מחאת הרמזורים: אביב איטח פנה לאבי קינד ודרש לכבות את הרמזורים עד למציאת פיתרון

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

מחאת הרמזורים: אביב איטח פנה לאבי קינד ודרש לכבות את הרמזורים החדשים שהוצבו בשכונת שעריים עד שימצא פתרון.

 

חבר מועצת העיר אביב איטח פנה הערב אל מחזיק תיק תחבורה אבי קינד בדרישה שיורה לכבות את הפעלת הרמזורים שהופעלו השבוע בשכונת שעריים.

איטח: "לכבוד מחזיק תיק תחבורה אבי קינד, בהמשך לתחושות הקשות והסבל הרב שעוברים מדי יום ובמשך רוב שעות היום תושבים רבים ובעלי עסקים שפרנסתם נפגעה, אני דורש להפסיק את פעילות הרמזורים החדשים שהתקנתם השבוע עד אשר יימצא פתרון הולם לבעיית התנועה החל ממחר בבוקר 2.7.21 בשעה 7:00 בבוקר. אודה לטיפול מידי בבקשתי".

איטח כאמור שלח העתקים למנכ"ל העירייה דורון מילברג ולראש העיר רחמים מלול שחנך את הרמזורים ואותו מעמד אמר: " גם אני תושב השכונה ואני ער לבעיות התחבורה שלה, הפעלת הרמזורים היתה הכרחית למען בטיחות התושבים, בדקנו את הנושא ולאחר יעוץ מקצועי הגענו למסקנה שהפתרון להגברת הבטיחות הוא הפעלת רמזורים ואני מאמין שכך יהיה".

תזכורת: הרמזורים כזכור הופעלו ביום שלישי השבוע בצמתים הרצל סעדיה גאון ובצומת הרצל פינת יהודה הלוי. נהגים רבים שחלפו בצמתים הביעו כעס על הפקקים שנוצרו ונראה שהכאוס שנוצר הוליד מחאת תושבים חדשה.

יש לציין כי בזמן הפעלת הרמזורים, בין אלה שהביעו כעס, היו גם לא מעט נהגים שברכו על הצבתם ובמיוחד שיבחו את מלול בתרומתו לעיר על מגוון הפעילויות והשדרוגים.

 

חדשות רחובות ניוז

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *