מחאה דמוקרטית: קארין ברגינסקי הפגינה עם הורים בבתי ספר נגד אפליה

חדשות רחובות - חוסר שוויון במערכת החינוך - רחובות ניוז

הפגינה בכניסות לבתי ספר בעד שוויון ונגד אפליה לכאורה על נושא שעות הלימוד.

בלום, "המתווה הוא קשה ולא הגיוני אבל צריך לזכור שהבעיה היא במחסור במורים ולא מחסור בכיתות לימוד".

חדשות רחובות - חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי - רחובות ניוז
חדשות רחובות – חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי – רחובות ניוז

בשעה 07:20 התייצבה והפגינה חברת המועצה עו"ד קארין ברגינסקי בבית הספר בן צבי יחד עם נציגי ההנהגה, במטרה למנוע אפליה לכאורה ופערים לימודיים, ברגינסקי וההורים הצטיידו בשלטים וקראו לשוויון בין בתי הספר במתן ימים ושעות שוות בין כלל בתי הספר.

משם המשיכה ברגינסקי להפגין הן כחברת מועצה והן כאם לתלמידה בכיתה ו'1 בבית ספר רמון, הנהגת בית הספר לא הצטרפה אולם ילדי כיתה ו'1 לא נכנסו ללימודים.

קארין "אני רוצה לומר שאפו לכל בתי הספר והנהגות ההורים כל האומץ שלהם לדרוש שוויון ולממש את זכותם הדמוקרטית. ההנהגה נועדה להילחם למען העוול שנגרם לילדים ולייצג הורים ולא לייצג את ההנהלה. אני גאה בשותפים שלי, בהורי כיתה ו'1 שנתנו מזמנם הפרטי והקריבו כמוני את ליווי ילדינו לטובת הפגנת מחאה דמוקרטית. כמוני מקווים ההורים שהנהלת העיר תתעורר ותשמע אותנו ההורים, כולם שווים".

חדשות רחובות -ההפגנה בבית הספר בן צבי רחובות – רחובות ניוז

מהנהגת ההורים בבן צבי נמסר: "בזמן שברשויות מקומיות אחרות מצאו לנכון ליצר אחידות בין בתי הספר בעירם, או לדאוג לפתרונות עבור בתי ספר בכדי להוסיף ימים. אצלנו ברחובות חוסר השוויון בימי הלימוד בין בתי הספר והאפליה שהוא יוצר בין התלמידים זועקים לשמים!
אנו מודים למר זהר בלום ולמחלקת החינוך בעירייה על ההשקעה רבת השנים בביה"ס בן צבי, אך מצפים מהם להתערב ולקבוע רף ימים אחיד לכל התלמידים בעיר ולא לאפשר למחדל הזה להימשך!".

חדשות רחובות – זהר-בלום-צילום ראובן-קפוצינסקי – רחובות ניוז

ממלא מקום ראש העיר זהר בלום המחזיק בתיק החינוך: "יש בתי ספר גדולים שיש להם שעות רוחב אז הם הצליחו לפרוס את הלימודים על פני ימים נוספים. יש לזכור שבתי הספר שייכים למדינה, משרד החינוך ומדינת ישראל בנו את המתווה, זה מתווה קשה ואני שוב אומר שהוא לא הגיוני. המתווה אומר במפורש שכיתות ה-ו ילמדו לפחות יומיים בשבוע, אם יש מנהל שיש לו עובדים אנחנו מברכים על כך ובמקביל אנחנו מנסים לעזור לבתי הספר שלא מצליחים למצוא פתרונות. בבית ספר הרצוג הצלחנו להוסיף יום ושם ילמדו התלמידים שלושה ימים, אני מחזק את כל עובדי מערכת החינוך שעובדים לילות כימים במציאת פתרונות לתלמידים להגדיל את מספר בימים, אבל צריך לזכור שיש חוסר משמעותי במערכת החינוך בעקבות המתווה שקבעה מדינת ישראל. הבעיה היא לא כיתות אלא מחסור במורים".

 

חדשות רחובות – חינוך ואקדמיה בעיר רחובות – רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *