רביעי: לאחר ישיבת מועצת העיר, שוחחו חלק מחברי המועצה ועובדי עירייה ברחבה שבכניסה לעירייה. אחד העובדים שאל, מי לדעתכם יחליף את ראש העיר רחמים מלול עד לבחירות אם בעוד חודש הוא עוזב לטובת תפקיד אחר, אבי קינד הציע את עצמו, הרוב תמכו והשאר לא הביעו דיעה.

רחמים מלול ואבי קינד

רביעי: המון מזל טוב לסלבית הרחובותית מירי כהן שחגגה יום הולדת במסעדת הפטריקס שבפארק המדע. הגיעו לכבד רענן ופרידה נגר, הזמרת גילת יפרח, יהודה אביטן ועוד.

מירי כהן ביום הולדתה

 

חמישי: מנהלת אגף החינוך הבלתי פורמלי בחברה העירונית רחובות אביה קפרא, פגשה היום (רביעי) באקראי בבית מלון בירושלים, את ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו. חברתה שהיתה עמה שאלה את נתניהו אם אפשר לעשות איתו תמונה, הוא השיב בשמחה אבל ביקש שימתינו לאחר שיסיים להסתפר וכך היה.

אביה קפרא

חמישי: זהר בלום מ״מ ראש העיר עלה לירושלים להשתתף בחגיגת בר המצווה של תומר פרנקו, בנו של סגן ראש עיריית באר יעקב מוטי פרנקו. בקהל נצפו ניסים גוזלן ראש העיר של באר יעקב וחברים נוספים של בלום איתי מתתיהו סגן ראש עיריית ראשל״צ וירון לוי סגן ראש עיריית בת ים. כצפוי השיחות היו בעיקר על המירוץ המונוציפלי ההולך וקרב.

זהר בלום בבר מצווה

 

חמישי: בזמן שכולם הלכו לישון, סגן ראש העיר אמיתי כהן סייר בסניף בני עקיבא בעיר, פגש בחניכים ואיחל הצלחה למדריכים שחוגגים השבת יום הולדת לסניף, כמנהג המסורת. כהן : "הגענו לבקר ולהפתיע עם פיצות בכל סניפי בני עקיבא בעיר.  כמו תמיד שמח להגיע אליכם ולראות את הסניפים פורחים ואת הבוגרים חוזרים. זוהי גם ההזדמנות רגע לפני השבת, להודות לקומונריות היקרות על חודש אינטנסיבי שכל כולו בערכי חינוך והעצמה".

אמיתי כהן בסניף בני עקיבא

 

חמישי: ח"כ איתמר בן גביר מגיע לבקר את איש העסקים בעל מועדון הקמינו מישל כהן, ולברך את "הצל" יואב אליאסי לרגל יום הולדתו שחגג אצל חבריו מישל ובנו תומר כהן.

איתמר בן גביר, מישל כהן והצל יואב אליאסי

 

שישי: מנכ"ל רשת חוויוץ גולן ביטון אורז מזוודות וקופץ עם המשפוחה לסופ"ש בצפון, לאירוע כפרי בקיבוץ ניר דוד.

 

שישי: לאחר חודש שנעדר מביתו ברחובות אלירז שדה, בגלל סדרת צילומים לעונה נוספת של תוכנית גולדסטאר ביוון, פגש שדה את אהבת חייו אריה והעלה את הרגע המרגש לסטורי.

אלירז שדה ובתו אריה

 

שבת: דניאל גרינברג (גולן לשעבר) משיבה לעשרות הגולשים בשאלות מגוונות, ומעבירה את הזמן כשהילדים השבת אצל אביהם. אחת מהן שאלה מה דעתה על חידוש הקשר של רוסלנה עם אייל גולן, דניאל השיבה: "אני שמחה מאוד על כך וכך צריך להיות. הכל כבר מזמן בצד והרבה מאחור, כל אחד במקום שלו בחיים וכל מה שקשור לילדים אנחנו הכי ביחד".

בתמונה אייל, דניאל ורוסלנה אצל אייל ביום שישי האחרון

 

פפראצ' 1: הראיס רחמים מלול מגיע אל קונדיטוריית דפניס ברחוב ירושלים, נוטל חלות לשבת, עומד בתור כמו כולם ונוסע אל ביתו.

רחמים מלול ואורן פלח הבעלים של דאפניס

 

פפראצ'י 2: יעל בק שכיהנה בעבר כחברת מועצת העיר רחובות, הגיעה אל ישיבת מועצת העיר ביום רביעי, הראיס רחמים מלול איחל לה שנראה אותה בהמשך במועצה. למחרת היא ישבה עם חברתה בבית קפה פארין ואישרה שהיא עדיין שוקלת ברצינות לחזור, הפעם לא מטעם מר"צ אלא מטעם מפלגת העבודה.

יעל בק פפראצ' בבית קפה

 

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *