מי ניסה לחקות את רונאלדו וסיים כמו רונן חרזי?

ארז שרווינטר

בעלים, מנכ"ל ועיתונאי בקבוצת ניוז

חבר חדש. הצצה באינסטגרם של הבועט אליעד שושן גרמה למדור להתעכב על העמוד של הכדורגלן שהעלה תמונות משותפות עם רוסלנה רודינה שרק לאחרונה נפרדה מאייל גולן. מקורבים לדוגמנית הרגיעו את הרוחות וציינו כי השניים למדו יחד באחד התיכונים בחדרה. ובילו את הוויקנד בכנרת יחד עם אמה של רודינה ובנה יאן,במהלכה ציינה כי יורש העצר שלה לומד לשחות.

אליעד שושן ורוסלנה רודינה.קשר חזק מימי התיכון .

בזמן שרוסלנה רודינה מבלה הפרוד אייל גולן נושם קצת תרבות ומגיע למוזיאון אשדוד לאמנות שם השיק בתחילת השבוע תערוכה חדשה "זמר בודד הוא הלב" שמציגה את סיפור התפתחותו של הזמר המזרחי . לוח עצום ועליו קסטות הזכיר למבקרים את ימי התחנה המרכזית הישנה בתל אביב. כאשר חדר אחד במקום הוקדש כולו לי שהוגדר כ"מלך" הזמר המזרחי ,זוהר ארגוב,ריגש במיוחד את בנו גילי ארגוב אחיו אמנון והן את הגיטריסט ,יהודה קיסר.

אייל גולן לצד קיר הקסטות

צלצלו למזל"ט: דור מליחי,הבועט ואחיין של משפחת לוזון התחתן בחמישי האחרון עם בת הזוג קים בג'ויה מיה ליד נחשונים .מה שאומר שלא מעט אדומים מקבוצתו הפועל מרמורק פיזזו על הרחבה.

יובל דמרי שפעם הופיע במועדונים קטנים ברחבי הארץ ,הופיע באמצע השבוע בעיר האורות פריז ובדומה לישראל דאג להרים את המצב רוח לכל אותם בליינים צרפתים יהודים..דמרי ,פגש במקום את עמיר חדד יוצא תוכנית הריאליטי "כוכב נולד" וייצג את צרפת באירווזיון .

יובל דמרי ועמיר חדד אולי זה יגמר בדואט?

ורגעים ספורים אחרי הנחיתה בישראל הספיק אמרגנו של דמרי ,רענן נגר להשתתף בחתונה המאוחדת של משפחת תבורי.כאשר בת אל תבורי נישאה ברביעי האחרון לבחיר ליבה חן דוסטקדם באולמי ״אמרלד״ בבית שמש. בין האורחים: בת הזוג של בן אל אורטל עמר'. ננסי ברנדס, חברו הטוב של אבא שימי, הגיע גם הוא לתת צ'ק,דנית גרינברג ואליאב אוזן שהתיידדו עם האם אביבה בצילומי הריאלטי והן, שרון פרי.

רענן נגר על תקן סטטיק עם בן אל תבורי

תספרו למורן קריטי שזה שהוא החל לאחרונה לפקוד את ה"קסטל" בפארק המדע ,בשושו יחד עם מנהלו האישי שמעון פרץ .לא יעלם מעיניי המדור וברור קצר עם הבעלים ניסן סאסי מספר שמיום שישי הקרוב ייערך במקום קבלת שבת עם הזמיר המקומי.

מורן קריטי, קבלת שבת כל שישי בקסטל

ברכות לאיש הפרסום ,גיל כהן על ההישג בגזרת "הפעם הראשונה" והזכייה בגביע הקקטוס 2017 שנערך באולם היכל שלמה בתל אביב .הקקטוס הכסף הראשון אי פעם ל-G Conversation עבור הפרסומת המדוברת לאיקאה בכיכובו של ווין נייט, "ניומן" מהסדרה 'סיינפלד' . לאירוע הגיעו בכירי ענף הפרסום וגם נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין.

ווין נייט,:"אמא ,הבאתי קקטוס הביתה"

ככה זה שיש שניים. צמד הסגנים בעיריית רחובות ,מתן דיל וזוהר בלום נצפו יחד בפעילות של תנועת הצופים שנערכה בשכונת רחובות החדשה .

זוהר בלום ומתן דיל: אנחנו שנינו מאותו השבט

מוצ"ש האחרון. גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד ליובנטוס . שלומית מלכה ויהודה לוי במסגרת "שבת חתן" מארחים בביתם אורחים וצופים יחד בביצועים של כריסטיאנו רונאלדו.

למחרת היום. הסטנדאפיסט שאולי בדישי ניסה לחקות את הכדורגלן המסוקס וקפטן נבחרת פורטוגל בשעה שנפגש עם חבריו הקבועים למשחק קט רגל על דשא סינטטי בגג של מרכז מסחרי במושבה מזכרת בתיה.

שאולי בדישי : אם לא רונאלדו לפחות כמו רונן חרזי

סמסו מזל טוב ענקי לחברת המועצה ,יעל בק שגדלה השבוע בשנה.הסירו דאגה מלבכם גם עוגת יום ההולדת כמיטב המסורת הייתה.

יעל בק: גדלתי בשנה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *