מיוחד! זהר בלום בכנס המאבק בסמים ואלכוהול " אני מחזק את גולן ביטון השריף של שכונת קרית משה ויחד נעשה למען ילדי העיר והשכונה בפרט"

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז
בלום, ביטון, שחר ושאר המשתתפים הערב

מיוחד: נערך כנס מיוחד בהשתתפות ראש הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול במתנ"ס שכונת קרית משה. יו"ר הועדה זהר בלום " אני מחזק את השריף של השכונה גולן ביטון שסייע בקיום המפגש הראשון שיפתח סדרת פרויקטים למען בטחון ילדי השכונה והוריהם".

הערב התקיימה פגישה בחוויות קרית משה עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום, גולן ביטון מנהל תחום נוער חוויות דני שחר ראש הרשות החדשה למאבק באלימות, בסמים ואלכוהול וסגניתו יהלום , וואגי מנהלת התוכנית ברחובות ,דוד מנצור ואבי פיטרו מנהלי התוכניות בעיר. כאמור נפגשו הערב לפגישת עבודה בחוויות קרית משה במספר נושאים הכוללים תקציבים לפעילויות נוער מגוונות ברחובות לשנת 2019 כאשר את תכלול התוכניות ערך יושב ראש הרשות למלחמה בסמים ברשות המקומית סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר בלום.
בלום ״הבשורה מהמפגש הערב שהתוכניות יורחבו לעוד שכונות בעיר בדגש על תוכניות ייחודיות על הרצף החינוכי בשיתוף כלל הגופים החינוכיים בעיר רחובות כאשר מטרת העל היא לתפור את החליפה החינוכית לכל נער ונערה בעיר רחובות וזה המקום להודות לראש העיר רחמים מלול על התמיכה בפרוייקטים הרבים בעיר. אני מברך על המפגש הישוב שנןעד לשמור על בטחון ילידנו וההורים כמובן. בקרוב נערוך כנס לכל מנהלי המרחבים של הרשות החדשה למלחמה בסמים שנקיים בשכונת קרית משה גם ליוצאי העדה האתיופית. אני מחזק את השריף של השכונה גולן ביטון ומצטרף לאמירתם של גורמים נוספים שכבר אמרו זאת עליו לא אחת בעבר ויחד נמשיך לעמוד בשיתוף פעולה".

גולן ביטון מנהל תחום הנוער בחוויות ״שדיונים כה חשובים בתחום הנוער מתקיימים בקרית משה זו גאווה לתושבים ולעיר רחובות בכלל, קרית משה הפכה בשנים האחרונות למודל לחיקוי בכל הקשור לעבודה מגוונות על הרצף החינוכי עם נוער וצעירים בשיתוף כלל הגופים החינוכיים , תודה גדולה לשר לביטחון פנים גלעד ארדן על החיבוק הגדול לעיר רחובות , לדני שחר ראש הראשות החדשה למאבק באלימות וסמים ואלכוהול ,לזוהר בלום סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך ולראש העיר רחמים מלול על התמיכה הגדולה״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *